Cap15- Te-am avertizat!

64 9 0
                                    

Îl împingeam dintre picioarele mele dar forța mea este nulă pe lângă a lui. Am început să țip. S-a încruntat la mine și m-a prins violent de talie. A luat o bucată de scotch și mi-a pus-o la gură.

-Ce mama mă-sii faceți? ne întrerupe cineva. Mereu sunt bucuroasă să îl văd dar de data asta, în ipostaza în care mă aflu, mi-aș fi dorit să nu fie el. Se încruntă și îl privește pe Jungkook cu ură. Face schimb de priviri cu mine, eu cerându-i ajutor din priviri. Se apropie amenințător de noi și îl împinge pe Jungkook jos.

-Ce faci nebunule? Nu-ți ajung curvele tale? țipă Taehyung la Jungkook ce stătea proptit pe podea. Îi ieșea fum pe urechi de nervi. Aveam senzația că o să se termine cu sânge. Îi priveam înfricoșată și îl rugam pe Taehyung din priviri ca nu care cumva să facă o șcenă.

- Bou ordinar ce ești! continuă Taehyung fără a mă băga în seamă. Și fix când am nevoie de toată atenția ta atunci te găsești să mă ignori.

-Ce spuneai tu? Că nu-mi ajung curvele mele? Adică ce insinuezi, că Alina e curvă? se ridică Jungkook în picioare și îi întoarce replica. Taehyung se încruntă la el omorându-l din priviri. Îl apucă de gât și îl bagă în perete.

-Ce treabă ai cu ea? îl întreabă. Jungkook mă privește pervers.

-Nu am voie să fac nici sex liniștit cu iubita mea? îi răspunde. Casc ochii și mai că îmi vine să îi arunc cu ceva în cap, dar nu pot. Îmi învârt privirea prin cameră și găsesc cheile de la cătușe pe noptiera de lângă mine. Mă întind și reușesc să iau cheile cu piciorul. Tocmai mi-am descoperit un talent. Împing cu limba banda de scotch pe care o aveam la gură și reușesc să îndepărtez puțin din ea. Îmi bag cheile în gură și încerc sa desfac cătușele. Nu este deloc igienic dar măcar am reușit să mă eliberez. Ma ridic încet fără ca Jungkook să mă observe.

-Iubită? Ce iubită visezi? întreabă Taehyung enervat.

-Iubita la care tânjești dar ești prea prost să-ți dai seama. Când am auzit m-am oprit. M-am așezat pe colțul de la pat și am continuat să ascult conversația cu urechile ciulite. Ce vrea să spună?

-Poftim? întreabă Taehyung derutat. Jungkook îi zâmbește amuzat.

-Iubita la care tânjești nu e Tzuyu aia, e chiar fata noastră Alina, spune Jungkook răspicat. Un zâmbet plin de satisfacție mi-a apărut pe față.

-O iubesc pe Tzuyu și nimeni nu poate schimba asta. Nici tu și nici Alina! țipă Taehyung. Zâmbetul mi-a dispărut brusc de pe fața. M-am ridicat și am mers lângă ei.

-Iubito, ce faci? întreabă Jungkook cu o voce falsă. Cum ai reușit să vii aici? întreabă făcând aluzie la cătușile cu care eram prinsă. Nu l-am băgat în seamă și m-am apropiat puternic de fața lui. L-am sărutat, în timpul acesta punându-i la gât un cuțit. Scena asta îmi seamănă cu ceva. Jungkook mă privește speriat.

-Ce faci iubito? întreabă. Îl împing și mai tare cu cuțitul el gemând de durere.

-Nimic "iubitule"! spun punând accent pe ultimul cuvânt. Îl privesc insistent și îi dau un genunchi în ce are el mai de preț. Sa vedem pe cine mai satisfaci tu acum Jeon. Îl las să zacă pe podea de durere iar eu ies din cameră, urmată de Taehyung.

-Mulțumesc că mi-ai luat apărarea și m-ai scăpat de nebunul ăla, ma adresez lui Taehyung. Îmi zâmbește apoi își schimbă expresia feței într-una serioasă.

-Nebun spui? Nu era iubitul tău? Pufnesc și mă abțin să nu râd.

-Vorbeai serios? îl întreb. Dă din cap aprobator. Ou gosh. Nu e iubitul meu, a mințit! îl lămuresc. Dă din cap în semn că a înțeles chiar dacă stiu că nu mă crede. M-a enervat puțin gestul lui dar nu voi sări pe el. Am ieșit din cameră și ne-am îndreptat spre lift. Când ușa s-a deschis fix persoana pe care nu voiam să o mai văd a apărut de nicăieri. L-a îmbrățișat strâns pe Taehyung și l-a sărutat. Mi se face rău. Nu voi merge cu ăștia doi în lift nici dacă-mi dai o rezervă de mâncare pentru un an. M-am rotit pe călcâi și am luat-o pe scări.

-Unde pleci?! țipă Taehyung după mine. Am avut noroc că Jin îmi apăruse în cale. Am făcut ceva extrem de nesăbuit, dar fix asta simțeam că trebuie să fac. L-am apucat de față și l-am sărutat adânc și profund. Jin mi-a intrat în joc sărutându-mă înapoi cu o poftă mai mare.

-Wow, îmi șoptește la ureche. Zâmbesc și îl privesc pe Taehyung cu coada ochiului. Avea ocazia să plece și să intre in lift, dar a preferat să stea și să ne privească. Fața lui exprima în principiu șoc. Tzuyu se ruga de el să se miște. Când privirile noastre s-au întâlnit am simțit săgețile pe care mi le trimitea cu privirea. Ar trebui să mă bucur?

- Pe cine vrei să faci gelos? întreabă Jin încă îmbrățișându-mă. Am chicotit și l-am privit nevinovată. M-a privit de parcă aș fi fost o comoară.

-Te căutam. Am găsit asta, spune și îmi înmânează o hârtie. Era biletul!

-Unde l-ai găsit? îl întreb.

-Pe holul de la etajul 2, îmi răspunde. La etajul 2 stau Jungkook, Namjoon și Hoseok. Am o vagă impresie că e mâna lui Jungkook. Asta ar fi o pistă bună. Îl iau de braț pe Jin și urcăm scările către camera mea. Intrăm, închid ușa după mine, apoi mă așez pe canapea în fața lui Jin. Privesc biletul și i-l înmânez. Se uită lung la mine.

-Citește-l! îi spun. Deschide biletul și citește. Este șocat.

-Te-am avertizat...,bombăne.

-Poftim? întreb.

-Te-am avertizat! țipă.

HEAVEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum