Cap8- Un zvon

75 9 0
                                    

     E dimineață. Acum că băieții au stiliste nu mai este necesar să îi trezesc eu. În mod normal nu m-ar deranja așa de tare, dar când mă gândesc că Taehyung va împărți aceași casă și probabil același pat cu Tzuyu pentru ceva vreme mă cam calcă pe nervi. Trebuie neapărat să caut alt loc de stat pentru stiliste. Mă ridic din pat și mă gândesc să merg la băieți, sper să nu dau peste imagini pe care n-aș vrea să le văd. Mă îmbrac cu ceva diferit, un tricou negru scurt și o pereche de blugi mulați. M-am săturat să port costum și haine plictisitoare. Pot avea stil și în felul meu. Îmi încrețesc puțin părul, mă dau cu rimel și îmi pun puțină culoare în obraji. Îmi iau geaca de piele, geanta și tocurile mele preferate apoi ies din cameră. Nici bine nu mă apropii de camera acestora că deja se aud râsete. Se pare că se distrează copios. Mă opresc în fața ușii. Vreau să bat dar ceva îmi spune să ascult ce vorbesc. Îmi lipesc urechea de ușă și ascult cu atenție.

-" Taehyung-shi oprește-te!" se aude o voce.

-" Ah Kook....Kook...!" altă voce.

Am căscat puțin ochi. Îmi doream ca mintea mea să nu se mai gândească la prostii. Inima îmi bătea tare. Maxilarul mi s-a încleștat și mă abțineam să nu sparg ușa. Oftez adânc și bat. Spre surprinderea mea cineva îmi răspunde la ușa destul de repede, nu mă așteptam.

- Mhm... bună ziua. Cine suneți? îmi răspunde Teresta, stilista lui Hoseok. Cine sunt? Cred că fata asta își bate joc de mine.

- Cine sunt? Probabil un manager foarte furios care are câteva întrebări! răspund răspicat. Fata se uită la mine derutată apoi își cere scuze și mă lasă să intru.

- Ce credeți că faceți aici amețiților? îi întreb autoritară. Toți se uitau la mine ciudat.

-Cine ești tu mai exact? întreabă Taehyung. Ce aveți toți de nu mă mai recunoașteți.

- Sunt Alina! îmi dau ochii peste cap.

-Ți-ai schimbat înfățișarea... îmi place mai mult! mă complimentează Yoongi. Îi zâmbesc cald ca mai apoi să îi trag pe fiecare afară din casă.

-Ce e cu violența asta așa de dimineață? întreabă Namjoon.

-În loc să vă irosiți timpul cu acele stiliste mai bine vă apucați de muncă. Săptămâna viitoare trebuie scoasă melodia voastră de debut.

-Ce face? întreabă Taehyung derutat.

-Da, aparent trupele mai și cântă, spun ironică și plec în biroul meu. Nu știu ce s-a întâmplat cu mine dar sincer nu-mi pot stapâni nervii. Mă fac comodă pe canapea și încerc să-mi îndrept atenția spre ceea ce era important. Mintea mea zbura doar la Taehyung. Este mai greu decât mă așteptam să-ți iei mintea de la puștanul ăsta. Ce îmi poate face mie un băiat de nici 20 de ani. Noroc totuși că nu mă gândesc la problemele pe care trebuie să le rezolv. Pur și simplu nu-mi pasă de ele.

După scurta vreme termin ceea ce aveam de făcut. Cererea mea către unii dintre cei mai buni cameramani este finalizată, acum pot sta liniștită să mă gândesc la problema mea preferată, Taehyung. Dacă stau să mă gândesc mai am o problemă, ce umblă după fundul lui Namjoon și care o să-mi facă mari necazuri dacă nu o țin legată. Michele! Îmi iau repede cheile, geaca și geanta si merg vârtej spre camera băieților. Intru fără să bat la ușă și dau năvală în camere. Unde ești drace?

-Pe cine căutați? întreabă Tzuyu.

Sigur nu pe tine.

-Pe Michele. Ai văzut-o? răspund abținându-mă să nu mă încrunt la ea. Stă un moment pe gânduri apoi răspunde.

-Nu am mai văzut-o de azi dimineață de când ați venit să îi luați pe băieți. Ou nu, de asta îmi era și teamă. Doamne să nu fie călare peste Namjoon că mor. O îndepărtez din calea mea și ies la fel de repede pe cât am intrat. Mă urc în mașină și mă îndrept spre băieți. Aceștia erau la un photoshoot. De ce am acceptat ca aceasta să fie stilista lui? De fapt nu este vina mea, ea s-a auto-intitulat. Nu o judec, are gusturi bune. Oricum indiferent de ce băiat alegea avea gusturi bune. Mă dau jos din mașină și încep să alerg spre ei. Mai că era să-mi rup picioarele din cauza tocurilor.

-Unde este Namjoon?

-Nu știu. L-am văzut plecând spre magazinul ăla, îmi răspunde Yoongi. Mă îndrept într-acolo. Încep să îi caut cu privirea. Deocamdată nu văd nimic. Mă apropii de magazin. Întâi voi căuta afară. Văd o toaletă publică. Pentru un moment am vrut să merg să verific acolo, dar este imposibil. Totuși merită încercat. Îmi pun eșarfa la nas, deoarece mirosul este de nedescris și deschis ușa.

-Ce dumne... spun șocată.

-Ăm Alina.... adică doamnă manager, pot să explic! spune Namjoon.

-O partidă de sex în toaleta publică cu prietena mea Michele așa-zisa ta stilistă,să văd cum explici asta iq 142.

- Ăm...ăm... nu e ceea ce pare, spune Michele.

Dacă nu e ceea ce pare atunci ăsta e un nou mod de a face gimnastică.

Îmi dau ochii peste cap și îi scot pe amândoi din toaletă. Le înmânez hainele și plec fără să mai zic nimic. Ar trebui să fiu furioasă, dar sunt bucuroasă. Am găsit soluția perfectă. Ma întorc la photoshoot unde băieții deja au început.

-Mă scuzați, după ce terminați asta veniți la mine de mânuță cu stilistele voastre, avem multe de discutat, spun și dau să plec.

-Stați puțin. Dumneavoastră sunteți managerul? întreabă forograful. Dau din cap afirmativ și îmi ridic o sprânceană în semn de întrebare.

-Pot spune că arătați super. Dacă v-aș cere să faceți niște poze cu băieții veți accepta? Avem nevoie și de niște aer feminin în poză. Am stat un moment și m-am gândit. Nu sună rău. Îmi las geanta și geaca pe o masă și mă pun în mijlocul băieților.

-Tu, da tu. Îmbrățișeaz-o pe manageră din fața, spune fotograful. Taehyung se uită la mine suspicios apoi face întocmai. Nu eram foarte apropiați, el având mâinile pe șoldurile mele dar totuși păstrând o distanță. Probabil nu vrea să-și înșele iubițica. Îmi dau ochii peste cap în fața lui, el probabil gândindu-se că mă deranjează faptul că mă atinge. A vrut să-și îndepărteze mâinile dar eu l-am tras acum fiind lipită de el la propriu. Fofograful s-a apropiat de noi.

-Tu ține-o mai strâns, și tu doamnă manager lipițivă capul de pieptul lui. Am făcut întocmai. Îi bătea inima repede. Știu cum e Taehyung, știu. De la spate m-a luat în brațe Hoseok, ceea ce m-a făcut să zâmbesc. Îmbrățișările lui sunt foarte calde.

                       ●     ●     ●     ●

Am terminat photoshoot ul mai repede decât mă așteptam. Sunt în mașină cu Jin, Namjoon, Michele și Jungkook. Aceștia vorbesc dar nu prea ii bag în seamă. Nu spun nimic ce m-ar putea interesa.

-Namjoon, am auzit un zvon, spune Jungkook în șoaptă. Mă fac că nu îi aud și îmi continui drumul. S-a făcut o liniște apăsătoare. Mă uit în oglinda retrovizoare și îi văd butonând atenți telefonul. Așa se face mai nou când vrei să vorbești ceva secret cu cel de lângă tine?

 Așa se face mai nou când vrei să vorbești ceva secret cu cel de lângă tine?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
HEAVEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum