Mă trezesc din instinct. Ceasul indica ora 6 dimineața. Am pufnit și m-am întins înapoi în pat răsucindu-mă de pe o parte pe alta și încercând să-mi găsesc o poziție în care să adorm la loc. După mai multe încercări aleg să renunț și să merg să-mi fac ceva de mâncare. Îmi era sincer foame. Mă ridic încet în încercarea de a nu-l trezi pe Jin, iau halatul lui și merg în bucătărie. Nu aveam un halat și îmi era lene să mă îmbrac cu hainele mele, avănd pe mine doar un tricou de-al lui Jin. Ies tip-til și mai ca mi-a sărit inima din piept când am dat peste Taehyung stând în sufragerie și savurându-și liniștit cafeaua. Nu era nimic înfricoșător dar cine s-ar trezi la ora asta într-o zi de weekend? Înafară de mine, de sigur. Trec nebăgându-l în seamă.
-Alina? Ce cauți la ora 6 la noi în apartament? șoptește. Mă opresc și mă întorc pe călcâie. Îi zâmbesc fals și el mă privește derutat. Îmi caut cuvintele.
-Am venit aseară. Nu mă simțeam în siguranță, îi spun. Mă privește atent și soarbe din cafea. Bat din picior nervoasă.
- Și ai zis "I-a să merg la Jin în cameră, să îi iau halatul și tricoul, poate mă mai si fu-"
- Ok am înțeles ideea, îl întrerup. Râde de reacția mea apoi se axează din nou pe cafea. Îmi văd și eu de ale mele încercând să fac o omletă. Nu le am cu gătitul. Taehyung m-a observat și s-a oferit să mă ajute. L-am lăsat și m-am așezat pe un scaun, aproape de el.
-Auzi... s-a întâmplat cumva ceva dubios în ultima vreme? mă întreabă. Stau un moment pe gânduri.
-Să spunem că da. De ce, tu ai pățit ceva dubios? îl întreb. Dă afirmativ din cap și îmi înmânează farfuria cu omletă. Se așează în fața mea și stă pur și simplu, pierdut.
-E vorba despre bilețele, așa-i? sparge liniștea. Era cât pe ce să mă înec. Dau afirmativ din cap. Se pare că infractorii ăștia au prins legătura cu amândoi.
-În primul bilețel pe care l-am primit scria că dacă nu mă despart de Tzuyu în secunda doi, amândoi aveam să fim morți. Și aparent visul tău de a nu mai fi cu Tzuyu s-a îndeplinit, glumește. Și în ultimul bilețel îmi ordona să fiu într-o relație cu tine. Ce bucurie pe capul tău! exclamă. Chicotesc și îmi ridic privirea spre el.
-Și visul de a fi iubita ta mi s-a îndeplinit! fac aluzie la ce mi-a spus Jin cu o seara în urmă. Mă privește nedumerit apoi reactionează ca și cum și-a adus aminte de ceva.
-În legătură cu asta...,nu-ți face iluzii, eu tot la Tzuyu rămân.
Nu pe tura mea.
-Mai vedem, spun și înfulec ultima bucată de omletă. Un căscat zgomotos se aude.
-Alina mi-ai văzut cumva..., încearcă să spună dar se oprește brusc.
-Halatul? continui. Dă afirmativ din cap și-mi face semn să îl dau jos.
-Nu pot să îl dau jos acum, îi spun.
-De ce? întreabă Taehyung. Nu îți e rușine de Jin dar îți e rușine de mine? întreabă. Dau negativ din cap și dau halatul jos. Jin îl ia și îl pune pe el, acoperindu-și pieptul gol. Era mai bine fără. Se așează lângă mine nu înainte de a mă lua în brațe. Taehyung ne privește ciudat. Jin m-a pupat pe obraz iar eu am zâmbit ștrengar. Nu-l plac decât ca un prieten, dar un mic pupic sau o îmbrățișare prietenească nu strică. Taehyung se ridică de la masă, ia telefonul de pe măsuța de cafea și se trântește pe canapea. La scurt timp aud telefonul, am primit un mesaj. Mă ridic Taehyung urmărindu-mă cu privirea. Iau telefonul și îl controlez. Era un mesaj de la Taehyung.
Tae: " De când sunteți așa de apropiați?"
"De mult. De ce?"
Tae: "Doar întrebam. Mă gândeam că...știi tu
..""Că ce? Că suntem iubiți?"
Tae:"Mda"
"Chiar dacă am fi, cu ce te deranjează?"
Tae: "Păi acum noi suntem iubiți!"
"Așa și? Nu suntem cu adevărat iubiți!"
Se încruntă la mine apoi lasă telefonul jos. Mă duc lângă el pe canapea, la fel făcând și Jin. Mă uitam absentă la televizor, cu o față tristă, chiar dacă în interiorul meu era o petrecere în cinstea noului meu iubit. Cui îi păsa că relația este neoficială? Mie una nu.
-Taehyung, parcă spuneai că Alina e iubita ta! De ce nu vă comportați exemplar? întreabă. Am pufnit în râs crezând că face o glumă dar am uitat că Jin nu știe de relația falsă. Mă gândeam să îi spun și de asta având în vedere că el știa de faza cu biletele și tot, dar ceva nu mă lăsa. Sincer regret că i-am spus, dacă nu am făcut bine? Taehyung mă trage la el în brațe. Îl simțeam încordat dar ușor-ușor s-a relaxat. Spre surprinderea mea mi-a pupat capul, un roi de fluturi fiind acum în burta mea. Am zâmbit ca o idioată timp de minute bune.
-Neața! se aude o voce vioaie.Ce dumne..., se oprește brusc. Mă ridic de pe Taehyung și îmi îndrept privirea spre el. Fix de tine aveam nevoie!
-Ia uite mă, asta chiar e bestială. Manageru nostru, Alina, își dă întâlnire cu Taehyung. Pfoai. Tzuyu nu te mai satisface? râde Jungkook de el. Am văzut când Taehyung și-a strâns pumnii. L-am luat de mâini și i le-am pus la mine în poală încercând să îl calmez.
-Auzi Taehyung, cum e? întreabă Jungkook. Taehyung îl privește întrebător.
-Cine să fie?
-Alina mă. Cum e, știi tu...în pat, continuă cu idioțenile. Îmi dau ochii peste cap în sincron cu Taehyung. Alege să îl ignore.
-Când vrei să-mi spui să știi că aici mă găsești. Să știu și eu cum să acționez când o prind în mâinile mele. Alina, cum îți place? Mai dur, mai lent, mai agresiv? întreabă.
-Sincer, știi cum mi-ar plăcea să fac sex cu tine? îi răspund. Taehyung și-a mutat brusc fața spre mine, curios.
Stai calm, cu tine nu o să fac așa.
-Jungkook mă privește pervers. Mă ridic și îl împing în perete. Îi mângâi fața cu degetele. Buzele, ochii, nasul...
- Deci,cum ai vrea? respiră înfundat vizibil excitat. Zâmbesc puțin.
-Să te leg de pat, să te dezbrac încet... încep. Respirația mea îl facea să tresare. Așa irezistibilă sunt?
-Apoi știi ce aș face? spun și îmi îndrept mâna spre pantalonii lui, dar mi-o opresc brusc pe burtă. Aș da cu biciul în tine până îți iese tot sexul din cap Jeon! țip la el. Taehyung și Jin râd iar Jungkook pleacă enervat de lângă mine, fără să spună nimic. Probabil am încurcat-o.
CITEȘTI
HEAVEN
FanfictionEX USERNAME: seok778 NEW USERNAME: bangfanficc FINALIZATĂ! Se spune că nu oricine se poate iubi cu oricine. Dar pot oare dovedi cei doi contrariul? -" Te voi iubi necondiționat! Taie-mi aripile și tot te voi iubi!" Fan Fiction with Kim Taehyung