Cap34- Finalul

56 7 0
                                    

     M-am așezat pe canapea. Sunt epuizată de la atâta plâns. Tzuyu nu răspunde la telefon, Karina este dispărută, iar eu sunt aici și zac. Unde îmi e fetița? Mă întind după telecomandă și deschid televizorul. Erau știri. Schimb canalul și dau iar de știri, același subiect. Dau mai tare să văd despre ce e vorba.

-"Astăzi a avut loc un accident. O femeie în vărstă de 20 de ani și un copil în vărsta de aproximativ 5 ani au suferit un accident grav. Va prelua colega mea Andreea ce se află acum la locul faptei" spune prezentatoarea. Casc ochii din ce în ce mai mari când văd imaginile. Aia nu e mașina lui Tzuyu?

-"Bună ziua telespectatori. Mă aflu acum la locul faptei și după cum puteți vedea în spatele meu se află ultimele rămășițe din această mașina. La volan era o femeie în vârstă de 20 de ani ce conducea regulamentar pe stradă dar care a fost lovită din plin de un tir ce mergea pe contrasens. Șoferul tirului era beat și după câteva teste s-a aflat că se drogase cu o cantitate mare de marihuana și că intenționa să-și ia zilele. Bărbatul respectiv este într-o stare critică, împreună cu fetița de 5 ani, pe când femeia de 20 de ani a murit pe loc. Vom reveni cu noi amănunte după publicitate".

            Am început să plâng. Stiam că ele sunt, știam, dar nu voiam să cred. Atunci a intrat Taehyung pe ușa. Prima dată nu m-a observat dar când și-a ridicat privirea spre mine și m-a văzut plângând a sărit ca ars. A venit lângă mine speriat.

-Iubito ce ai pățit? întreabă. Îi fac semn să se uite la televizor. Reveniseră știrile.

-" Revenim cu informații noi legat de identitatea acestor persoane. Bărbatul este unul din Busan, are 45 de ani și se cunoaște că are și alte probleme de sănătate. Femeia de 20 de ani este din Taiwan, numele ei este Chou Tzuyu și fetița de aproximativ 5 ani este chiar fetița cunoscutului model și viitor kpop star Kim Taehyung, Kim Korina. Fetița se află într-o stare foarte gravă și va fi transportată imediat la spital. Vom reveni în curând cu noi informații legat de starea pacienților"

        Priveam cu ochii căscați și chiar nu-mi venea a crede. Fetița noastră este în stare gravă, pe moarte, și noi nu putem face nimic. Am început să plâng, să urlu, să lovesc orice în cale. Taehyung nu mișca dar lacrimile îi curgeau șiroae pe fața. S-a întors deodată și m-a luat în brațe strâns plângând și mai tare.

-O să fie bine puiule, îți promit, suspină.

●●●●

        Nu am putut dormi toată noaptea.Sunt încă în aceași poziție ca și aseară, așteptând un semn sau o nouă informație de la cei de la tv. Taehyung dormea dar l-am trezit când am văzut că au început știrile.

-"Bună ziua! Revenim cu noi informații legat de starea pacienților. Bărbatul de 45 de ani este într-o stare bunicică, la terapie intensivă. În schimb, Kim Korina, fetița, a murit în timpul operației. Din cauza impactului puternic, a făcut o contuzie la coloană corpul ei cedând. Condoleanțe pentru familia Kim..." spune prezentatoarea. Sar din pat, mă trântesc pe jos, și urlu din toți rărunchii mei. Taehyung se ridică și el și începe să înjure, să țipe și să spargă tot din jur. Nu ni se poate întămpla asta, nu nouă! Mă ridic și merg amețită spre camera mea. Ajunsă acolo, deschid un sertar și scot un pistol. Îl privesc lung și mă privesc în oglindă în același timp. Eram un eșec. Taehyung intră în cameră și când mă vede paralizează. Încarc arma, o îndrept spre cap și încerc să trag. Taehyung îmi ia arma din mână dar eu încerc să o trag înapoi. Din cauza mișcarilor bruște glonțul a ieșit. Am închis ochii tresărind și după i-am deschis. Am privit în jos, Taehyung era căzut pe jos într-o imensă baltă de sânge. Am zbierat și i-am verificat pulsul. A murit pe loc. Îl apuc de mână, încarc iar arma, îl privesc înlăcrimată și îmi pun arma la cap.

-Nici moartea nu ne va despărți! spun și trag, făcăndu-se negru.






●●●●

        Mă trezesc undeva într-un loc foarte întunecat. La un moment dat simt cum cineva mă ridică, trage o cârpă de pe mine și se face lumină. Eram într-o colivie. Am privit la corpul meu, eram un porumbel. Acea persoana ce mă ținea în mână era Jin. Am scos un sunet bucuros dar el mă privea ciudat. Eram într-o cameră micuță. Jin era îmbrăcat în haine vechi și ponosite. Mă trage după el și iese afară din cămăruța aia. Eram pe un câmp plin de săgeți și soldați morți, avea un aer de război. Merge grăbit spre un zid imens. Îl privește puțin fricos, apoi acesta se deschide. Mă privește drăgăstos, apoi deschide ușa coliviei și îmi face semn să zbor.

-Zboară și nu vei regreta! îmi spune. Dau din capul meu mic și îmi iau zborul. Văd o stăncă și mă îndrept spre ea, la marginea ei stând un bărbat și o fetiță. Mă opresc în spatele lor și mă preschimb în aspectul meu omenesc. Cele două persoane își îndreaptă capul spre mine. Erau Taehyung și Karina. Am sărit la ei și i-am îmbrațișat strâns.

-Unde suntem? întreb. Taehyung se uită la Karina, apoi la mine, apoi zâmbește și se uită în jur.

-Ăsta, ăsta e Heaven! îmi răspunde.

-Heaven?

-Da. Un loc unde nimeni nu ne va deranja niciodată, îmi spune și mă sărută. Îi iau în brațe pe amândoi și privesc împreună cu ei în spre cerul și pădurile îndepărtate.

 Îi iau în brațe pe amândoi și privesc împreună cu ei în spre cerul și pădurile îndepărtate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


HEAVEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum