Cap22- Winter Bear

49 9 1
                                    

    A trecut o lună de la moartea lui Jin. Nimic straniu nu s-a întâmplat în ultima perioadă și nici nu se va întâmpla foarte curând, sau așa cred. În legătură cu relația mea cu Taehyung, totul decurge normal. Ne-am apropiat, începem să ne comportăm ca un cuplu real, doar că momentele în care el își adâncește mintea printre amintiri și mai găsește câte una cu Tzuyi sunt, ei bine, dificile. Nu o poate uita, oricât de bună aș fi pentru el sau oricât de bună aș încerca să pretind că sunt, nu o pot întrece. A iubit-o mult, sau încă o iubește. Dar sper, sper să îi câștig întreaga încredere, iubire și loialitate. Mi-am dat seama că am o sanșă atunci când a acceptat să se mute cu mine, din singurul motiv că mă simțeam singură după moartea lui Jin. A ales să-mi țină companie. Totul a decurs foarte normal, până într-o zi în care pur și simplu am simțit că leșin.

        Era ziua mea dar am ales să nu mi-o celebrez. A venit la o scurtă perioadă după moartea lui Jin și nu prea puteam să fac altceva. Voiam doar să stau și să frec menta în timp ce urmăream un film. Singurul ce avea să fie lângă mine era Taehyung. El era în duș, cântând una din melodiile pe care urma să le lanseze: "Winter Bear". Melodia era una dintre preferatele mele, dar știu cât de mult a suferit din cauza ei și nu-l judec. Acum înțeleg și eu cum e să moară cineva drag. Taehyung a dedicat melodia asta bunicii lui moarte, pătrunzătoare situația. Stau ca de obicei și îi ascult vocea, întinsă pe canapea cu ochii închiși. Nu mi-am dat seama când am început să plâng. Nu vreau, măcar de ziua mea. Iau un șervețel și îmi șterg nasul, lângă mine apărând și Taehyung. M-a sărutat și eu m-am așezat la el în brațe. Nu avea nimic sub halat, și oricât de tentant ar suna nu am starea necesară. Urmărim filmul în liniște. La un moment dat începe să mă sărute. Mă excita dar cum am spus, starea mea nu era una potrivită.

-Oprește-te, îi spun.

-De ce? râde. Îmi ridic privirea spre el și zâmbesc.

-Pentru că nu am starea necesară, îl lămuresc. Mă privește pervers și apoi îmi mângâie fața zâmbind ca un nebun.

-Atunci probabil surpriza mea nu era tocmai una necesară, spune. Surpriză? Ce surpriză? Jungkook, Namjoon și Yoongi au intrat pe ușă. S-au apropiat încet de mine și m-au blocat într-un cer. Taehyung mă privea pervers, este exact ce cred eu. Jungkook îmi săruta buzele, Namjoon spatele, Taehyung sânii și Yoongi ce aveam eu mai de preț. Ce tocmai se petrece?

●●●●

          Am terminat destul de repede, sau așa credeam eu. Băieții s-au îmbătat și au ajuns să se sărute între ei. În sfârșit visul lui Namjoon împreună cu Yoongi a devenit realitate. Încercam să îl despart pe Taehyung care era așa de fascinat de Jungkook și nu am observat când ceilalți doi au plecat. L-am tras pe Taehyung de pe Jungkook și când voiam să plec Jungkook m-a tras peste el și m-a sărutat. Mă atingea peste tot și eu încercam să scap dar ce putere am eu în comparație cu Jungkook?

-Iubita mea...gâfâia la ureche. Iubită? Ce iubită visezi?

-Nu sunt iubita ta, îi spun. Se încruntă și mă sărută mai mult forțat. Taehyung mă dă jos de pe el într-un mod puțin violent apoi sare la gâtul lui Jungkook. Era mai amețit decât toți. Nu m-a ascultat când i-am spus să pună frână când vine vorba de alcool.

Acum suferă dacă nu asculți Taehyung-shi!

-Cine e iubita ta mă? se răstește la Jungkook.

-Alina! Ce, te-a rănit Tzuyu și acum profiti de ea? I-ați labele jigodie

-Ce Tzuyu visezi? Eu și cu Tzuyu nu mai există! spune încrezător. De aia toată ziua vorbești de ea? Abureli.

-Sigur, cine te aude te și crede! îl înfruntă Jungkook. Taehyung îi dă un pumn apoi îl apucă de guler.

-Eu o iubesc pe ea! spune și arată spre mine. Casc ochii și îmi pun mâna la piept semn că sunt șocată. Probabil spune aberații din cauza băuturii.

Dar un om la beție spune adevărul.

-Naiba să vă ia! țipă Jungkook, îl dă jos și pleacă din cameră, sau încearcă. Taehyung se trântește pe canapea și îmi face semn să vin lângă el. Mă așez și mă sărută foarte adânc de parcă n-a mai făcut-o de mult. Îl privesc derutată și încerc să procesez ce tocmai s-a întâmplat. Voi vorbi mâine cu el când va avea mintea limpede. Merg în cameră cu gândul să dorm dar am dat peste alți handicapați. Ăștia nu se băteau, se mâncau. M-a bufnit râsul și am scos telefonul, i-am fotografiat și le-am trimis poza în privat. Mâine dimineață vor fi șocați. Yoongi țipa tare, cam violent Namjoon. Ies chicotind și mă întind pe canapea. Lângă mine s-a așezat și Taehyung, care era încă destul de amețit.

-Auzi? șoptește. Știi pe cine iubesc eu? întreabă. Mă întorc cu fața la el.

-Stai să mă gândesc.Tzuyu? spun încercând să îl testez.Dă din cap în semn negativ și îmi atinge nasul.

-Tu! spune. Am zâmbit imediat. A început să respire sacadat, nările mele simțind tot mirosul de alcool ce îmi îmbăta și mie starea. Îl iubeam tare, știu asta, dar cât timp mai ai în a mă bucura de el? Va pleca și el cum au plecat restul?
      

HEAVEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum