Cap31- Îmi era dor

36 7 0
                                    

🔞

-Credeam că am scăpat de tine! spun urâcioasă. Râde înfundat și îmi face semn să o urmez.

-Stai calmă, am devenit o persoană bună. Poate putem deveni prietene, spune încrezător. O privesc ciudat apoi dau din cap și zâmbesc fals.

-Poate..., îi răspund și o urmez. Intrăm în lift, și ăsta arăta diferit.

-Ea cine e? întreabă Tzuyu și arată spre Karina.

-Fetița mea și a lui Tae, spun și zâmbesc. Tzuyu zâmbește și ea și pare bucuroasă, parcă i s-a luminat fața. Se apleacă către Karina și îi zâmbește drăgăstos. Taehyung o privește cu una din fețele lui amuzante și mă face să râd. Ușa liftului se aude iar noi ieșim și mergem după Tzuyu. Intrăm într-o sală de dans ce aparent era în locul celei vechi. Acolo ne așteptau băieții. I-am îmbrățișa străns pe toți și m-am bucurat enorm să îi văd. Ne-am așezat toți într-un cerc și am început să vorbim.

-Fetița cine e? întreabă Jungkook.

-Karina, fica noastră, îi spun. Mă privește cu o față perversă și arunc cu unul dintre pantofi în el.

-Păi bravo mă! ne spune și ne îmbrațișează străns apoi dă o privire spre Tzuyu. A fost una scurtă, de parcă ar fi vrut să îi vadă reacția. În schimb, Tzuyu era total pierdută, pe alt univers. Bat din palme iar ea tresare și își revine la normal.

-Cum ai ajuns manageră aici? o întreb direct. Eram extrem de curioasă și nu mă mai puteam abține.

-Păi, după ce am plecat de acolo în ziua aceea, din locul în care ați fost duși când v-am răpit, am luat mașina și am plecat spre șeful meu, spune. Șeful ei?

-Șeful tău? Păi eu credeam că tu erai șefa.

-Eu? râde. Aș vrea eu! Nu, nu eu eram, dar eram un fel de mâna lui dreaptă așa că tot e bine. Am plecat la el în ziua aceea și i-am spus că renunț, am avut pur și simplu un mental breakdown. A doua zi normal că am regretat dar am zis că e mai bine să îmi creez o altă viață, așa că am venit aici după ce ai plecat tu și ți-am luat locul, îmi spune puțin superioară. O privesc urât și-mi dau ochii peste cap. Îmi întorc din reflex privirea la Jungkook, acesta o privea foarte atent, se holba.

-Jungkook! țip și îl sperii. Ești bine? îl întreb. Dă din cap afirmativ și zâmbește rușinat.

●●●●

          A doua zi am mers să vedem de noua casă. După multe căutări am găsit una mare, spațioasă, deja mobilată. Era mobilată drăguț și am spus să păstrăm mobila asta, mai puțini bani aruncați. Ne-am aranjat lucrușoarele prin casă și parcă arăta mult mai bine decât la început. Începe să-mi placă. Mă trântesc în pat după ce reușesc, în sfârșit, să o culc pe Karina. În general adoarme greu și mă obosește. Ușa se deschide și Taehyung intră înăuntru. Îmi face semn să vin spre el.

-Ce s-a întâmplat? întreb în șoaptă. Mă privește drăgăstos și mă sărută apăsat. Mă împinge către pat și mă întinde încet încât să nu o trezească pe Karina.

-Nu aici, îi spun excitată și îl trag de mână. Las ușa deschisă și mergem la noi în cameră. Lăsăm ușa crăpată încât să o auzim pe Karina dacă se trezește. Mă împinge din nou încet în pat, fără să rupă sărutul. Îi zâmbesc și îi dau jos tricoul. Același abdomen perfect pe care îl avea dintotdeauna. Îi fac hickey pe gât, mușcându-l uneori el gemând înfundat, excitâdu-mă și mai tare decât eram. Îmi bagă mână în lenjeria intimă. Purtam fustă așa că îi venea ușor. Am suspinat la atingerea lui rece. Făcea totul cât de soft putea. Îmi săruta pieptul, apoi burta, apoi se bagă cu capul în picioare și-mi face un oral cum numai Kim Taehyung știe. Îl trag la nivelul meu, îi desfac prohapul și îi dau jos pantalonii. Își dă singur jos boxeri, îmi îndepărtează lenjeria intimă și intră în mine fară vreo avertizare. Totul acum decurgea brutal. Îmi ținea mâna strâns la gură să nu țip. Continua cu mișcări extrem de bruște apoi iese din mine și se trântește lângă mine extenuat. Tremuram toată, nu înțelegeam ce tocmai s-a întâmplat. Îmi zâmbește drăgăstos iar eu nu mă puteam opri din tremurat. Îmi venea să îi plesnesc două.

-Îmi era dor..., spune.

-De ce?

-De tine! îmi răspunde și mă ia în brațe. Îmi mângâie spatele, apoi îndepărtează fusta și mă strânge de fund jucându-se cu el de parcă ar fi un squishy. Iar mă excită.

-De ce ai fost așa brutal. În general nu ești așa, îi afirm. Râde.

-Am zis să schimb puțin stilul. Mi-a plăcut, să mai încercăm și în altă zi,zâmbește dracește, îmi dă o palmă la fund tare cât să mă facă să scâncesc, își ia pantalonii pe el și pleacă. Al naibii de tare mi-a plăcut!

HEAVEN Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum