Stăteam, îmi savuram cafeaua, și discutam cu Tzuyu legat de mai multe subiecte. Karina era în sufragerie și se juca cu jucăriile. Am acompaniat-o la scurt timp și am început să ne jucăm cu ea. Dacă vă întrebați ce caută Tzuyu aici, păi i-am dat o șansă și s-a dovedit a fi ok. Pare că s-a schimbat dar este normal că nu vou avea totală încredere în ea. Mai bine amici decât rivali. Am primit un telefon și am sărit ca arsă speriată de sonerie, o aveam la maxim. M-am ridicat și am plecat la bucătărie pentru a putea vorbi.
-Alo, puiule ce faci? îi aud vocea lui Taehyung. Zâmbesc la auzul ei.
-Uite tocmai stăteam ne jucam cu Korina.
-"Ne"? Care "ne"? Mai e cineva acasă înafară de tine și Karina? întreabă. Mi-am pus mâna la gură și am început să bolborosesc înjurături. Taehyung nu o suporta pe Tzuyu...deloc.
-Da...Tzuyu, spun. A fost liniște în partea cealaltă de telefon apoi s-a auzit un simplu "aha".
-Păi...mă bucur că acum vă înțelegeți. În fine, te-am sunat să te rog să vii repede la companie. Jungkook s-a accidentat si nu vrea la spital. Tu te pricepi, vino repede! îmi spune.
-Bine puiule, vin imediat! Dar cu cine o las pe Karina?
-Ia-o cu tine sau vezi tu!spune.
-Bine vin imediat, spun și las telefonul jos. Merg la etaj și mă schimb de haine apoi îi iau niște haine de schimb și Karinei. Cobor jos și încep să o îmbrac.
-Ce s-a întâmplat? întreabă Tzuyu.
-Jungkook e lovit și m-a chemat să îl ajut, îi răspund.
-Și ce faci cu Karina? O iei cu tine?
-Da.
-Nu te mai chinui, las-o acasă. Am eu grijă de ea, îmi propune. Stau și mă gândesc 3 secunde, apoi îmi las toată încrederea în ea și plec, nu înainte de a o pupa pe Karina. Îmi iau geaca, adidașii, geanta și trusa de prim ajutor și plec în fugă spre mașină. Urc repede la volan și la fel de repede pornesc spre companie. Am avut noroc că am prins verde la câteva semoafoare și că nu a fost așa aglomerat. Parchez în fața companiei și ies repede. O salut pe recepționistă și intru în lift pentru a urca la al 3-lea etaj, unde se afla sala de dans. Ies repede din lift și intru a ca o furtună în sală așa cum sunt obișnuită. Mă așez jos lângă Jungkook ce se văita și mă uit la glezna lui, apoi strâmb din nas.
-Ce e babe? întreabă Taehyung. Plescăi și scot niște gheață dintr-o cutiuță mică, o pun într-o cârpă apoi i-o leg de picior.
-Are o mică entorsă.Pentru binele piciorului nu ar trebui să mai dansezi câteva zile, sau să faci orice efort fizic.
-Mulțumesc Alina, îmi spune Jungkook. Îi zâmbesc și îl ajut să se așeze pe scaun. Dau să plec dar Taehyung mă trage de mână și mă duce afară din sală. Urcă cu mine în lift și apasă pe butonul "parter", apoi apăsând pe un alt buton ce a oprit liftul. Mă uitam derutată la el. Și-a dat părul pe spate și-a mușcat buza și a început să iși mestece guma imaginară semn că ori e excitat ori e nervos. Se întoarce cu fața spre mine, mă lipește în perete și mă privește furios. Mi-am dat seama că nu o să fie bine. Îmi prinde mâinile deasupra capului cu o mână și cu cealaltă îmi prinde fundul strângând tare. M-a întors cu spatele și m-a lipit de peretele rece al liftului. Se freca de fundul meu în același timp excităndu-mă la maxim. Îl voiam aici și chiar acum. Am încercat să mă întorc dar m-a oprit. M-a mușcat de ureche și a gemut înfundat. Îmi mușca părticele din gât. Îmi dă pantalonii jos dându-mi o palmă peste fund. Îmi maseaza lenjeria intimă apoi îș bagă mâna. Introduce un deget, apoi două, apoi trei și face mișcări bruște. Tremuram sub mișcările lui. Îl voiam așa tare... Iese din mine destul de brusc apasă pe un buton din lift, îi dă drumul apoi iese la următorul etaj, nu înainte de a-mi trimite un sărut în aer. Stăteam derutată și m-am îmbrăcat repede când am realizat că sunt dezbrăcată. A avut intenția de a mă excita și să mă lase? Cu ce l-am supărat așa tare? Ies din lift, merg la recepție și îi cer cheia de rezervă de la camera lui Taehyung. Cât timp stă aici, are o cameră a lui, un fel de studio. Îmi dă cheia și intru iar în lift. Îmi scot telefonul și o sun pe Tzuyu să o întreb ce face Karina. Nu răspundea..., probabil e ocupată cu micuța. Ies din lift când ușile se deschid și merg hotărâtă spre camera lui. Sper doar să nu fie deja acolo. Introduc cheia în ușă, o deschid și intru. Era întuneric și nu am putut vedea nimic, și nici nu știam unde e întrerupătorul. Am aprins blițul de la telefon și am început să mă uit prin cameră. Ce m-ar ajuta să mă răzbun?
-Ce faci aici? se aude o voce și tresar. Îndrept blițul spre persoana respectivă și mă calmez când văd că era doar Jungkook.
-Nimic, doar căutam ceva, spun. Brusc îmi vine o idee. Mă aproprii de Jungkook, îl trag înăuntru și închid ușa după noi. Mă apropii de el și spre surprinderea mea mă sărută. Perfect. Las telefonul și geanta jos și mă așez în poalele lui pe canapeaua din cameră. Mi-a dat jos paltonul și eu i-am dat lui jos geaca de piele. Mă saruta desfăcând nasturii în același timp, lăsându-mi sânii în evidență. Era întuneric și nu îi puteam vedea fața dar știam că rânjește. Mă săruta pe piept iar eu gemeam înfundat. Deodată se aprinde lumina. Ne întoarcem capul în sincron și îl vedem pe Taehyung uitându-se la noi cu o privire plină de ură. Încep să râd amândoi devenind șocați. Mă dau jos de pe Jungkook, îmi iau paltonul cu geaca și telefonul de pe jos, și ma duc lângă Taehyung. Mă uitam la el, dar el se uita la sânii mei. Am pufnit și i-am ridicat bărbia.
-Aici e fața mea nu acolo, spun făcând cu ochii în spre sâni.
-M-ai orbit cu faza lungă..., spune puțin absent uitându-se în continuare. La scurt timp își scutură capul și mă privește iar cu ură. Râd și mă apropii de urechea lui.
-Dacă mă lași excitată, merită să mă răzbun, nu? îl întreb. Simt cum rănjește. Îmi pun mâna pe bărbăția lui și gem puțin înfundat. Simt cum se întărește și îl aud pe Taehyung gemând. Acum că am reușit să îl excit, pot pleca.
-Bine iubire, ne vedem acasă, spun și îl sarut apoi plec. Mă privește și îmi face cu privirea spre erecția lui. Zâmbesc și dau din umeri.
-Aia e! țip din capătul holului și merg la lift. Intru în el și încep să râd ca o bezmetică. Ce nebună sunt. Îmi închei cămașa, iau paltonul pe mine apoi cobor și ies din companie. Urc în mașină și când vreau să pornesc primesc un mesaj. Zâmbesc instant știind că e de la Taehyung.
Husband👅🤤💖: "Te distrug acasă!🙃"
"Nu mă înnebuni😳. Abia aștept🤤"
Husband👅🤤💖:"Cum să mă lași așa?!E insuportabil!!!!!!!!😥😥😥"
"Așa ziceam și eu. Măcar eu l-am găsit pe Jungkook și am reușit să-mi rezolv problema. Roagă-l și tu tot pe Jungkook sa te ajute😁😁"
Husband👅🤤💖:"Te-ai futut cu Jungkook în studio-ul meu? Te rup în doua diseară!😡"
"Poate că ne-am futut poate că nu, dar eu aveam alte intenții😉. Te aștept diseară puiule"
Husband👅🤤💖:" Printess rea😮"
Las telefonul jos și mă axez pe drum. Chiar așteptam să ajungă diseară acasă. De data asta este mai aglomerat decât de obicei. Am rămas într-un rând la un semafor ce spui că e interminabil. Am pufnit de nervi și am ales să o sun iar pe Tzuyu. Nu răspundea. Încep să mă panichez. Am mai insistat de două sau trei ori dar nimic. Ce faci Tzuyu?
În sfârșit ajung acasă. Ies din mașină , o închid, apoi intru în casă. Ușa era deja deschisă, eu știu că am închis-o când am plecat. M-am descălțat, m-am dezbrăcat de palton și am început să le strig pe Tzuyu și Karina. Nu erau nicăieri. Am început să mă panichez și să țip după ele din toți plămânii mei.
CITEȘTI
HEAVEN
FanfictionEX USERNAME: seok778 NEW USERNAME: bangfanficc FINALIZATĂ! Se spune că nu oricine se poate iubi cu oricine. Dar pot oare dovedi cei doi contrariul? -" Te voi iubi necondiționat! Taie-mi aripile și tot te voi iubi!" Fan Fiction with Kim Taehyung