Másnap délután
-Élő adásban fog forogni az interjú! - hallatszott ki az ajtó mögül.
Mielőtt bementem volna a terembe csináltak rólam képeket ahogy Noah át karol olyan is készült. Noah ment be elsőnek őt a munkáról kérdezték hogy ilyen fiatalon hogy tudott ilyen stúdiót kiérdemelni.
Befejezték a beszélgetést és a nevemet hallottam és besétáltam. Mintha valami show-ba mentem volna de ez nem az volt csak egy egyszerű " Kérdez felelek játék" lesz!
- És akkor itt van velünk Veronika Benson. Az újdonsült színésznő aki meghódította tegnap a médiát.
- Szia Vera hogy vagy ? Milyen eddig a napod?!
- Köszönöm Ryan a kérdésed izgulok egy kicsit ! - próbáltam a kamerába mosolyogni és a mellettem ülő Noah-ra pillantottam.Ő pedig bólintott hogy nem lesz gond.
- Szóval a média azt állítja hogy
szerelmi háromszögben vagy Mr. Crossal és Mr. Fox-al igaza ez?!
- Nyilván nem kell mindent elhinni amit az újságban írnak. Nincs közöttük szerelmi háromszög - mutogattam ujjaimal az iézőjelet ahogy kimondtam azt a bizonyos szót.
- De akkor miért vele élsz egy lakásban 9 hónapja.?
- Egyszerű válasz mert ő vett rá hogy ide jöjjek. És nem csak ketten élünk.
- Értem és akkor mi a helyzet Brickel?
- Egypár vagyunk mi ezt sose titkoltuk csak nem akartuk hogy a média ezen rágodjon. - mondtam maga biztosan és a vizembe kortyoltam.- Mióta vagytok együtt?!
- 8 hónapja!
- Huh és ehez Jorge mit szól? Hiszen Magyarországon együtt voltatok egy hotelben.
- Nem volt közöttük semmi! Szimplán csak beszélgettünk.
- Mr. Cross hogy tűri azt hogy Jorgeval laksz és nem vele?
- Tervezzük az össze költözést - próbáltam terelni a témát ami sikerült is.
- Ennyi lett volna a kérdésem - mosolygott rám és folytatta a monológját.Elköszöntem és kisétáltam a teremből. Nagy levegőt vettem és ki mentem a kocsihoz ahogy kiléptem egy csomó újságíró várt rám.
- Tényleg Jorgeval volt együtt először?
- Mr. Cross hogy bírja azt hogy nem vele lakik Veronika.?
- Milyen a szerelmi háromszög letudná írni?
- Hogy bírja elviselni Jorge hogy ebben a játékban ő maradt alul !?
- Tényleg Jorge legjobb barátjával van együtt.?Nem álltam de a tömeg között elég nehéz volt mozogni. Hirtelen egy erős kéz felkapott a vállára..egy magas kigyúrt fekete pólós fickó volt. Tetkók borították a karját tanulmányoztam amíg letett.
- Nyugalom Mr. Hill küldött magáért tudta hogy ez lesz - közölte. A nevem Charlie és magának fogok dolgozni mint testőr amíg le nem csillapodik a helyzet.
Charlie letett a kocsim elé én beültem előre.
- Nem jön velem?
- Nem én a maga kocsia után megyek és haza kísérem.
- Rendben Charlie ahogy akarja.
Kiszálltam a kocsiból és Charlie-ra néztem.
- Nem jön be egy kávéra vagy valami ?
- Egy üdítőt elfogadok.Öntöttem egy pohár üdítőt és leültünk a nappaliban. Számot cseréltünk elmondta hogy ez hogy szokott történni. Hogy csak akkor jön elém amikor elindulok valamerre. Nem akartam hogy ő vigyen engem bárhová ezért meg egyeztünk hogy ő mindig az én kocsim mögött lesz.
A többiek is haza értek és hirtelen nem tudták hogy kiez a kigyúrt tetkoval borítót pasas!- Ki ez a gorilla - szalladt ki hirtelen Reni száján. Charlie nevetett rajta nem vette magára ezért felállt és bemutatkozott.
- Charlie vagyok Mrs. Benson testőre addig amíg le nem megy az ügye.
- És mi nem kapunk? - kérdezte ugyan ki hát Jorge. A fejemet fogtam.
- Mr Fox szerintem meg tudják védeni magukat. - egyszerre felnevetek értetlenül néztem rájuk.
- Gyere ide öreg haver - ölelték meg egymást. Brick lépett be az ajtón meglátta a biszti boy-omat a nyakába ugrott.
- Szevasz Charlie mi a helyzet veled de rég láttunk már!?
- Hát fiúk én ugyan azt csinálom mint eddig de ti jó nagy port kavartatok !
- De végül az enyém lett! - Kacsintott Brick és adott a számra egy puszit. És rámarkolt a derekamra. Tetszett hogy határozottan fogta meg a derekam és húzott közelebb.
- Ti ismeritek egymást ? - mutogattam rájuk.
- Persze ő volt a mi testőrünk is !
- És azóta mi változott?
- Felnőttek. - vágta hátba Bricket Charlie.
- Nekem is majd te leszel ? - csillant fel Reni szeme.
- Nincs kizárva kislány ha nagy port kavarsz mint a barátnőd biztos. - mutogatott rám és mosolygott a barátnőmre.
- Csak menj interjút adni és meg lesz hidd el! - húztam el a számat.
ESTÁS LEYENDO
Illúzió🌹(Befejezett)
De Todo"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...