Pohled Pavla:
Vzbudil jsem se a koukl vedle sebe. Ležela tam Andy a neměla oblečení, pak jsem si uvědomil, co se stalo. Usmál jsem se a zase si k ní lehl a objal jí. Najednou do dveří vtrhnul Kuba. ,,Ehmm, pardón, ale přišel jsem vám říct, že dole je večeře." řekl a odešel. ,,Dobré ráno." řekla Andy. Koukl jsem se na ní. ,,Dobré ráno." pozdravil jsem zpátky a dal jí pusu na čelo. ,,Pojď, jdeme na snídani." přikývla a začla se oblíkat. Taky jsem se oblíknul a šli jsme dolů. Radek s Kubou seděli u stolu. ,,Kde jsou Štěpán s Mary?" zeptala se Andy. Radek jenom hlavou ukázal na gauč. Koukli jsme se a oni ještě tam ještě spolu spali. ,,Vypadá to, že si Štěpa konečně našel lásku." řekl Kuba a zasmál se. Sedli jsme si ke stolu a snědli si snídani. Mary se Štěpánem se furt neprobouzeli, tak jsme vymysleli, že si vezmeme reprák a naplno v něm pustíme písničku Popelář. Zapli jsme jí a obe dva se lekli. ,,Idioti!" řekl Štěpán a přikryl si hlavu polštářem. ,,Kolik je?" zeptala se Mary. My jsme to vypli a já ksem jí odpověděl: ,,Asi půl desátý." Ona vstala a odešla do koupelny. Když se vrátila už jsme všichni i se Štěpou seděli u stolu. ,,Zatím co vy jste tady všichni spali my jsme s Kubou vymysleli skvělej plán na dnešek." my jsme se tázavě podívali. ,,Budeme celej den streamovat, ale musíme dostat svolení tady od pana Pavla, jestli ten stream můžeme udělat u něho na Twitchi, tak co?" udiveně jsem se kouknul a odpověděl: ,,Nemám problém s tím, aby ten stream byl u mě, ale spíš se chci zeptat tady holek, jestli jim to nevadí." Andy se koukla na mě a řekla: ,,Já s tím problém nemám, stejně už by jsme to měli lidem říct o nás dvou a co ty?" zeptala se a koukla na Mary. Chvíli přemýšlela, ale pak odpověděla: ,,Dobře, dobře, ale budu někde vzadu." zasmáli jsme se a přikývli. Sebrali jsme se od stolu a šli ke mně do pokoje. Holky se šli ještě upravit. My jsme to zatím zapli a nějak se tam uspořádali.P: Čus, dneska to bude takovej spaciálnější stream, protože vám představíme dva nový lidi. Pak budeme i hrát, takže si počkejte a pozoooor, tady je máme.
Když jsem to dořekl ukázal jsem na Andy ať přijde. Sedla si mi na klín.
P: Tohle je moje nová úžasná přítelkyně Andy.
A: Ahoj
P: A jako další tady je.....
Š: I moje skvělá přítelkyně Mary, takže můžete psát nějaký otázky.Pohled Andy:
Bylo to super. Pájova komunita lidí je super. Naštěstí se ptali na normální otázky. Všichni do chatu psali, že jsem hezká. Bylo to od nich milý. Asi 45 minut jsme odpovídali na otázky. Na streamu byly asi 4 tisíce lidí. Pavel řekl, že normálně má dvakrát míň, že to asi všichni sdílejí. Dost jsme se nasmáli a pak došlo na hraní. Všichni jsme se rozešli do svých pokojů. Já jsem byla s Pájou a Mary se Štěpánem a hráli jsme Lolko. Kluci se nás to snažili naučit. Naštěstí i Kuba to úplně neuměl, takže jsme nebyli ty marný jenom my. Byla to zábava. Streamovali jsme fakt dlouho, při tom jsme si zase obědnali oběd a prostřídali asi tři hry. Hráli jsme: Lolko, Fortnite a dokonce i na Štěpánovo a Radkovo přání Minecraft. Když jsme stream ukončili bylo asi už sedm hodin, tak mě hodil Pája domů. Rozloučili jsme se a já odešla domů. Otevřela jsem dveře, pozdravila rodiče a šla do pokoje. ,,Andyyy, tak ty chodíš s Herdynem jo a ten stream byl super!!!" zařval Lucas snad přes celej dům. Tohle jsem přesně nechtěla aby se stalo. ,,Andreooo, ihned pojď dolů." zařvala na mě zespoda máma. Prošla jsem okolo Lucase a pošeptala jsem mu: ,,Fakt dík, to jsi si mohl odpustit." on se na mě podíval tak jakože ho to mrzí. Sešla jsem po schodech dolů a sedla si ke stolu.
M(máma): ,,Je to co říkal Lucas pravda?"
J: ,,Noooo, jakože asi jo?"
M: ,,Ahaa, takže ty máš přítele a ani mi to neřekneš?! a jakej to je vůbec jak to říkal, Hredyn?"
J: ,,Jmenuje se Pavel a je to Herdyn, to je jeho přezdívka na internetu."
M: ,,Jak na internetu?"
J: ,,On dělá videa na Youtube. Herní videa."
M: ,,No, jak myslíš a jak dlouho spolu jste?"
J: ,,Ehmm, asi tři a půl měsíce."
M: ,,To si snad z nás děláš srandu?! Tak dlouho, vždyť víš, že nám můžeš říct všechno a tohle je hodně důležitý, tak proč, proč jsi nám to neřekla?!"
J: ,,Nechci ho s tebou řešit."
M: ,,No, tak to máš blbý. Hezky si spolu ještě promluvíme a hezky si ho pozveš k nám, ať ho poznáme, ale s tatínkem už jsme unavený. Šli jsme spát pozdě, takže zítra po škole hned domů! Je ti to jasný?"
J: ,,Jo, jasný. Hned domů."
Řekla jsem a odešla do pokoje. Býla jsem se, že takhle bude reagovat. Bojí se o mě, já to chápu, ale mrzí mě, že kvůli tomu na mě byla naštvaná. Na chvíli jsem si vzala učení a učila se. Pak mi někdo zavolal. Byl to Pavel.P: Ahoj zlato, jak je?
J: Špatně, pohádala jsem se srodičema.
P: To mě mrzí a o čem?
J: Já jsem jim neřekla o tobě a kvůli tomu streamu se to dozvěděl Lucas a zařval to po celým domě.
P: To je mi fakt líto. Vyřešíš to s nima, neboj, za dva dny to bude v pohodě.
J: Děkuju a proč vůbeš voláš?
P: Nevim, jen tak. Nudil jsem se a myslel na tebe, tak jsem ti musel zavolat.
J: To je milý, děkuju, ale každopádně já už se musim jít vysprchovat, tak dobrou.
P: Ok, dobrou a miluju tě.
J: Taky tě miluju, pa.
P: PapaT'pla jsem to a odešla do koupelny. Vysprchovala jsem se a vrátila se zpátky do pokoje. Ještě jsem pak dlouho byla na telefonu. Přicházelo mi fakt hodně upozornění na instagram. Asi mě všichni Pájovi fanoušci začínají sledovat. Za hodinu už jsem měla asi 2 tisíce nových sledujících. Kvůli tomu neustálímj brnění jsem si musela vypnout telefon a šla jsem spát.
Dneska to byla taková část o ničem, ale snad to nevadí. Polepšim se, slibuju.😆
ČTEŠ
Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn]
FanfictionDOKONČENO -Vím, že Bax, Herdyn, Wedry a House nikdy takhle spolu nebydleli a že jim v realitě není tolik, kolik v příběhu, ale chtěla jsem to tak udělat. -Četla jsem hodně fanfikcí a budu se snažit, aby ta moje nebyla moc jako ty ostatní. -Kdyžtak...