Cap25- Cârtița

47 8 0
                                    

    Îl priveam pe polițist derutată. Ne privea speriat și încerca să ne spună că nu este o veste tocmai bună. Ne așezăm pe scaunele din fața lui și așteptăm cu sufletul la gură. Scoate din dulap un dosar din care scoate la rândul său un plic. În plic erau dovezile pe care le aveau până acum, sau indicii mai bine spus.

-Astea sunt chestiile pe care le știm deocamdată, spune și ne înnmânează plicul. Îl deschid cu grijă. Înauntru se aflau niște amprente, poza unei fete și numele acesteia. Nu o cunoșteam pe fată, dar era una dintre suspecte.

-Cine e fata? întreb.

-Nu știm exact. Ce știm este că recent și-a făcut o schimbare de nume, naționalitate, aspect, absolut tot. Specialiștii încă lucrează la asta. Puteți păstra acele probe, sunt doar niște copii. Originalul va rămâne la mine, ne spune. Îi mulțumim și plecăm. Acum ne rămâne de văzut să găsim fata respectivă. Urcăm în mașină și ne îndreptăm spre casă.

●●●●

    Mă arunc pe canapea obosită. Am urcat scările, deoarece nu voiam să așept liftul. Proastă alegere. Taehyung se afla în baie și își făcea un duș. Am fost surprinsă să îl văd în spatele meu după o scurtă vreme, el de obicei nu iese așa repede din baie.

-Uite ce am găsit în baie, spune și îmi dă un bilet. Era din nou un bilet însemnat cu acea lebădă. Nu au terminat cu noi? Îl iau și mă uit pe el. Citesc ce scrie:

   "Vă vom lăsa în pace, cu o condiție, încetați în a-l căuta pe respectivul ucigaș al lui Jin, nu îl veți găsi, va fi o simplă pierdere de vreme. Dacă nu, veți suferi consecințele"

   Priveam biletul respectiv și încercam să procesez. Îmi cer să îl las pe acel ucigaș nenorocit în urmă? Nici gând.

-Ar trebui să îi ascultăm, spune Taehyung. Mă încurnt și dau negativ din cap.

-Eu una nu mă voi opri. Pot suferi după cât vreau dacă acel ucigaș își primește răsplata!

-Dar îți vreau binele..., spune în șoaptă. Aleg să nu mai spun nimic ci doar să merg să mă culc. Am avut o zi super lungă. La scurt timp a venit și Taehyung lângă mine, m-a sărutat și a adormit imediat. Eu în schimb nu puteam. Mă tot gândeam la acel ucigaș, la această bandă "Black swan" și parcă totul se leagă. Dacă unul din ucigași ar fi un membru al bandei nu m-ar mira, dar ceva nu se pupă. Când Taehyung m-a întrebat dacă sunt sigură și dacă chiar vreau să merg la poliție îmi dă de gândit. Doar nu este el un fel de cârtiță, nu? Să sperăm că nu. Astfel m-am băgat într-o mare belea. Totuși dacă Taehyung ar fi cârtița ar avea multe în sfârșit sens: de ce am fost obligată să-mi creez o relație cu el, să ne mutăm împreună? Asta este și tactica jocului, să mă aibă în vizor 24 din 7. Dar nu trag concluzii pripiite, probabil voi fi mai subtilă când vine vorba de chestiile de genul. Mă dau jos încet din pat și merg în sufragerie. Deschid o pagingă și intru pe youtube, caut un videoclipil și îl dau pe la jumătate în caz că vine Taehyung să pot schimba pagina. Creez o alta noua și intru pe modul incognito ca să nu fiu nevoită să-mi fac probleme cu istoricul. Caut pe internet numele fetei din plicul poliției și găsesc ceva. Fata a fost răpită acum câteva zile, totul se leagă. Este doar o cursă. Închid pagina și merg înapoi în cameră, totuși îmi e somn.

●●●●

    Dimineața mă trezesc fără vlagă, făra chef de viață, făra nimic. Nu am dormit mult, sunt puțin stresată. Cum să fac să aflu ucigașul fără să suspecteze ceva Taehyung? Mă ridic din pat și merg să fac mâncare ca în fiecare dimineață. Laptopul era deschis pe pagina e care am intrat aseară, dar eu am închis-o, sau probabil am uitat.O închid și închid laptopul. Am mers să îl trezesc pe Taehyung și să pregătesc masa. Am mâncat repejor și am mers să mă schimb de haine. Am vrut să plec cât mai repede dar m-am oprit în fața ușii.

-Unde pleci? întreabă Taehyung.

-Să văd locul filmării, îi spun și plec. Teoretic nu e o minciună, azi chiar trebuia să merg la locul filmării și el știa asta, dar nu știa ora. Am urcat în mașină și am mers în spre locul filmării să nu suspecteze nimic, apoi am luat-o pe alt drum spre secția de poliție.Am intrat și am mers direct în cabinetul polițistului. I-am spus ceea ce știam.

-Știm chestiile astea, nu scăpăm niciun detaliu dar vă mulțumim că v-ați interesat, spune. Eu una am impresia că ceva îmi scapă.

-Cred că ucigașul e din acea banda "Black swan", spun și polițistul cască ochii. Uite la asta nu s-a gândit.

-Ne vom gândi și la asta, dar nu vă mai stresați și lăsați totul pe mână noastră, vă voi contacta când avem detalii noi, spune și îmi face semn să ies. Îi mulțumesc și ies din secție. Urc în mașină și mă îndrept spre locul filmării. Intru pe o stradă pustie, o mașină din spate trece în viteză pe lângă mine.

-Ce nebun! țip și pun frână brusc. Mașina mi-a oprit trecerea. Din ea au coborât niste siluete. Am încurcat-o.

HEAVEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum