Pohled Andy:
Pomalu jsem se probouzela. Položila jsem svojí ruku na Ráďu, ale nebyl tam. Koukla jsem po pokoji. Neviděla jsem ho, tak jsem se převlíkla a šla dolů. Zahlídla jsem ho, jak stojí u sporáků a asi dělá něco k snídani. ,,Co to bude?" zeptala jsem se ho a objala ho ze zedu. ,,Palačinky." odpověděl mi a otočil se aby mi dal pusu. Sedla jsem si ke stolu. Po chvíli mi je už Ráďa položil na stůl přede mě a pak si sedl k těm svým. ,,Děkuju a kde jsou Kuba se Štěpánem?" zeptala jsem se. ,,Šli nakoupit něco do města. Hned tu budou, aleee to tady zase nebudeme my." řekl. ,,A kde jako budeme?" zeptala jsem se se zvědavostí v hlase. ,,Pojedeme na tu chatu. Přecejenom ty jsi si jí moc neužila, takže tam pojedeme znovu, ale tentokrát jenom my dva." oznámil mi. ,,Ooo už se těšim." řekla jsem a dala si kus palačinky do pusy. Když jsme dojedli, tak jsme rovnou nastoupili do auta, protože Ráďa už všechno ráno připravil a vyrazili jsme. ,,Co tam budeme dělat?" zeptala jsem se tak v polovině cesty. ,,Nevim, ale já bych si docela rád zaplaval, ale tentokrát v bazénu." odpověděl a zasmál se. ,,Jo tak to já taky a na jak dlouho tam jedeme?" zajímalo mě. ,,Na jak dlouho chceš, ale sbalil jsem tak na dva dny." ,,Okok." řekla jsem a zase si dala sluchátka do uší. Konečně jsme vjeli na tu lesní cestu co vede přímo k chatě. Dojeli jsme až k ní a vystoupili jsme z auta. ,,Tak zase tady." řekl Ráďa a vešel dovnitř. ,,Sbalil jsi plavky?" zeptala jsem se ho. ,,Že se ptáš." odpověděl a zahrabal v batohu. Vytáhl svoje i moje a šli jsme se převlíknout. Pak jsme šli jsme někam dozadu a prošli jsme velkýma skleněnýma posuvnýma dveřma. Tak tohle je nádhera. Obrovskej bazén dokonce i se skokánkem. Okolo lehátka a slunečníky a nakonec. edle bazénu výřivka. Koukla jsem se na Ráďu a usmála jsem se. On se na mě taky koukl a pak se rozběhl skočit do bazénu. Rozběhla jsem se a skočila za ním. ,,Už ti nědo řekl, že jseš neskutečně krásná?" řekl, když jsme se vynořili z vody a přitáhl si mě za boky. ,,Noo jo, ty tak dvakrát denně." řekla jsem a zasmála jsem se. Pak jsme si hleděli hluboko do očí. Pořád jsem cítila jeho ruce na mých bocích a přitom jsem se ztrácela v jeho tmavě hnědých očích. Přerušilo mě až to, že mě políbil. Pak se zase odklonil dozadu a cáknul na mě vodu, protože viděl, že jsem vůbec nic nevnímala dívala jsem se kamsi nad něj. ,,Halo, země volá Andy." řekl se smíchem a znovu na mě cákl. ,,Halo, Andy odmítá spojení." řekla jsem mu na to a taky na něj cákla. Vznikla z toho válka o život. ,,Počkej, počkej. Stop. Vyhrála jsi." řekl, když bylo jasný, že prohrává. ,,No jo no, kdo je tady nejlepší." řekla jsem a vítězně jsem se na něj podívala. ,,Ten, kdo teď přežije můj hod do vody." řekl a udělal krok ke mně. ,,Jakej hod?" zeptala jsem se. ,,Ježiš, jakej asi. Připravim ti ruce a vyhodim tě." odpověděl mi a už je nastavoval. ,,Počkej počkej. Souhlasim s tvým nápadem, ale jenom malinko mě vyhoď." řekla jsem a připravila se. On přikývl a taky se připravil. Položila jsem mu nohu na spojené ruce pod vodou a vyhodil mě. Jelikož jsem to dělala poprvé, tak jsem hodila totálního placáka zádama. ,,Au. Tak to bolelo." řekla jsem se smíchem. ,,To bide dobrý. Chceš znovu?" zeptal se netrpělivě a bylo vidět, že ho to baví. ,,No tak dobře. Tentokrát se ale nesmim zaklánět." řekla jsem a zase jsme se připravili. Znovu jsem dala nohu na jeho ruce a vyskočila jsem. Cítila jsem, že mě vyhodil o dost víc než před tím, ale naštěstí jsem placáka nedala a vyskočila jsem asi metr a půl nad vodu. ,,Tak to bylo lepší." řekla jsem, když jsem se vynořila z vody. ,,Tak to jo no." řekl Ráďa. Pak jsme dělali doslova všechno možný až tak do jedný. To jsme se rozhodli, že si dáme oběd, kterej musíme uvařit. Převlíkli jsme se z plavek a šli do kuchyně. ,,Když se tak dívám na ty ingredience, tak by jsme mohli udělat třeba řízky. Sice s chlebem, ale alespoň něco." řekl Ráďa a šáhnul pro mouku. ,,Jojo, dobrej nápad." řekla jsem a z lednice vzala vajíčka. Já jsem obalovala a Ráďa smažil. Po chvíli jsme je měli hotový. Snědli jsme je a přemýšleli, co teď budeme dělat. ,,Tak třeba bysme si mohli zahrát PingPong. Máme ho vzádu za domem." nabídl a stoupl si. ,,Jasně, můžem, jenom to jaksi neumim." řekla jsem a dala si vlasy za ucho. ,,Nevadí, naučíme." řekl a chytl mě za ruku. Šli jsme dozadu a tam už jsem ten stůl viděla. Ráďa k němu došel a sklopil polovinu nahoru. Vůbec jsem nepochopila, proč to udělal. ,,Stoupni si sem a vem si tu pálku." řekl a ukázal na to místo kam si mám stoupnout. On si stoupl za mě a chytl mi ruku s pálkou. ,,Teď si nadhodíš míček a odpálíš ho." řekl, vyhodil míček do vzduchu a odpálil ho. Takhle jsme to udělali ještě dvakrát a pak jsem to zkusila sama. Docela mi to i šlo. ,,Tak super, teď si zahrajeme proti sobě." řekl a tu druhou část stolu sklopil dolů. Jakože byla jsem dost slabej protihráč, ale i tak jsme hráli tak do čtyř. ,,Taaakže, teď už plán mám. Teď si pustíme pár filmů a potom uvidíš." řekl a usmál se. ,,Dobře. Mám ráda překvapení." řekla jsem a šli jsme dovnitř. Rozešla jsem se nahoru, ale Ráďa mě zastavil. ,,Tam ne." řekl a šel do kinový místnosti. ,,Aa zapomněla jsem." řekla jsem a šla za ním. Otevřel dveře, ale nebyly tam židle nýbrž jedna velka matrace s peřinama a polštářema. ,,Tak tohle je super." řekla jsem a skočila na ní. ,,To jsem si myslel." řekl Ráďa a skočil za mnou. Pustili jsme si asi dva filmy a už bylo asi půl devátý. ,,Tak a teď je na řadě poslední část mého plánu." řekl a políbil mě. Hned mi došlo o co mu jde. Chvíli jsem nad tím přemýšlela, ale nakonec jsem spolupracovala.
Na konci jsme si lehli vedle sebe. ,,Tak tohle jsem chtěl už hodně dlouho." řekl, koukl se na mě a usmál se. ,,Tak to jsem ráda, že se ti to splnilo." řekla jsem a taky jsem se usmála. ,,Miluju tě." řekl a dal mi pusu. ,,Já tebe." taky jsem řekla a pak už jsme usli.Vidim to tak, že už udělám jenom okolo sedmi částí a je konec. Nechci aby to bylo moc dlouhý.
ČTEŠ
Já a 4 YouTubeři...[House, Wedry, Baxtrix, Herdyn]
FanfictionDOKONČENO -Vím, že Bax, Herdyn, Wedry a House nikdy takhle spolu nebydleli a že jim v realitě není tolik, kolik v příběhu, ale chtěla jsem to tak udělat. -Četla jsem hodně fanfikcí a budu se snažit, aby ta moje nebyla moc jako ty ostatní. -Kdyžtak...