🔞
Eram în camera mea tolănită în pat. Priveam pe pereți ca o idioată gândindu-mă doar la Taehyung. Mă răneam singură prin singurul fapt că mă amăgeam cu ideea că poate m-ar iubi cum îl iubesc eu, dar dragul de el are ochii doar pentru Tzuyu. Nu-mi stă în fire dar trebuie să găsesc un motiv să o uite. Fata aia nu mi se pare așa de wow cum are el impresia, ci mai mult îl manipulează. Nu am văzut-o să îi dea atenție așa cum îi dă el. Eu i-aș da toată atenția din lume dacă aș fi fost în locul ei. O bătaie în ușă se aude. Mă ridic și deschid. Mai bine nici nu se putea.
-Avem vizite la domiciliu? fac mișto de el. Zâmbește și intră. Se tolăne în pat de parcă ar fi al lui.
-Alo! Unde te crezi?! țip la el. Mă trage de mână și mă aruncă în pat obligându-mă să mă urc pe el. Mă sărută. Cam îndrăzneț pentru cineva care toată ziua se gândește numai la Tzuyu. Serios, uneori am impresia că în loc să vadă alte persoane, el o vede pe Tzuyu. Dacă era o fată specială și nu moartă după bani cum pare a fi mai spuneam... I-am intrat în joc acum eu fiind cea care domină. Mă împinge de pe el, se ridică din pat și închide ușa cu cheia. Asta arată interesant. Vine spre mine amenințător, mă trântește pe spate și îmi rupe bluza. M-am speriat puțin să îi văd latura asta mai agresivă al lui Taehyung, dar nu neg, e mai atractiv. Îmi dă jos sutienul și își afundă capul în pieptul meu. Gem înfundat și îl zgârii puțin pe spate. Zâmbește și își dă pantalonii jos rămânând doar în boxeri. Nu puteam să nu mă uit.
-Mai așteaptă puțin, ajungem și acolo, râde pe seama mea. Îi zâmbesc acesta sărutându-mi burta coborând din ce în ce mai jos.Îmi dă pantalonii jos împreună cu lenjeria intimă. Îmi crăcănează picioarele.
-Asta o să-ți placă, zâmbește seducător punându-se pe treabă. Nu se înșela. L-am apucat de cap împingându-l mai tare semn că vreau mai mult. Știa exact ce să facă. S-a ridicat în genunchi, și-a dat boxerii jos și m-a privit. Mă holbam încontinuu la ce putea să ascundă acei pantaloni. Am încurcat-o categoric.
- Ești gata? întreabă. Dau din cap aprobator iar el începe. Mă durea mai tare decât mă așteptam.
-Fuck....șoptește. Gemea înfundat iar eu țipam de durere. Cu corpul ăsta să fii virgină? Norocos mai sunt! spune mai mult pentru el și mărește viteza. Încep să mă obișnuiesc dar tot doare.
-Ești bine? întreabă. Dau afirmativ din cap. Dacă vrei să mă opresc spune, continuă.
-Nu te opri, șoptesc mai mult. La spusele mele l-am simțit zâmbind. A mărit și mai tare viteza un sunet dubios auzindu-se când corpurile noastre se loveau. Făceam mai multă gălăgie decât ar trebui. Taehyung gemea mai tare decât mine, când eu ar trebui să o fac, la ce mare e...
-Ah, încă puțin, spune printre gemete. Dau din cap aprobator și mă apucă de mâini strângându-mă tare și mărind viteza din ce în ce mai tare. Orgasmul m-a lovit ca din cer, corpul meu tremurând. Amândoi gâfâiam. Taehyung m-a luat în brațe și m-a sărutat apăsat. Nu părea că profită de mine, chiar nu părea. S-a tolănit lângă mine luându-mă iar strâns în brațe. Ce e cu toată afecțiunea asta din partea lui? Am profitat de ocazie și l-am strâns și eu la rândul meu în brațe.
-Știi ce e cel mai uimitor? întreabă. Îl privesc întrebătoare.
-Faptul că tu, ca virgină, ești cea mai bună femeie pe care am atins-o vreodată, spune. Să-l iau ca pe un compliment? Da, probabil așa voi face.
- Nu mai sunt virgină, din cauza cuiva! spun subtilă. Mă sărută iar.
-Auzi? spun. Să nu îi spui lui Jungkook cum sunt în pat, spun reamintindu-mi ce a spus. Râde.
-Nu spun, nu vr să te atingă cineva! spune.
-Dar, parcă numai Tzuyu era în capul tău, stric momentul. Pufnește puțin enervat.
-O fi Tzuyu femeia pe care o iubesc din tot sufletul, dar cum nu mai sunt într-o relație cu ea deocamdată nu am ce face. Cum a spus și Jin, trebuie să ne comportăm exemplar. Am dat afirmativ din cap și m-am ridicat, mi-am luat hainele și am mers să fac un duș. Când am spus că Taehyung nu profită de mine, m-am înșelat. De ce-mi place că profită? Probabil faptul că nu prea există șanse în a-l despărți de Tzuyu, măcar atâta atenție să primesc de la el. Dau drumul la apă și mă scufund , relaxându-mi corpul.
●●●●
Ies din baie și spre surprinderea mea Taehyung era încă aici. Mi-a zâmbit eu făcând la fel. Mi-am dat halatul jos și mi-am pus lenjeria intimă, apoi un tricou.
-Dă tricoul jos, îmi spune. Îl privesc tâmpă.
-De ce?
-Nu știu, îmi place ce văd fără tricou, spune. Îmi dau ochii peste cap și dau tricoul jos. Îmi face semn să mă pun în pat. Fac întocmai.Începe să-mi sărute gâtul.
Abia am terminat o repriză Taehyung.
O bătaie în ușa ne întrerupe.
-Ți-ai găsit și momentul potrivit să ne deranjezi, bolborosește. Se ridică din pat și deschide ușa.
-Ce faceți? întreabă Jungkook. Zâmbește pervers când mă vede doar în lenjerie intimă.
-Să înțeleg că gemetele alea de mai devreme nu erau doar în capul meu, râde. Vrea să intre dar Taehyung îl oprește.
-Ce vrei? întreabă. Jungkook dă din umeri.
-Aveam ceva important să îi spun Alinei! spune. M-a surprins puțin.
-Ce anume? Dacă ai ceva să îi spui, spune de față cu mine! spune Taehyung și îl lasă să intre. Se așează în pat, eu punând halatul pe mine. Taehyung nu se deranja să facă la fel.
-Acum spune, nu avem mult timp, zice Taehyung.
-E legat de Tzuyu. Inițial voiam să îi spun doar Alinei și ea să-ți transmită. Nu voiam să am de-a face cu șcenele tale! spune. Tzuyu? Asta m-a făcut și mai curioasă.
-Ce e cu Tzuyu? întreabă Taehyung panicat.
CITEȘTI
HEAVEN
FanfictionEX USERNAME: seok778 NEW USERNAME: bangfanficc FINALIZATĂ! Se spune că nu oricine se poate iubi cu oricine. Dar pot oare dovedi cei doi contrariul? -" Te voi iubi necondiționat! Taie-mi aripile și tot te voi iubi!" Fan Fiction with Kim Taehyung