Pohled Radka:
Pomohl jsem Andy dojít do pokoje. ,,Asi se půjdu osprchovat." řekla a zalezla do koupelny. Já jsem si sedl na postel a projížděl instagram. ,,Ehmm, podáš mi prosím ručník?" ozvalo se z koupelny. Ze skříně jsem vzal čistej ručník. Pootevřel jsem dveře a prostrčil jima ruku s ručníkem. ,,Děkuju." poděkovala a já jsem dveře zase zavřel. Jakože nebudu lhát, ale docela bych ji chtěl vidět bez oblečení. Každopádně si ještě budu muset počkat. Je moc brzy. Po chvíli Andy vyšla z koupelny a lehla si na postel. ,,Ty už jdeš spát?" zeptal jsem se. Přikývla hlavou a snažila se došáhnout na peřinu. Peřinu jsem chytl já a přikryl jí. Usmála se, otočila a zavřela oči. Pak jsem se šel taky rychle umýt a vlezl si do postele. Lehl jsem si na bok směrem k ní, ale ona byla otočená na druhou stranu, ale najednou se otočila ke mně. Koukali jsme si dlouho do očí. Pak už mi to přišlo docela divný, tak jsem se otočil na záda. Přisunula se ke mně, hlavu si položila na moje rameno a ruku si dala na mojí hruď. Zavřel jsem oči a spokojeně usnul.Ráno jsem se vzbudil a Sndy už ležela jenom vedle mě. Vzal jsem telefon ze stolku a koukl se, kolik je hodin. Bylo už něco po desátý. Vstal jsem, oblíkl si tričko a potichu šel dolů. Štěpán s Mary už seděli v obýváku a o něčem si povídali. ,,Dobré ráno, Kuba ještě spí?" zpetal jsem se. ,,Dobré ráno a ne, nespí, dělá si v kuchyni kafe, taky se vzbudil teprve před chvílí." odpověděl mi Štěpa a já jsem šel za Kubou. Zrovna točil vodu do konve. ,,Nalij tam rovnou i pro mě a pro Andy." řekl jsem a došel k němu. ,,Jasně, naliju a co vy, jaká byla noc?" zeptal se a nadzvedl obočí. ,,Normální jako kamarádi mají. Nic se nestalo krom toho, že jsme spali." odpověděl jsem mu. ,,Kamarádi, kteří se navzájem milují, ale chtějí počkat." řekl na to a pousmál se. Já jsem na to už radši neodpověděl a vzal jsem dva hrníčky a nasypal do nich kafe. Pak to Kuba zalil a já jsem je odnesl do obýváku na stolek. ,,Ne, že mi to vypijete!" řekl jsem Štěpovi a Mary a šel jsem nahoru pro Andy. Když jsem vešel dovnitř, Andy se zvedala z postele. Hned jsem jí pomohl a podal jí berle. Došli jsme dolů a sedli si na gauč. ,,Hele, já jsem přemýšlela a asi bych chtěla jet zpátky domů. Stejně tady nemám co dělat. Do vody nemůžu, na žádný velký procházky nemůžu, prostě bych tady jenom seděla, tak jestli by byl někdo tak hodnej a odvezl mě?" řekla Andy. ,,Jseš si tím jistá?" zeptal jsem se. Přikývla mi na souhlas. ,,Dobře, v tom případě jedu s tebou a taky zůstanu doma." řekl jsem a stoupl si. ,,Ne, můžeš pak zase jet zpátky, stejně asi půjdu spíš k mamce." odpověděla mi, ale já už jsem se rozhodl. ,,Ne. Pojedu s tebou a zůstanu tam." řekl jsem a vyrazil k nám do pokoje nám sbalit věci. ,,Jo a jsu ti sbalit, tak zůstaň dole. Zvládnu to." oznámil jsem a došel až do pokoje. Sebral jsem všechno oblečení za skříně, všechny věci z koupelny a prostě všechno nějak jsem se to pokusil sbalit do kufru. Naštěstí se mi to povedlo a oba dva kufry jsem zavřel. Vzal jsem je do ruky a odtáhl je dolů. ,,Tak jedeme?" zeptal jsem se, když jsem sešel ze schodů. Andy se zvedla a Kuba nám pomohl pootvírat dveře a naložit věci. ,,Tak se mějte." rozloučil se s náma a odešel. Cesta uběhla hodně rychle, protože jsme si furt měli o čem povídat. Když jsme byli už asi jenom 5 kilometrů od našeho města, tak mě něco napadlo. ,,Hele, co takhle být do konce týdne u nás. Klukům a Mary řekneme, že jsi byla normálně u vás a tvojí mamce řekneme, že jsi zůstala na chatě." navrhl jsem. ,,Hele, já nevim. Bojim se, že by to někdo zjistil." odpověděla mi a koukla se na mě. ,,Jak by to mohli zjistit? Třeba tak 2 hodiny před příjezdem ostatních tě odvezu k tobě a všechno bude ok." ,,No dobře." řekla a usmála se. Když jsme dojeli, tak jsem auto nechal jenom u silnice. Nějak se mi nechtělo parkovat do garáže. Vylezl jsem z auta, pomohl vystoupit Andy a vzal z kufru kufry. Otevřel jsem dveře domů. Vyzuli jsme si boty (teda Andy jenom jednu) a vešli jsme dovnitř, ale tam nás čekalo překvapení. Byl tam Pavel. ,,Čau, co tu děláš?" zeptal jsem se ho. ,,No, snažil jsem se ti zavolat, ale nebral jsi to, tak jsem zavolal Štěpovi a ten mi řekl, že jedete domů." odpověděl a sednul si na židli.
J: ,,Tak dobře, ale co jsi chtěl tak důležitýho?"
P: ,,Chtěl jsem vám jenom říct, že se omlouvám. Choval jsem se jak idiot a taky chci říct, že se stěhuju do domu po rodičích, protože se na vás fakt nedokážu dívat. Nemyslim to ve zlým jakože jste hnusný nebo tak, ale moje city k Andy musí zmizet a bojim se, že bych to tady úplně nezvládl. Takže jsem tady i proto, protože jsem si přišel sbalit věci."
J: ,,Aha a kdy se vrátíš a budeš se s náma alespoň trochu bavit?"
P: ,,Hele, asi už se nevrátim. Rodiče měli krásnej velkej dům, kterej už ani nemusim platit a neboj se. Bavit se s váma určitě budu. Jenom mě teď prosím tak na měsíc nechte být. Děkuju."
Dořekl a odešel nahoru si dozabalit. Chvíli jsem tam jen tak stál, ale pak jsem se otočil na Andy. Měla slzy v očích. ,,Co se děje?" zeptal jsem se jí milým hlasem a přikrčil jsem se, abych jí viděl přímo do očí. ,,Za všechno můžu já. Kdyby jste mě ani nepoznali, tak si tady v pohodě žijete dál. Kvůli mně se Pavel stěhuje pryč, kvůli mně tě zmlátil a kvůli mně přicházíte o tolik času, kterej jste mohli strávit líp. Já jsem jenom holka, co se vám omylem připletla do života." odpověděla mi. ,,Myslíš jenom na to špatný. Kvůli tobě má Štěpán nejlepší přítelkyni, kvůli tobě a tvýmu 'zapletení' k nám má tvůj brácha nový kamarády, kvůli tobě byl Pavel skoro rok nejšťastnější člověk na světě a nakonec, kvůli tobě jsem já ten nejšťastnější člověk na světě. Nevim, co bych bez tebe dělal. Ty jseš pro mě vším." řekl jsem a ona mě políbila. ,,Počkat, neříkali jste, že chvíli počkáte?" ozval se Pavel. ,,Ehmm, to jsi neměl vidět, že to nikomu neřekneš?" řekl jsem mu. ,,Já jsem tady ten, co vám toho dluží ještě stokrát tolik za to, co jsem vám udělal, než jenom udržet tajemství, takže se nemusíte obávat." odpověděl a sešel dolů i s hromadou tašek. ,,No, tak to je všechno. Já jedu a mějte se dobře. Uvidíme se za měsíc." řekl, odešel do garáže a odjel. Zůstali jsme tam sami.Tak co myslíte, pokazí se něco?
ČTEŠ
Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn]
FanfictionDOKONČENO -Vím, že Bax, Herdyn, Wedry a House nikdy takhle spolu nebydleli a že jim v realitě není tolik, kolik v příběhu, ale chtěla jsem to tak udělat. -Četla jsem hodně fanfikcí a budu se snažit, aby ta moje nebyla moc jako ty ostatní. -Kdyžtak...