Pohled Mary:
Vzbudila jsem se dřív než Andy. Měla jsem žízeň, takže jsem se šla dolů napít. Štěpán ještě spal, tak jsem se snažila být potichu. Vzala jsem si skleničku a natočila pití. ,,Mary??" rychle jsem se koukla na Štěpána. Vzbudil se. ,,Ježiš promiň, probudila jsem tě?" řekla jsem a šla jsem k němu. ,,Nene, už jsem docela dlouho vzhůru." oddechla jsem si a šla si pro svojí skleničku. Sedla jsem si ke stolu a dopila si svojí vodu. Přisedl si ke mně Štěpán. ,,Řekni mi něco o sobě. Moc toho o tobě nevim, tak povídej." začla jsem teda vyprávět. Když jsem skončila on řekl jenom: ,,Wow, tak to jsem nečekal." Já totiž neznám svoje pravý rodiče. Od osmi si mě vzali do péče noví rodiče. Dělají pro mě všechno, ale nejsou moc bohatí. Proto jsem tak neoblíbená. Po tom vyprávení mi trochu zčervenaly oči a stekla mi slza po tváři. Štěpán si ke mně sedl a obejmul mě. ,,To bude dobrý. Už se máš dobře. Jseš krásná, máš dobrý rodiče a skvělý kamarády." řekl mi. Cítila jsem se dobře, ale pak jsem si uvědomila, vždyť já mám Tomáše! Odtáhla jsem se a řekla jsem: ,,Jo, už je to dobrý dík a ještě bych ti o mým životě měla říct, že mám i úžasnýho přítele. Tomáše." On se jenom smutně koukl a šel zpátky na gauč. Postupně přicházeli i ostatní. Bylo už asi deset hodin, takže jsme si každej vzali k jídlu jenom něco malýho. Pak jsme si sedli všichni k televizi a pustili jsme si další díl Twilightu. K obědu jsme si objednali KFC. Někdo mi napsal. Koukla jsem se na telefon.Tomáš: můžeš teď volat? Je to důležitý.
Mary: Jo, jasně, počkej 5 minut.Zvedla jsem se a chystala se odejít. ,,Kam jdeš?" zastavila mě Andy. ,,Tomáš se mnou chce mluvit." jen prokroužila očima a pustila mě. Odešla jsem nahoru a zavřela za sebou dveře.
T: No, je to dost důležitý a předem se ti chci omluvit.
J: Dobře, o co jde?
T: Já já.... je fakt těžký to říct.
J: Jen povídej. Mně můžeš říct všechno.
T: Já už k tobě necítim to co předtím. Prostě už tě nemiluju a abych řekl pravdu, chodil jsem s tebou jenom kvůli tvýmu vzhledeu. Promiň.Típla jsem to a začla brečet.
Pohled Štěpána:
Mary se dlouho nevracela, tak jsem se zvedl a šel za ní. ,,A kam jdeš zase ty?" Zeptal se mě Kuba. ,,Na záchod." nechtěl jsem, aby věděli, že jdu za Mary. Zastavil jsem se před dveřma. Brečela. Vtrhnul jsem do dveří a hned jí běžel obejmout. Seděla na posteli. Objal jsem jí a zeptal se, co se děje. Všechno mi vysvětlila. Utěšoval jsem jí a pak se mi koukla do očí. ,,Nevim co bych dělala, kdybys tu nebyl. Jseš tak hrozně hodnej. Já si to snad ani nezasloužím." Znovu jsem jí objal a pošeptal: ,,Ty, ty si zasloužíš všechno na světě." Vzdálila se, koukla se mi do očí a pak, pak mě políbila. ,,Ani mi nevadí ten rozchod s Tomášem. Ani jsem ho moc nemilovala. Hned jak jsem zě zpatřila jsi se mi líbil. Ty jseš tak hezkej a ještě lepší, tak milej." Zaskočila mě. Taky se mi moc líbila. Taky jí mám moc rád a si bych do toho s ní šel, ale musí vědět, že se mi líbila Andy. ,,Ty jseš taky hrozně hezká a milá, ale je tady jedna věc, kterou bys měla vědět. Stalo se to asi před třema měsícěa. Mě se totiž moc líbila Andy. Miloval jsem jí, ale ten cit, co jsem k ní měl za tu dobu vymizel. Chci tím říct, že pro ní budu mít slabost, ale beru ji jako kamarádku. Po tomhle bych s ní už nikdy nechodil. Taky jsem o tobě přemýšlel a já......miluju tě." One se na mě usmála. ,,Nevadí mi to a víš co, taky tě miluju." znova jsme se políbili. V tom do pokoje vešla Andy. ,,Jo, tak takhle vy jo?" řekla a zasmála se. ,,No my.." ,,Já to chápu. To je v pohodě, přeju vám to." řekla a odešla. S Mary jsmese domluvili, že večer ještě zajdeme ven a všechno si tam řekneme. Pak jsme šli dolů. Koukli jsme se na všechny jak tam seděj. ,,Uuuuuu." řekli všichni a já jsem se začervenal. ,,Nechte toho." řekl jsem a sedl si k nim. ,,My musíme s Radkem dneska večer odjet. Slíbili jsme s něčím pomoct Jirkovi v Zetku. Vrátíme se až tak ve dvě ráno." řekl Kuba. Kývli jsme a pustili si další díl.
Dokoukali jsme ho a už bylo asi pět. Kuba s Radkem odjeli. ,,My jsme si s Mary řekli, že někam zajdem, tak jestli by vám nevadilo, že tady zůstanete sami." zeptal jsem se. ,,To je dobrý, klidně běžte a kdy přijdete?" ,,Máme toho dost v plánu, takže třeba až tak v devět." odpověděl jsem a šli jsme.Pohled Andy:
Štěpán s Mary odešli a my jsme se na sebe s Pavlem koukli. ,, Co budeme dělat?" zeptala jsem se. ,,Hmmm, co třeba film?" souhlasila jsem a šli jsme k Pavlovi do pokoje. Zapli jsme si film: Dokonalé rande, protože věřte tomu nebo ne, Pavla taky baví romantické filmy. Pustili jsme to a já si hlavu položila na Pavla.
Film zkončil. ,,A co teď?" zeptala jsem se. ,,No, já bych nápad měl." řekl a políbil mě. Líbal mě dál. Vyhoupl se nade mě. Furt mě líbal. Sundal si tričko. Začal mi rozepínat košili. Když byl asi v půlce, zastavila jsem ho. ,,Počkej, já jsem to ještě nikdy nedělala a bojim se." On přestal a kouknul se na mě. ,,Neboj, povedu tě a budu opatrnej." řekl. Pak si to asi všichni domyslíte. Nakonec jsme si lehli vedle sebe. ,,Jsem ráda, že jsi to byl zrovna ty a ne nějákej úchyl z uličky." řekla jsem a zasmála se. ,,Já jsem taky rád, že jsem měl tu čest." řekl a oba dva jsme se zasmáli. Potom už jsme usli.Dneska to bylo docela zajímavější, víte jak to myslim. No každopádně dvanáctá část. Doufám, že se vám líbila.
ČTEŠ
Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn]
FanfictionDOKONČENO -Vím, že Bax, Herdyn, Wedry a House nikdy takhle spolu nebydleli a že jim v realitě není tolik, kolik v příběhu, ale chtěla jsem to tak udělat. -Četla jsem hodně fanfikcí a budu se snažit, aby ta moje nebyla moc jako ty ostatní. -Kdyžtak...