18. Silvestr

165 9 0
                                    

Pohled Andy:
Vzbudila jsem se a viděla Kuby spící obličej. Koukla jsem se na hodiny. Je půl devátý. Rozhodla jsem se počkat, než se Kuba probudí, takže jsem si vzala mobil a projížděla různý sociální sítě. Bylo asi tak deset, když se konečně probudil. Šli jsme si dolů vzít něco k jídlu. Najednou z obýváku vyšel Lucas. ,,Čau Kubo!" pozdravil a sedl si k nám. ,,Ehmm, proč tady Kuba dneska spal, neměl by tady spát spíš Her...teda Pavel?" zeptal se podezíravě. ,,On to má teď docela těžký a jsem jeho dobrá kamarádka, tak že proto." odpověděla jsem mu. On jenom pokrčil rameny a dál se koukal do mobilu. Když jsme dosnídali, Kuba se rozhodl odejít. Rozloučili jsme se a odjel.

Další dny se nic moc nedělo. Byla jsem jenom doma, pár návštěv u Patrika a taky jsem se dohodla s klukama, že na silvestr budu u nich.

31. prosince

Chystám se konečně jít ke klukům. Mamka mě ještě rychle zastaví. Začla jsem se připravovat na poučování atd. ,,Užij si to a přijď klidně až druhýho." řekla jenom. Dost mě to překvapilo. ,,Žádný poučování?" zeptala jsem se jí udiveně. ,,Ne, je ti 18 a spoléhám na tebe, zme se budeš chovat zodpovědně." řekla a usmála se. Rozloučili jsme se a já jsem nastoupila k Pájovi do auta. Jeli jsme ještě koupit alkohol a něco málo z tý pyrotechniky. Pak jsme už jeli k nim. Vešla jsem a všichni už seděli u stolu. Byla tam i Mary. Tak nějak jsme s ní všechno připravili, nakrájeli jídlo a spoustu dalších věcí. Pak jsme si pustili film, protože bylo ještě brzy. Když jsme to dokoukali, bylo už něco okolo půl dvanáctý, tak už jsme jenom čekali. Přišel ten moment, začli jsme odpočítávat. 5....4.....3.....2.....1......Šťastný Nový rok! Zakřičeli jsme všichni a ťukli si skleničkama. Pak jsme bouchali pár rachejtlí. Byla to zábava. Já osobně jsem moc nepila, ale byla jsem trochu v náladě. Nejvíc pili asi Pavel, Štěpán a Kuba. Radek s Mary pili asi tak jak já. Byly asi tak tři hodiny, když už byl Pavel fakt hodně opilej, tak jsem mu radši pomohla dojít do jeho pokoje a položit ho na postel. Já jsem nebyla moc unavená, takže jsem šla ještě dolů. Kuba se Štěpou se rozhodli jít spát taky.  Zůstala jsem jenom s Radkem a Mary. Povídali jsme si asi do čtyř. Pak si šla Mary lehnout. S Radkem jsme si sedli na gauč a pustili si film. Já jsem udělala popcorn a sedla si vedle něj. Pustili jsme si Project X docela se to k dnešku hodilo. Když uběhla už asi polovina filmu, šáhla jsem si pro další popcorn a to Radek taky. Naše ruce se dotkli. Koukli jsme se na
sebe. Byl to dlouhej pohled. Má hrozně hezký oči. Začli jsme se k sobě přibližovat. Byli jsme tak blízko, že se naše rty dotkli. Políbili jsme se, pak znova a znova. Pak jsme se zase vzdálili. ,,Promiň, vim, že máš Pavla." řekl Radek smutně. ,,Jo, já vim. Miluju ho. To co se stalo se mi líbilo, ale už to nechci opakovat. Zapomeneme na to a život půjde dál." nabídla jsem. Ráďa souhlasil. Pak jsme se dokoukali na film a šli jsme si lehnout. Vzbudila jsem se asi až tak ve dvanáct. Bolela mě hlava, tak jsem si šla dolů pro prášek. Seděla tam Mary. ,,Dobré ráno, taky jsi si šla pro něco na hlavu?" zeptala jsem se jí. ,,Jojo." odpověděla. Já jsem si vzala vodu a zapila jsem si ibalgin. Sedla jsem si k Mary.
,,Hele, já ti musim něco říct."
,,No dobře a co?"
,,Já jsem si včera, teda, dneska ráno šla pro telefon. Zapomněla jsem si ho dole a viděla jsem tě s Radkem jak...."
,,Hele, ať už jsi viděla cokoliv, nic to neznamenalo a prosím, neříkej to NIKOMU!"
,,Jasně, to bych ti neudělala, jenom jsem chtěla vědět, jestli mezi tebou a Radkem něco není."
,,Není a nebude. Miluju Pavla."
,,Ok."
Doufám, že to nikomu neřekne, protože jí znám, ale tohle by si mohla nechat jenom pro sebe. Přece jenom jsme byli trochu připitý a ta chvilka.....no, to je jedno. Prostě to nic neznamenalo.
Seděli jsme tam ještě docela dlouho a povídali si o tom, jaká je naše drahá polovička a kdo je lepší. ,,Já vám řeknu, kdo je lepší......ani jeden. Ten nejlepší jsem já, ale žádná není pro mě dobrá a když už jo, tak je zabraná." řekl Radek ze schodů. My jsme se na něj koukli. ,,Tak to určitě." řekli jsme naráz a zasmáli se. Radek jenom prokroužil očima a sedl si k nám. Chvíli jsem přemýšlela, jak to myslel, ale pak jsem mu řekla: ,,Hele, můžeš na chvíli?" Přikývl a šel za mnou. Zavedla jsem ho někam dál.
,,Jak jsi to myslel tím a když už jo, tak je zabraná? Nemyslel jsi tím mě, že ne?"
,,No, jseš super, ale máš Pavla, takže......ne."
,,Počkej, takže kdybych se s ním rozešla, tak se ti budu líbit?"
,,Asi jo."
,,Dobře, jenom jsem to chtěla vědět a mimochodem, Mary nás včera viděla."
,,Cože!!!"
,,Neboj, nikomu to snad neřekne."
,,Jak myslíš. Věříš jí ty, věřim jí já."
,,Děkuju."
Řekla jsem a šli jsme zpátky. Sedli jsme si k Mary. ,,Já se moc omlouvám, ale zase jsem vás slyšela." řekla Mary. ,,Děláš si srandu?" řekla jsem jen tak ze srandy a koukla se na ní. ,,Měli jste jít dál, promiň." smutněřekla a sklonila hlavu. ,,Hlavně, abys to nikomu neřekla." ozval se zase Ráďa. ,,To se nebojte, to já bych nikdy neudělala." řekla už veseleji, zvedla se a podala na stůl Müsly, mlíko a misky. Udělali jsme si snídani. Pak přišel Pavel se Štěpánem. ,,Moje hlava asi vybuchne." řekl Pája a sunul se po schodech. ,,Mám to stejně." ozval se za ním Štěpa. Hned jak došli k nám jsem jim podala vodu a ibalgin. Poděkovali a zapili to. ,,Já asi už půjdu domů, jsem hrozně unavená a chtěla bych být asi teď s rodičema. Úplně na ně teď kašlu." řekla jsem a šla si pro věci. Rozloučila jsem se se všema a šla jsem domů.

Doufám, že chápete ty moje přímý řeči a že víte, co kdo říká.😂
Chtěla bych to dokončit do konce dubna, tak snad se mi to povede.👌

Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn]Kde žijí příběhy. Začni objevovat