7. Nemocná

318 17 1
                                    

Pohled Kuby:
   Po tom, co jsem odvezl Andy jsem šel natáčet video. Trvalo mi to dost dlouho, takže  jsem pak šel rovnou spát. Před spaním jsem ještě přemýšlel o Andy. Je fakt hezká a já se musim smířit s tím, že budeme kamarádi, ale se Štěpánem se docela dost baví. Vypadají spolu roztomile. Jak tam spolu spali úplně namáčklí na sobě. Ano, vešel jsem do Štěpánova pokoje. Myslel jsem si, že mezi nima něco je, ale pak mě ráno vzbudil její a Pavlův smích. Když jsem se šel kouknout, tak mě překvapilo, že jsou bez trička, protože Pavel si hodně nerad sundavá tričko a Andy, u tý nic říct nemůžu, protože jí ještě moc neznám. No, ty trička jsem jakž takž pochopil, ale ty pohledy, kterýma se na sebe dívali. Nevim co si teď myslet, líbí se jí Štěpán, Pavel nebo nikdo? Z toho usilovného přemýšlení jsem usnul.
    Ráno jsem se vzbudil a hned jsem spěchal s přípravou do školy. ,,Kam takovej spěch?" zeptal se mě Radek. ,,Jestli to nevíš, tak já furt chodim do školy." odpověděl jsem mu a zašel rychle do koupelny. Vlasy jsem si jenom rychle učesal a vyběhl jsem ven. Naštěstí jsem do třídy vběhl těsně před začátkem hodiny. Hodina začla a já jsem si říkal, kde je Andy. Už bylo 20 minut po začátku hodiny. Smířil jsem se s tím, že nepřijde. Po škole jsem ji napsal.

J: Ahoj Andy, proč jsi nebyla ve škole?
A: Není mi moc dobře. Mám lehce zvýšenou teplotu.
J: Aha a nechceš, abych přišel? Je u tebe někdo?
A: Nemusíš chodit. Mám tady rodiče, ale děkuju.☺️
J: Já se stejně stavim. Chci tě vidět.😁
A: No jak myslíš, ale smiř se s tím, že tě mamka bude vyzpovídávat.😂
J: To je v pohodě😂

   Šel jsem si domů dát tašku a jel jsem k Andy. Vim plus mínus kde bydlí nebo takhle, vím v jaký ulici. Když jsem do tý ulice vešel koukal jsem se na všechny jména na schránkách, abych našel kde bydlí.
Konečně jsem to našel. Zazvonil jsem. Otevřel mi její táta. ,,Kdo jseš?" hned se mě zeptal s podezíravým pohledem. ,,Jsem Kuba, kamarád Andy. Jdu se jenom kouknout jak jí je." ,, Jo tak kamarád?" řekl a pustil mě dovnitř. ,,Nemusíte se bát. Opravdu jsem jen kamarád a kde má pokoj?" byl jsem u ní poprvý. Její táta mi očividně moc nevěřil. ,,Bež nahoru a druhý v pravo." Poděkoval jsem a šel za ní. Když jsem vyšel schody, uviděl jsem nějakýho kluka. ,,Vždyť, ty si House." zakřičel a řítil se ke mně. ,,Ty jdeš za Andy?" přikývl jsem a on mě chytl za ruku a táhnul mě k ní do pokoje. ,,Andy, máš tady svýho kluka, House." ,,Já nejsem její kluk." řekl jsem mu a vešel k ní.
,, Ahoj Kubo." řekla vesele.
,,Ahoj, jak je?"
,,Mám se dobře. Jenom ta zvýšená teplota."
,,Tak to je dobře. To byl tvůj brácha?"
,,Jo, to byl. Jmenuje se Lucas a je tak trochu blázen do Youtuberů."
,,Jo, bylo to vidět." řekl jsem a zasmál jsem se.
,,Jak dlouho tady zůstaneš?"
,,Jak dlouho budeš chtít."
Andy kývla a povídali jsme si. Došlo i na téma Štěpán a Pavel.
J: ,,Tak co, líbí se ti někdo z nás?"
A: ,,No hele, ani ne. Jeden z vás se mi docela líbí, ale nejsem si tím úplně jistá."
J: ,,Jo a kdo?"
A: ,,To ti neřeknu. Je to tajemství."
J: ,,ale no tak, řekni mi to. U mě tvoje tajemství bude v bezpečí."
A: ,,Možná ti to někdy řeknu, až si budu jistá."
J: ,,Ok a pustíme si třeba nějakej film?"
Andy souhlasila, tak jsme si pustili Thora. Nejdřív jsme se koukali v sedě, ale po chvilce jsme si lehli. Andy má docela malej notebook, tak jsme se museli namáčknout. Tak v půlce filmu do pokoje vtrhl Lucas. ,,Tak ty s ní nechodíš jo?" zeptal se mě, když nás tam viděl. ,,Ne, jsme jenom dobří kamarádi." Andy kývla na souhlas a Lucas k nám šel blíž. ,,Na co se díváte." zeptal se nás. ,,Na Thora." Lucas vypadal jakože to nikdy neviděl. ,,Můžu se koukat s váma?" S Andy jsme se na sebe koukli a nakonec jsme souhlasili. Její postel je naštěstí dost velká. Lucase jsme pustili do prostřed mezi nás. Andy má svýho bráchu asi hodně ráda. I mně přijde fajn. On není takový to otravný dětsko. Když jsme to dokoukali rozhodl jsem se, že už asi půjdu. ,,Přijdeš ještě někdy?" zeptal se mě Lucas, když jsem vycházel. ,,Jasně, že přijdu." odpověděl jsem mu usmál jsem se. Nastoupil jsem si do auta a odjel domů. Jakmile jsem vešel Pavel se mě hned zeptal, kde jsem byl. Odpověděl jsem mu, že u Andy a že má teplotu. ,,Chudák Andy a co jsi tam dělal tak dlouho, vždyť jsi tam byl asi 4 hodiny." Před tím, než jsem odpověděl jsem vyzul boty a šel si sednout k Pavlovi.
J: ,,Koukali jsme se s ní a s jejím bráchou na film."
P: ,,S jejím bráchou? Kolik mu je?"
J: ,,Je mu asi 13 a na to, že mě zná přes yt se choval úplně normálně."
P: ,,No to je zajímavý a co jste dělali mimo toho filmu?" zeptal se mě Pavel a nadzvedl jedno obočí.
J: ,,Povídali jsme si."
P: ,,a o čem. Něco zajímavýho?"
J: ,,No, zjistil jsem, že z nás čtyř se jí někdo líbí."
P: ,,a kdo?"
J: ,,To mi nechtěla říct."
P: ,,Škoda."
J: ,,No nic, já jdu točit."
Řekl jsem a šel do pokoje. Když jsem dotočil šel jsem se osprchovat a šel jsem si lehnout. Popravdě, čekal jsem, že se jí někdo z nás bude líbi. Když jsme 4 v celku hubení a hezký kluci. Ne, dělám si srandu. Jedinej, kdo je z nás docela hezkej je asi Radek. My pak musíme být přímo něčí typ, abysme se někomu líbili. Vzal jsem si telefon a odpověděl na pár komentářů. Pak už jsem se snažil usnout. Sice to moc nešlo, protože Pavel zase streamoval, ale nakonec se mi to asi po hodině podařilo.

Tak dneska celá kapitola z pohledu Kuby. Doufám, že se vám líbila a že jsem tam neudělala moc chyb.

Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn]Kde žijí příběhy. Začni objevovat