Brick leparkolt a hatalmas épület előtt és berohantunk. Noel éppen velünk szembe jött gondolom már haza felé tartott volna. - Sziasztok hát ti? - nézett ránk furcsán és az arcunkat fürkészte.
- Bob-rol van szó ! - szegeztem neki a választ.
Besétáltunk az irodába Noel elő vett egy mappát Brickel leültünk az asztalhoz szinte éreztem hogy fehér lettem mint a fal.- A tárgyalás óta nyomozok utánna nekem már a film felkonferálásakor fura volt.
- És ki ez a két ember mellettük?! - kérdezte Brick a kezemet szorítva. Nem lehetett fel ismerni őket a lesi fotók alapján..- Will Cox és Sarah Green. - tett elénk két mappát.
A szám elé tettem a kezemet és Brick vállába markoltam. Nem hittem a szememnek.- Ez Emily és Chris. Vagyis mi így ismerjük őket - mondtuk egyszerre
- Ti igen - mondta nekünk Noel
- De nem értem miért csinálják ezt a fiú rám mászott Brickre pedig a csaj.
- És ahogy szét szakítottak minket egy időre..... - Brick gondolkozott mielőtt bármit mond
- Hogy meg szerezzenek engem! - bámultam magam előtt a papír lapokat.
- Hogy meg szerezzenek téged! - mondta egyszerre a két fiú.Gúnyos taps hangzott fel a hátunk mögül. Mind a 3-an hátra fordultunk.
- Gratulálok sok idő kellett mire rá jötettek - karba tett kézzel várta a reakciónkat .
- Mi volt ezzel a terved ? - álltam fel
- Ha nem lesz ki itt tartson akkor eljöttél volna velem Los Angeles-be. Ezért volt a kapcsolatotok az adu ász! De ez az idióta Will mindent elrontott a kép küldözgetéssel.- És az volt a terv hogy will- be szeretek és elmegyek vele ?
- Pontosan okos vagy nem gondoltam volna. Brick felpattant és a falhoz nyomta.
- Hogy lehetsz ilyen patkány - sziszegte neki Brick.
- Fejezd be haver ebből még nekünk lehet bajunk - fogta le Noel .
- Már itt vannak a bizonyítékok nálunk bob add fel nem megyek veled Los Angeles-be. - sétáltam közelebb hozzá.
- Tudod Nika nincs olyan hogy makulátlan cég ahogy a tiétek sem az drága. - közben lobált előttem egy papírt.
- Bob ezt nem kéne ! - mondta neki a főnököm.
- Tönkre megy ez az egész amit ti itt csináltok. - fenyegetett minket
- Mit kérsz cserébe - néztem rá könnyes szemmel
- Téged! - húzta gúnyos mosolyra a száját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Illúzió🌹(Befejezett)
Diversos"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...