Sulis napok 1.

1.6K 18 1
                                    

Reggel van hallom ahogy a telefonomon megszólalt az ébresztő óra 5:15 uhh reggel van hát ez másoknak hajnal aki nem jár messzire suliba vagy dolgozni. Én messze kerültem az iskolától sokszor költözünk szóval ez várható volt ... Nah de milyen jó is hajnalban kellni és egy órát utazni az iskoláig. Hozzá lehet szokni én hozzá szoktam félre értés ne essék nem Általános iskolába járok. Egy szar iskolába járok ahol már több éve rugom a port a semmiért. De igazából kezdjük is a napom elején hogy hogy is indul ez a hiper szuper nap vagyis inkább napok.. 5:15 a csengő hangom mindent elárul amikor megszólal "fáj de nem ölt még meg" hát nem haláli? Nah mindegy fettrengek, szenvedek, minden bajom van kikelek nagy nehezen az ágyból nyomok egy puszit az arcára elmosolyodik álmában én pedig megyek tovább..

Felveszem a papucsomat több kevesebb sikerrel általában hercegnő a kiskutyám játékaira tapossok és akkor szoktam szívrohamot kapni hogy mire léptem rá.
De haladjunk is tovább mert nem sok idő van a busz indulásáig elvégzzem a dolgaimat felöltözöm, hajat fésűlök , néha talán egy kis smink is felkerül de amióta érettség időszakban vagyok élni sincs erőm.

Végzek a tükörből vissza néző lány bámulássával és kicsattogok a konyhába hogy tudja inni egy jó kis tejes kávét aztán elkezdjem a regelimet az ebédemet és néha a vacsorámat is összefoglaló szendvicsemet ..

Ezek után talán elő tudom venni a telefonomat és válaszolni a legjobb barátnőmnek Reninek aki nem mellékesen a barátom unokahúga. Nekem mostanában csak ő maradt mert mindenki el startol mellőlem..

"Joreggelt baba" néztem az üzenetet persze válaszoltam "Joreggelt mizu?" Aztán inenn következnek a témázások hogy milyen a nap vagy mi történt az elmúlt napokban.

Leteszem a telefont kabát cipő és már rohanok is a buszhoz 6:15 van és már jön is a busz inenn kezdődik a legizgalmasabb rész azta egy óra a buszon a sötét gondolataimal.Eléggé üdítő érzés úgy bemenni az osztálytarsaimhoz hogy fejben már rég kinyírtam mindet persze nem mindenkit utálok vannak olyanok is akiket kevésbé utálok.

Eltelik az az egy óra gondolatokkal, zenével. Leszálok a buszról beszalladok a boltba veszek energia italt és már jövök is. Rágyujtok egy jó kis mentolos cigire hogy kibírjam a napot a sok vadbaromal összezárva. Minden álmom velük 9 órát tölteni cigi közben összefutok néhányukal. Aztán jópofát vágok és elnyomom a cigimet hogy minél előbb kitudjanak beszélni engem.

Felmegyek a harmadikra és jöhet a pokol az a sok óra persze néha valamelyik megszólal és el lő egy szar beszolást persze nevetünk rajta egy jót mert nem vagyunk százassak de hát mit mondjak ezt választottam. Haza felé tartok már vége ennek a napnak is vagyis teljesen nem de jó így gondolni a napra hogy lassan vége. Hát persze hogy pont most jön a vonat és egy órát várunk mire át vált a lámpa fehérre ...

Jöhet megint az egy óra út a szokásos ütemben. Dobtam egy üzenetet a barátomnak hogy mikor érek haza és leírtam neki hogy szeretem hozzá tartozik a naphoz ez elengedhetetlen. Nézek ki az ablakon keresztül ugyan az a táj már négy éve már az embereket is ismerem látásból ..

Tudom hogy miket viselnek hol szállnak le stb.. Az idő esős párás nagyon nem tetszik ezt persze a testem is lereagálja hiszen szét szakad a fejem és álmos is vagyok..

Haza érek és folytatom a napi teendőket ami abból áll hogy sorozatot nézek és eszek tök jó program hiszen benne van a kedvencem az evés. Aztán jöhet egy kis olvasás mert lassan ki kéne olvasni a könyvet amit kölcsönbe kaptam. Pedig mást kéne csinálnom apukámhoz kéne lenézni hiszen lassan egy hónapja nem voltam.

De mivel egy fotózásra megyek holnap ezért nem fér bele igazából nem is akarom hogy bele férjen amióta új családja van kifordult magából...

Instagramon is megtalálható vagyok kövessetek ha érdekel amiket írok...! 🌹🦋

! 🌹🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Illúzió🌹(Befejezett)Where stories live. Discover now