Váratlan meglepetés! 14.

345 13 0
                                    

°Jorge°
Már nagyon unttak azok a lányok akik nagyon szerettek volna a farkamon ugrálni de nekem nem ők kellettek. Meg láttam ahogy Vera közeledik felém egyből jobban éreztem magam. Oda sétált és az ölébe ült és így szólt : Azt akarom hogy táncolj velem most azonnal
Hülye lettem volna ott maradni velük. Vera úgy táncolt velem mintha már vagy 100 éve ismernénk egymást. Ahogy tekerte a csípőjét és ahogy a fenekére csúszott a tekintetem. Úgy éreztem hogy bele kell markolnom hogy közelebb huzzam magamhoz.

°Vera°
Jorge megmarkolta a fenekemet és úgy húzott magához. Éreztem hogy a nadrágjában valami keményedik. Jól éreztem vele magam és ő is velem.Jorge bele súgta a fülembe hogy menjünk ki van egy meglepetése számomra kimentünk az udvarra láttam hogy Dani, Fanni, és Reni kint beszélgettek és közben egy "mese cigin" osztoztak elmentünk mellettük Jorge kocsia felé tartottunk.
- Figyelj tudom hogy csak pár napja ismerjük egymást..kezdte mondanni a monológot Jorge - De ezt neked hoztam elő vett egy csokor rózsát és mellette volt egy nyaklánc is nagyon kedves gesztus volt tőle.

°Jorge°
Láttam az arcán hogy tetszik neki az ajándék.
- Nagyon szépen köszönöm..mondta szemeit belefurva az én tekintetembe nem tudtam mást csinálni. Már nem bírtam tovább hogy ne tapadjak az ajkára . Édes csókja megbabonázott legszívesebben ott helyben megdugtam volna a kocsimnál. Nem sokból tartott volna hogy felhuzzam a szoknyáját. De félbe szakította ezt a csodálatos pillanatot egy női hang..
- Khmm srácok bocsi de ezt szobára kéne vinni de ne most.. szólt ránk Reni.. Be mentünk a házba és egy kivetítőt fogadott minket Vera arcát látva nagyon boldog volt és egyben szomorú is Reni a kivetítő elé ált felemelte a pezsgős poharát hogy mondjon valami búcsú beszédet.

°Vera°
Már éreztem hogy sírni fogok ahogy Reni elkezdte mondani a monológját : Drága barátnőm tudom hogy nem örökre mész el és hogy most nem kéne sírni de én fogok... Hiszen már most is sírok nagyon hiányozni fogsz de ígérem mindennap beszélni fogunk.. Nem tudjuk hogy mit hozz neked ott kint az idő de én drukkolok hogy sikeres legyél. Nagyon szeretlek igyunk Verára..
Megemelte a poharát ivott belőle és lejött hozzám az arcát a hajamba fúrta tudtam hogy sír én is sírtam.. Buliztunk még egy kicsit aztán mindenki haza ment persze volt aki itt ott elterülve aludt megköszöntem Reninek ezt az egészet amit értem tett és Jorgeval együtt eljottünk. - Haza viszlek!.. szólalt meg Jorge.. - Nem kell most egyedül szeretnék lenni egy kicsit..válaszoltam.

válaszoltam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Illúzió🌹(Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang