Cap4- 4 O'clock

102 11 0
                                    

ATENȚIE! Acest capitol va conține scene gay!

*cum a decurs timpul de acum 3 ani până în prezent*

După ce Yoongi a fost acceptat cu bucurie de către manager, am fost să îl cunoaștem pe unul dintre membrii trupei. Deoarece acesta este primul care a intrat în trupă, va fi liderul. Singurul lucru pe care îl știu despre el este atitudinea s-a distrugător de perversă. Îmi era oarecum teamă să îl cunosc, chiar dacă era stupid. Nici măcar nu mă putea vedea, dar am mici presupuneri.

Intrăm într-o cameră ce părea mai mult o mansardă. Două paturi suprapuse erau singurul mobilier ce ocupa spațiul. În patul de jos stătea un bărbat, probabil așa-zisul lider. Yoongi era blocat, neștiind ce să facă sau să spună. Bărbatul s-a ridicat din pat și s-a poziționat în fața lui Yoongi. Nu pot să nu bag de seama diferența de înălțime dintre cei doi. Yoongi... Adică micule Yoongi, îți urez noroc cu acest gigant. Hainele îl făceau să pară neajutorat și oarecum... homeless, dar atitudinea lui...vai dar ce atitudine. Pentru fetele care își caută Daddy-ul din povești, cred că l-am găsit.

-La ce te uiți așa pustiule?

-Mhm... la nimic. Numele meu e Min Yoongi! se prezintă.

- Eu sunt Namjoon... Kim Namjoon! spune și dau mâna.

Îmi pot nota deja numele lui "Daddy" pe lista de favoriți. Arăta binișor. Probabil ar fi arătat mai bine dacă ar scăpa de ochelarii ăia și ...ei bine... de părul ăla.

- Deci, suntem numai noi în trupă? întreabă Yoongi.

-Neh, mai sunt alți 5 puști. Inițial vom fi 7, dar momentan suntem doar noi 2. Pregătește-te! spune Namjoon și îi face cu ochiul.

Ma voi preface că nu am văzut asta.

- Ce ar trebui să însemne asta? întreabă Yoongi la fel de speriat ca și mine.

- Păi...cum să spun...va fi o perioadă luuuuuuuungă în care noi nu o să avem contact cu fete. Așa că pregătește-te din timp, sunt nevoit să încerc lucruri noi!

-Eu nu sunt jucăria ta sexuală. Ești nebun de legat nene! spune Yoongi cu un glas tremurat.

-Hmm... vrei să vezi ce este aia jucărie sexuală? Păi, am aici ceva tare care te poate distruge din câteva mișcări, așa că nu mă testa băiețel, îi răspunde Namjoon. Acum dacă mă scuzi merg să fac un duș. Vrei să vii cu mine? îi face cu ochiul.

-Nu mulțumesc sunt bine,răspunde Yoongi.

Namjoon dă din umeri nepăsător și pleacă lăsând în atmosferă un aer de băiețel încins. Se vede că nu a atins o femeie de mult.

Sunt și nu sunt bucuroasă pentru Yoongi. Îmi va fi frică ca nu cumva să mă trezesc în mijlocul nopții din cauza unor gemete provocate de chestia "tare" al lui Namjoon. Lăsând asta la o parte, va fi amuzant. Sunt nerăbdătoare să îi cunosc și pe restul membrilor. Și sper la niște bărbați frumoși.

-Îngerule, mă auzi? mă trezeste Yoongi din gânduri. Îmi este frică. Dacă ajung violat sau ceva de genul ăsta?! Spune-mi în ce m-am băgat!!!

-Cu cine vorbești puștiule? se aude vocea lui Namjoon. Este atât de groasă încât ne-a speriat pe amândoi.

-Cu nimeni. Doar vorbeam cu mine, atât.

- Nu doresc să-ți aud discursurile motivaționale sau ceva de genul ăsta că vomit, spune Namjoon.

- Nu se va întâmpla, stai calm.

-Bine dacă spui tu. Acum gata, la culcare. Mâine va fi o zi lungă. Roagă-te să nu vină vreun alt dubios în trupă.

-Ce vrei să spui, că sunt dubios? răspunde Yoongi.

-Da. Gata, noapte bună!

-Noapte bună!

Ce îngâmfat. Cum îndrăznește să-l facă pe micul meu Yoongi dubios? Cine se crede? Până la urmă, nu îl subestimez ,deoarece pare periculos. Este ciudat faptul că aș vrea să stau acum, în acest moment, lângă el în pat? "Doamne Alina ai înnebunit! Acum 5 secunde îl făceai îngâmfat și acum vrei să ți-o tragi cu el? Mai ușor fato" îmi spune conștiința.Da are dreptate. Trebuie să mă calmez. Voi aștepta momentul potrivit!

Nu.Mă.Poate.Vedea. Asta înseamnă că nu există șanse să se întâmple, degeaba îmi imaginez tâmpenii.

M-am trezit dimineața înaintea băieților, așa că am luat hotărârea să mă plimb prin companie. Pe coridorul holului de la intrare erau mulți băieți, care de care mai frumoși. Probabil toți candidau pentru un loc în trupa lui Namjoon și Yoongi. Asta m-a făcut să merg mai aproape de ei și să îi studiez pe fiecare în parte. Dacă m-ar pune cineva să aleg între ei, nu aș putea. Dar dacă m-ar pune cineva să spun cine mi-a atras atenția, aici aș avea un răspuns. Tipul ce stătea timid pe marginea canapelei, cel care privea în jos. Am mers mai aproape de el și am început să îl studiez mai în detaliu. Era exagerat de frumușel. Managerul lui Yoongi a ieșit afară din studio și a căutat cu atenție ceva pe o foaie.

-Tu! spune acesta și arată spre băiatul de lângă mine. Acesta s-a ridicat timid și a mers la fel de timid spre manager. Ce mers frumos, începe să-mi placă din ce în ce mai mult. M-am ridicat și am intrat în urma lui în studio, voiam să îi văd talentul.

- Cu ce vrei să mă uimești astăzi? întreabă managerul.

Aceași întrebare o aveam și eu în gând.

-Am compus un cântec. Nu este terminat , dar mi s-a părut cel mai bun, spune băiatul și îi înmânează foaia managerului. Cântecul lui se numea 4O'Clock. Interesant nume.

- Bine. Acum te rog uimește-mă.
Băiatul a tras aer în piept, a scos un oftat lung și a început să cânte. Pe tot parcursul melodiei nu m-am putut abține să nu plâng. Melodia era...superbă.

Au trecut 3 ore de la audiția băiatului timid. Nu știu dacă a fost sau nu acceptat dar Doamne... ce voce. O voce așa de groasă pentru un puștan așa de fragil. Băiatul ăsta îmi va da mari bătăi de cap dacă va fi acceptat, dar nu prea mă interesează asta. Vreau să îi văd fața în fiecare zi când mă trezesc și în fiecare noapte când mă culc. Această față superbă trebuie arătată unui glob întreg.

O bătaie înceată se aude în ușa. Puștiul la care mă gândesc de 3 ore încoace a intrat în cămăruță. Yoongi cu Namjoon l-au privit curios.

-Bună. Numele meu este Kim Taehyung și voi fi nou vostru coleg! spune băiatul.

Kim Taehyung! Hmm... îmi place cum sună. Numele, vocea, tot despre el arată bărbăția. Dacă această trupă va debuta cu reușită, deja îmi știu bias-ul.

 Dacă această trupă va debuta cu reușită, deja îmi știu bias-ul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
HEAVEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum