Cap6- "Iubitule"

97 10 0
                                    


Eram pregătită spiritual și fizic pentru bătaia dintre Namjoon și Yoongi...dacă ar fi nimerit camera. Aceasta categoric nu era camera lui Namjoon.

- Doamne acoperă-te cu ceva! țipă Yoongi.
Taehyung ia un prosop și îl înfășoară în jurul taliei.

-Sper că nu ai văzut nimic, spune Taehyung rușinat.

-Dacă tu ai impresia că MONSTRUL din pantalonii tăi e nimic, păi drăguțule te contrazic, îi răspunde Yoongi sarcastic și pleacă din cameră.

Nu l-am văzut niciodată gol pe Taehyung dar sinceră să fiu nu strică dacă l-aș mai vedea de câteva ori.

- Peste ce nebuni am dat... spune Yoongi și se trântește pe canapea. Îi dau perfectă dreptate.

Plictisită să tot privesc în gol, aleg să mă furișez în camera lui Taehyung și să îl admir. Deschid ușa încet și îl văd stând în pat și vorbind cu cineva prin mesaje. Mă pun lângă el cu grijă și încerc să îl ating dar am fost curentată. Normal ar fi fost ca mâna mea să nu îl poată atinge...de ce m-a curentat? Ciudat. Am ales să nu dau importanță și să profit de ocazie.

M-am uitat cu atenție în telefonul lui să văd cu cine vorbește... Tzuyu. Cine mai e și asta? Și ce-s cu mesajele astea: "Iubitule", "Abia aștept să te simt","Îmi e dor de extraterestrul tău". Fata asta este ciudată. Taehyung zâmbea strâmb și parcă satisfăcut de replicile fetei. Tzuyu e cumva iubita lui? Imposibil.

O furie neînsemnată ma cuprins. Nu sunt geloasă, nu cred...așa sper. Încruntată mă ridic din pat, îi arunc o privire arzătoare lui Taehyung Ies din cameră și mă pregătesc de culcare. Mi-aș dori să pot fi om sau măcar să mă vadă. Cer prea mult.

-" Ești ca un vis devenit realitate, ești lumea mea. Fii sigură că vom reuși să facem față obstacolelor, doar dacă îmi vei acorda încrederea ta"

-" Ți-ai pierdut șansa Taehyung. Sufăr cum nici Iadul nu m-a făcut să sufăr"

- "Să visez la tine dar să mă trezesc singur, asta înseamnă pentru mine Iadul. Mă sperie gândul că vei pleca și că mă vei părăsi, nu vreau să se adeverească"

-" Taehyung eu te-am iubit mult, dar..."

-Alina! Alina! Trezește-te imediat! aud pe cineva cunoscut strigându-mi numele. Îmi deschid ochii și privesc în jur. Am visat?

-Sunt aici! spune Michele și își flutură mâna în aer. Casc ochii și o privesc nedumerită. Cum a ajuns aici?!

- Cum ai reușit să scapi?!

-Poveste lungă. Ți-am auzit dorința și mă gândeam că poate vrei să te ajut în privința asta.

-Dorință? Ce dorință? întreb nedumerită.

-Dorința de a deveni om!

Atunci mi-a picat fisa. Are leacul? Dar...cum? Nu am mai spus nimic și am urmat-o în tăcere.

Am ieșit din companie și ne-am îndreptat undeva spre o clădire părăsită. Ajunsă acolo văd încă doi îngeri negrii ce îl țin în brațe pe Managerul băieților. Am rămas în șoc pentru un moment.

-Ce se petrece aici? întreb încercând să par serioasa dar vocea mea tremurândă îmi dă de gol frica.

- Nimic, nu îți face griji. Ia-l de mâini pe bărbatul ăsta și bea din pahar, spune și îmi înmânează un lichid verzui.

Îl iau de mână pe Manager, mă uit cu frică la pahar apoi îl dau pe tot pe gât ca un shot. O amețeală teribilă m-a cuprins. Tot în jurul meu se învrâtea, corpul mă durea incredibil de tare iar picioarele se bălăngăneau.

-Alina, ești bine? îi aud vocea lui Michele. Dau din cap aprobător. Michele îmi înmânează mâna pentru a mă ridica de pe jos, dar nu o pot atinge. Îmi privesc mâinile, arătam normal. Cu excepția aripilor ce nu mai erau. M-am ridicat încet și am privit-o pe Michele.

-Ești pe jumătate om acum. Mă poți vedea dar nu mă poți atinge.

-Ce s-a întâmplat cu Managerul? o întreb.

-Ți-a luat locul ca înger negru. Acum tu vei fi noul Manager.

Un zâmbet tâmb mi-a apărut pe față. Voi fi mai aproape de Taehyung decât credeam.

-Poți pleca acum. Cautăți niște haine adecvate și pleacă. A...încă ceva. Trebuie să-ți ții identitatea secretă și să te ferești de ploaie. Aripile tale vor apărea atunci. Poftim! spune și îmi înmânează un contract.

-Semnează aici! spune Michele.

Fac întocmai apoi plec nu înainte să îi mulțumesc.

HEAVEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum