Cap24- Poliția

57 9 0
                                    

      Doamna respectivă s-a așezat la masă. Ne-a salutat dar nu și-a dat masca și ochelarii jos. Vocea mi se părea al naibii de cunoscută. Îmi scot telefonul și îi dau mesaj lui Taehyung.

"Nu ți se pare cunoscută femeia asta?"

Tae: "Ba da. Vocea ei mi se pare super cunoscută. Să nu fie oare..."

     Ne-am ridicat privirea în sincron și ne-am uitat amândoi la acea femeie.

-Mă scuzați, puteți să vă dați masca și ochelarii jos? îi spun. Ea face întocmai. Își dă ochelarii jos apoi masca și lucrurile s-au clarificat. Mi-am dat ochii peste cap și am pufnit. Nu pot să scap de ea?

-După cum știți astăzi vom negocia, spune doamna Chou, sau să spun mai bine Tzuyu. Dau din cap în semn că da și încerc să mă abțin de la orice comentariu și să devin o profesionistă. I-am înmânat niște acte pe care ar trebui să le semneze. M-a privit puțin superior apoi a semnat și mi le-a înapoiat.

-Vă voi da unii din cei mai buni cascadori. Melodia se cheamă "No more dream" dacă nu mă înșel. Îi veți cunoaște cu câteva zile înainte de filmare, dar am o întrebare, ce veți face cu Jin?

-Jin? Adică? întreb.

-Cum Jin lipsește, ce veți face cu părțile lui din melodie?

-Le voi împărți în mod egal vocaliștilor, îi spun și ea dă aprobator din cap. Până la urmă ce o interesează pe ea? Devine din ce în ce mai dubioasă.

●●●●

     Noaptea era aproape pe terminate. Am stat la vorbă cu Tzuyu și am lăsat rivalitatea dintre noi. Băieții erau cam beți și m-am hotărât să îi duc acasă. Taehyung era cel mai treaz, deoarece de când cu beția de acum câteva seri a spus să o lase mai moale.A luat câteva guri din respect să nu spună nimeni nimic. Am urcat fiecare în mașină, nu înainte de a-i spune la revedere lui Tzuyu.

-Ne vedem sâmbăta viioare, e bine? întreabă. Dau aprobator din cap și îi fac cu mâna. De ce brusc a devenit așa drăguță? Taehyung urcă la volan iar eu pe locul pasagerului.

-Auzi, mâine ar trebui să mergem să vedem cine l-a atacat pe Jin, îi spun. Dă aprobator din cap și își continuă drumul. Mi-am rezemat capul de fereastă și m-am axat pe ploaie. Nici nu mi-am dat seama că am ajuns decât atunci când s-a auzit portiera trândindu-se. I-am luat pe băieți, i-am condus spre camera lor apoi am mers și noi spre camera noastră.

-Merg să fac un duș. Vrei să vii cu mine?întreabă Taehyung. Mă ridic și vin lângă el. Îmi dau hainele jos și urc în cabina dușului, în spatele meu intrând și Taehyung. A dat drumul la apă caldă și m-a luat în brațe balansându-se odată cu mine. Mi-am lăsat capul pe umărul lui și el a început să cânte o melodie necunoscută mie. Mi-am închis ochii și m-am lăsat purtată de melodia lui ce se acompania într-o perfecțiune divină cu picăturile de apă ce loveau podeaua cât și pe noi. Era calm, era foarte calm. Cine ne-ar fi văzut s-ar fi gândit la alte chestii. Doi oameni, bărbat și femeie, într-un duș. Nimic mai sexual ca asta. Dar nu, asta nu e sexual. Este ceva ce pur și simplu nu pot să exprim în cuvinte. S-a oprit brusc din cântat dar a continuat să se balanseze.

-Te iubesc... îmi șoptește în ureche. Zâmbesc și mă abțin să nu plâng. Sunt foarte emotivă și sensibilă , nu pot rezista tentației.

-Și eu te iubesc, îi răspund. Zâmbește și mă întoarce cu spatele. Plasează puțin săpun pe burete și începe să mă spele. Am zâmbit. M-a clătit cu apă apoi a pus șampon și mi-a frecat părul. Probabil știa toate astea de la Tzuyu. A frecat în jur de 10 minute apoi a clătit. A ieșit din duș, a luat un prosop,m-a învelit și m-a luat pe sus până în cameră. M-a șters, m-a îmbrăcat cu lenjeria intimă apoi mi-a dat un tricou de-al lui drept pijama. M-a învelit apoi a plecat. S-a întors peste câteva minute cu două căni cu ceai, s-a strecurat foarte aproape de mine în pat și eu m-am cuibărit la pieptul său. A schimbat la un film apoi m-a strâns în brațe.

Pentru mine așa arată o seară perfectă.

●●●●

     De dimineață mă trezesc îmbrațișată strâns de Taehyung. Doream să mă ridic și să merg să fac ceva de mâncare dar cine să mă lase?

-Nu încă...bombăne. Zâmbesc și îl mângâi.

-Știi că azi mergem să aflăm ceva legat de ucigaș, spun.

-Are ceva dacă nu mai mergem? mormăie.

-Da. Trebuie! spun. Oftează și se ridică în fund.

-Și când mergem?

-După ce mâncăm, răspund. Ne ridicăm amândoi din pat și mergem la bucătărie. Fac câte o omletă la fiecare apoi ne punem pe înfulecat. Mâncăm destul de repejor, ne îmbrăcăm în ceva mai puțin de casă, apoi ieșim în fugă spre mașină.

-Ești sigură că asta vrei? întreabă Taehyung. Dau aprobator din cap.

-De ce? Știi ceva ce nu aș vrea să aflu? întreb curioasă. Dă negativ din cap apoi bagă cheile în contact.

        Odată ajunși la sediul poliției, intrăm în birou. Ne prezentăm, spunem de ce am venit aici apoi trecem direct la subiect.

-Am aflat câte ceva doar că..., spune polițistul.

HEAVEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum