Ajungem la companie. Opresc motorul mașinii și dau să cobor, dar băieții nici nu au observat că am ajuns.
-Ar trebui să vă dați jos, am ajuns, le atrag atenția. Se uită la mine și coboară.
-Ce ascundeți? îi intreb direct. Se opresc amândoi în fața mea și mă privesc cu o privire întrebătoare. Îmi dau ochii peste cap și îi mai întreb încă o dată.
-Am întrebat, ce ascundeți? Credeți că sunt oarbă? spun deja sătulă. De ce nu răspund? Fac schimb de priviri între ei.
-Ăm... nu ascundem nimic. De ce ați crede asta? întreabă Namjoon cu o privire tremurândă. Mă uit cu o sprânceană ridicată la ei, apoi aleg să o las baltă.
Cine vă aude vă și crede.
-Probabil mi se pare. Peste 20 de minute să fiți la mine în birou împreună cu stilistele, să nu credeți că am uitat, spun și plec. Trebuie să aflu ce îmi ascund.
Am fost lăudată de către îngerii negri pentru talentul meu de detectiv atunci când o femeie și-a pierdut brățara.Nu poate fi atât de diferită situația. Am nevoie de telefoanele lor, dar cum fac să scap de ei? Am nevoie de un plan.
*Namjoon povestește*
-Stai, spun înainte să intrăm în cameră. Îl trag pe Jungkook într-un colț al holului.
- În legătură cu stilistele, este vina mea, spun iar Jungkook cască ochii. Dacă Alina nu m-ar fi prins...
-Să te prindă? Cu ce? Stai... nu-mi spune. Iar te-ai futut cu vreuna? întreabă ridicând o sprânceană. Dau din cap afirmativ și îmi las privirea în jos. Nu am fost niciodată rușinat din cauza asta.
- Totuși ce legătură au stilistele cu nevoile tale? întreabă derutat. Stau câteva minute pe gânduri apoi îi răspund.
-Femeia era stilista mea, Michele. Te rog nu spune la nimeni, ceilalți m-ar omorî.
- Te credeam mai puțin imbecil. Asta ar însemna că trebuie sa profit de Melisa cât mai am timp.
-Știi că mai avem 15 minute până trebuie să coborâm, nu? îl întreb derutat. Se uită la mine și rânjește.
-În 10 minute termin cu ea, nu-ți face probleme, îmi răspunde și pleacă. Mi-am dat ochii peste cap și am intrat în casă. Toată lumea era deja la masă, cu excepția lui Jungkook ,Melisa , Taehyung și Tzuyu. De Jungkook și Melisa știu ce au de gând să facă, dar Taehyung și Tzuyu nu. Chiar nu le înțeleg relația. Sunt prea apropiați, parcă se cunosc de mult. Și cel mai ciudat, parcă am mai vazut-o pe Tzuyu undeva, sau doar mi se pare. Ridic din umeri și mă pun la masă lângă restul.
-Ce credeți că are de gănd Alina să facă cu stilistele? Și ce a lovit-o așa? întreabă Hoseok. M-am înecat cu mâncarea.
-Sincer, din partea mea poate să facă orice cu ele. Nu-mi pasă, spune Jin în timp ce se juca cu mâncarea.
-Uu, știu privirea asta. Cine-i norocoasa? întreabă Hoseok. Jin roșește.
- Pot spune că o cunoașteți, atât.
-Haide spune-ne, trage Hoseok de el.
- Cred că ar trebui să plecăm, spune Jungkook. În spatele lui era Melisa. Părea cam extenuată. Nu o judec, 10 minute e cam repede.
-Taehyung și Tzuyu nu vin? întreb.
-Vin după. Acum haideți! îmi răspunde Jungkook si coborâm toți.
* Alina povestește*
Îi așteptam pe băieți pregătită să le dau sentința. Problema cu stilistele este rezolvată, dar încă nu am găsit o soluție ca să îi iau telefonul lui Namjoon sau Jungkook, dar voi găsi eu, chiar dacă trebuie să îi închid în beci pentru asta. Se aude o bătaie la ușa. Îmi dau picioarele jos de pe masă și îi las să intre. Se pare că s-au ținut de cuvânt. Îi studiam pe fiecare în parte.
-Din cauza unui incident nu tocmai plăcut, veți fi despărțiți de stilistele voastre, spun direct. Toți cască ochii. Privirea mea era ațintită spre Taehyung, părea dezamăgit. Am ignorat asta și am continuat.
- Fetelor, puteți pleca. Faceți-vă bagajele, va veni cineva să vă ia. Se privesc între ele neștiind dacă să meargă sau nu. Tzuyu se uită cu lacrimi în ochi la Taehyung apoi pleacă.
-Dar... de ce? întreabă Taehyung trist.
Începi să mă enervezi Taehyung-shi.
- Nu voi da nume, dar cineva își face de cap împreună cu stilista lui, iar eu nu voi permite așa ceva. Aveți puțin respect și axați-vă pe cariera voastră. După aveți timp să va satisfaceți "prietenele" cât timp vreți.
- Dar de ce trebuie să suferim toți? întreabă iar Taehyung. Îmi dau ochii peste cap și nervii mă curpind. Încerc să mă calmez.
-Băieți vă rog ieșiți. Nu și tu Taehyung, cu tine trebuie să vorbesc. Au ieșit toți iar noi doi am rămas singuri. Mă ridic și mă așez pe canapea apoi îi fac și lui semn să se așeze lângă mine. Îi iau palmele în mână și încerc să îmi găsesc vorbele.
- Ce s-a întâmplat? îl întreb calmă.
-Nimic. Doar nu înțeleg, de ce suferim toți din cauza unuia? întreabă nedumerit.
-Pentru că așa trebuie să fie. Toți pentru unul și unul pentru toți. Încerc să vă învăț asta așa cum pot.
-Dar... de ce? întreabă iar.
-M-ai întrebat asta de o groază de ori, Taehyung! Ți-am spus 7-1=0, asta este calea succesului, dacă veți rămâne uniți. Nu ca trupă, nu ca prieteni. Ca o familie. Taehyung mă privește zâmbind.
- Admir oamenii care, deși au multe probleme, nu se abandonează unul pe celălalt cănd dau de greu, continui. Vreau să fii unul din oamenii pe care îi admir.
Nu e ca și cum nu o fac deja.
-Chiar nu vreau să faci asta, spune trist. Oftez zgomotos. Se ridică și vrea să plece, dar îl întrerup. Îl trag de mână și mă poziționez în fața lui. Îi pun mâinile pe față și mă uit adănc în ochii lui. Acesta începe să plângă, gest ce m-a uimit. Încearcă să își ascundă fața jenat de sentimentele pe care le are.
- Este bine să plângi. Din tristețe se nasc oameni puternici, îi spun abținându-mă să nu plâng.
- Scuzați-mă, nu-mi pot controla emoțiile, îmi răspunde.
- Taehyung... spun și îi i-au mâna în palmă ca mai apoi să o studiez. Stai calm, nu vei sta departe de iubita ta mult timp, spun cu o voce tremurândă. Îmi afișez pe față un zâmbet fals, îl bat pe umăr apoi plec.
Crede-mă Taehyung, mi-am dat seama de tot.
Nu putea ține ascuns de mine foarte mult timp faptul că are o iubită. Tzuyu e o fată ok, probabil e o fată perfecta pentru el, și nu am cum să concurez cu ea. Intru în baie și mă uit în oglindă, lacrimile îmi curgeau șiroaie pe față iar machiajul era scurs. Sunt un eșec. M-am întins pe jos și am plâns pentru multe ore. Probabil va trebui să trec peste Taehyung, dacă aș putea...
CITEȘTI
HEAVEN
FanfictionEX USERNAME: seok778 NEW USERNAME: bangfanficc FINALIZATĂ! Se spune că nu oricine se poate iubi cu oricine. Dar pot oare dovedi cei doi contrariul? -" Te voi iubi necondiționat! Taie-mi aripile și tot te voi iubi!" Fan Fiction with Kim Taehyung