Obudził mnie hałas dobiegający z dołu. Przetarłam twarz dłońmi i wyczągałam się z łóżka schodząc na dół. Na środku kuchni stał Taylor a na ziemi leżała rozbita szklanka i wylany porzeczkowy sok na białe kafelki.
- Taylor - krzyknęłam szpecąc.
- Bierz jakaś ściere i wodę to trzeba szybko zmyć! Dylan się wkurzy fest, wiesz jak ciężko jest zmyć ten sok? - chwyciłam ręcznik papierowy a w tym samym momencie wszedł Dylan.
- Stary co to jest - zwrócił się do mojego kuzyna.
- Sok się wylał - odpowiedział spokojnie
- Zaraz wrócę - zaśmiał się i wyszedł z kuchni, a ja stałam w szoku, że jeszcze brunet nie dostał po mordzie.
- Co masz taką mine? - spojrzał się na mnie, nie odpowiedziałam mu tylko patrzyłam jak Dylan schodzi schodami na dół z jakimś płynem w ręce i wyrywa mi z ręki papier, który trzymałam.
- No i git - wyrzucił brudny ręcznik do kosza i spojrzał na nas
- Masz szczęście debilu, że to się zmyło - spojrzałam na kuzyna, a Dylan się zaśmiał.
***
O godzinie czternastej zjedliśmy pizzę zamówioną przez chłopaków i zaczęliśmy grać na x boxie.
W pewnym momencie wyłączyli grę i spojrzeli obaj na mnie.- O co chodzi?
- Nie denerwuj się tylko - powiedział Taylor
W tym momencie zaczęłam się denerwować.
- Od dzisiaj będziemy czasem nocować u Dylana, ponieważ - zaciął się
- Ponieważ?
- Będziemy musieli na siebie uważać a najbardziej na Ciebie, znaczy Dylan będzie ciągle z tobą
Nie odzywalam się co sprawiło, że chłopak zaczął się bardziej stresować.
Patrzyli na mnie aż coś powiem.- Możesz mówić jaśniej zaczynasz mnie Taylor denerwować, mów o co chodzi
- Na wyścigu.. był typ, który nie przepada za nami.. są gandi.. może Ci zrobić krzywdę.. nie tylko tobie.. Dylan będzie jagby twoim opiekunem.. oni pomyślą, że jesteście w sobie zakochani.. - brał wdechy co oznaczało, że nie kłamie, a ja poczułam się jak w jakimś filmie.
- Dlaczego ty nie możesz być ze mną?
- Ty naprawdę jesteś głupia - odezwał się Dylan - gdy on będzie z tobą skapną się, że wszystko wiemy a my będziemy wyglądać jak para.
- Wy, wy tak serio myślicie, że w to uwierzę? - zaśmiałam się
Dylan wstał i za pasa wyciągnął scyzoryk i rzucił nad moją głową.
- Jeszcze coś? Masz być grzeczna i zachowywać się jagbyś była we mnie zakochana i to jest tylko twoje zadanie - warknał w moją stronę
Tak naprawdę to ja nic nie wiem o Taylorze. Dlaczego jest kim jest.
Ich "przyjaźń" może być tylko udawana z powodu, za robią to co robią.
CZYTASZ
"you need me" || Dylan O'Brien
عاطفيةScarlett Smith to pyskata nastolatka. Jej życie nie było kolorowe, wyrodni rodzice i trudne dzieciństwo. Mimo tego co ją spotkało zaczyna się jej układać to pewnego momentu.. Dylan O'Brien to typowy niegrzeczny chłopak. Ma tylko szacunek do swoich p...