Cap19- JYP

51 8 0
                                    

-Ce e cu Tzuyu? întreabă Taehyung panicat.Jungkook face schimb de priviri cu mine, de parcă încerca să-mi ceară ajutorul.M-am făcut că nu înțeleg și îi făceam semn cu mâna să continue. Dacă erau șanse să-și ia bătaie nu puteam să anulez asta. Trage aer în piept.

-Promite-mi că nu te enervezi, îi spune lui Taehyung. Dă aprobator din cap chiar dacă era vizibilă nervozitatea sa.

-Tzuyu a fost admisă la o companie, spune. Ce e așa rău în asta?

-Asta este minunat! exclamă Taehyung.

-Doar că..acolo a cunoscut pe cineva, continuă Jungkook.

-C-Ce vrei să spui? întreabă Taehyung confuz.

-Tzuyu are un nou iubit! sparge Jungkook gheața. Taehyung cască ochii uimit. Asta este vestea pe care o așteptam. Pe interior era petrecere chiar dacă pe afară trebuia să par mai dură și tristă. Nu era un moment potrivit în care să-mi expun fericirea.

-Îți bați joc de mine?

-Nu, Taehyung! I-am văzut chiar eu! exclamă Jungkook. Până la urmă s-a dovedit că nu eram nevoită să găsesc un plan. Puzzle-ul s-a ansamblat după bunul meu plac, dar înca are piese lipsă. Ceva îmi spune că apele vor fi tulburate pentru o vreme. Taehyung se plimba dintr-o parte a camerei în cealaltă, frecându-și bărbia.

-Ce companie? întreabă.

-JYP! îi raspunde Jungkook. Dă din cap semn că a înțeles, își ia pantalonii și tricoul pe el și pleacă săgeată spre ieșire. 100% va face o șcenă. Mă ridic din pat și îmi caut hainele. Jungkook se ridică, închide ușa și se apropie de mine.

-Ce faci?

-În fața mea stă o femeie pe care mereu am dorit să o descopăr. Și fizic și sentimental. Acum este șansa mea să tai una din dorințele mele de pe listă, spune pervers. Mă împinge în perete eu gâfâind. Mă sărută apăsat, îsi bagă mâna în lenjeria mea intimă și mă mângâie. Gemeam dar nu era nici locul și nici momentul potrivit. Îl împing pe pat, iau hainele și intru în baie. Nebun mai e. Mă îmbrac destul de repede, ies din baie și alerg ca nebuna spre Taehyung, Jungkook fiind în spatele meu. Am ajuns în fața liftului, acesta nu voia să urce în spre etajul respectiv așa că am luat-o la fuga pe scări. Ieșim din casa scării și ne îndreptăm spre companie. L-am zărit pe Taehyung intrând, încă mai aveam șanse. Am traversat strada neregulamentar și așa nu treceau aproape deloc mașini. Am intrat în companie, la recepție aflându-se Taehyung ce se certa cu recepționista. Am ajuns într-un suflet la el. L-am prins de braț încercând să îi atrag atenția, dar în zadar.

Aish Taehyung bagă-mă în seamă!

-Cum nu puteți să-mi spuneți unde este apartamentul lui Tzuyu? Sunt iubitul ei la naiba! țipă Taehyung. Recepționista nu dădea semne să se lase ușor manipulată.

-Îmi pare rău dar iubitul lui Tzuyu este domnul manager Chang! exclamă aceasta la rândul ei. El respiră adânc și de data asta îi vorbește calm.

-Aș vrea vă rog să vorbesc 5 minute cu ea, doar 5. Dacă nu, vă voi face o șcenă și o să vă bat la cap până îmi dați acordul.

Nu e ca și cum nu faci deja o șcenă.

Recepționista oftează, apelează pe cineva și așteaptă plictisită ca acea persoana să răspundă.

-Alo? Bunăziua doamnă Tzuyu! Am aici un băiat care spune că este iubitul dumneavoastră. Puteți coborî 5 minute pentru a discuta cu el? spune. Așteaptă câteva secunde apoi dă din cap afirmativ. Bine doamnă, vă aștep!

-Vine? întreabă Taehyung.

-Da. Dar să nu faceți o șcenă, altfel vă pun interdicție de a mai apărea aici! îl amenință. Merge voios spre canapea și se așează. Cam vesel pentru o persoană ce tocmai se aruncă în brațele satanei. Discuția asta va fi una interesantă. O pereche de tocuri sparg liniștea încăperii. De după colț apare Tzuyu. Se așează pe canapeaua din fața noastră. Era diferită. Vorbea diferit, era îmbrăcată diferit, mergea și se purta diferit. Emana una aer plin de arfe. Cineva va fi ciomăgit azi. Taehyung ne face semn să plecăm. Ne ridicăm și mergem spre ieșire, dar ne oprim la colț și tragem cu urechea.

-Poate ne vede, șoptește Jungkook. Îi pun mâna la gură și îl fac să tacă. Comportamentul său jegos era mereu prezent cu el. Spun asta, deoarece în impostaza în care ne aflam și locul în care ne aflam nu era tocmai indicat să atingi pe cineva în feluri nu tocmai obișnuite. Îmi mângâia sânii, fundul, picioarele,coapsele, burta, chiar și zona mea sensibilă.

-Încetează! îl lovesc.

-Nu pot. Dacă te mai văd mult voi leșina, spune. Îmi dau ochii peste cap și mă axez pe Taehyung și Tzuyu.

-De ce m-ai chemat? întreabă Tzuyu.

-Iubit Tzuyu? Serios? sparge Taehyung gheața. Tzuyu stă puțin pe gânduri apoi dă afirmativ din cap.

-Da. Te-ai despărțit de mine pentru managera aia, meriți să suferi.

-Poftim? Ți-am spus că este doar temporar și relația asta va fi una falsă! se apără. Tzuyu pufnește și râde isteric.

-Ești sigur? Alina de mult mă avea pe lista ei, acum că a scăpat de mine, cea care îi îngreuna planul,îi va fi foarte ușor.

-Tot pe tine te voi iubi! țipă Taehyung. Tzuyu zâmbește fals, acest zâmbet fiind urmat de o serie de aplauze din partea ei.

-Felicitări! continuă să aplaude. Ai câștigat premiul pentru cea mai bună glumă!

-Ce faceți aici? se aude o voce. Tresar și îmi întorc capul. Cine e ăsta? Îmi întinde mâna în semn de salut. Numele meu e Chang, managerul! spune. E mai frumos decât credeam. Îi zâmbesc cuceritor apoi îl las să plece. Merge, o sărută pe Tzuyu, apoi îi șoptește ceva la ureche. Tzuyu râde împreună cu Chang. Taehyung se ridică și sare amemințător la gâtul lui. Tzuyu încearcă să îi despartă. Imediat ce am văzut am sărit în ajutor. L-am tras pe Taehyung de mână și l-am așezat pe canapea.Chang își aranja costumul.

-Se pare că vă cunoașteți, mi se adresează Chang. Dau afirmativ din cap.

-Aparent, mai nou este iubita lui Taehyung. Nu ți se pare minunat? întreabă Tzuyu. Taehyung era nervos până peste puterile mele.

-Alina, cum e Taehyung ca iubit? mă întreabă Tzuyu. Mă uit dubios la ea, apoi stau și mă gandesc.

-Taehyung ca iubit? Sincer, este ceva la care poți visa. Este drăguț, blând, iubitor, ceva la care n-ai vrea să renunți niciodată. Este cineva pentru care ți-ai da viața. Cineva care te face să simți că ești perfectă. Dacă renunți la așa ceva, nu ești smecheră, ești doar proastă! mă răstesc. Iau o gură mare de aer. Taehyung îmi zâmbea. Acel zâmbet mă face să uit de mine. Îi zămbeam și eu la rândul meu cu o privire de îndrăgostită până peste cap. M-a luat în brațe strans. Am simțit-o pe Tzuyu cum a plecat nervoasă. Probabil s-a simțit prost.

-Mulțumesc, îmi spune. Zâmbesc și îl strâng și mai tare în brațe. Nu pot spune că tot ce am spus acolo am primit de la el, dar este purul adevăr și aș vrea să încerc experiența asta măcar odată.

-Taehyung, cauți perfecțiunea în altele când ea este chiar aici! exclamă Jungkook.

-Taehyung, cauți perfecțiunea în altele când ea este chiar aici! exclamă Jungkook

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
HEAVEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum