Másnap reggel.
Már a stúdióban voltunk nem volt megállás éppen sminkeltek amikor Lily behozzta nekem a mai újságot.
Mi voltunk a legelején mi hárman. A fejemet fogtam hogy ebből mi lesz.Noah őrjöngő üzem módba fog váltani.
Idézem amit az újság elején látható a kép mellet.
" Veronika Benson (19) és Brick Cross (21) együtt ez lehetséges?! Mit szól ehhez Jorge Fox (23)?! Veronika nem tagadta hogy egy hotelben volt össze zárva Budapesten Mr. Fox-al és most mégis Brick érdemelte ki Veronika szerelmét! Vagy ezt mondhatjuk szerelmi háromszögnek!? " 12.oldal- Vera iroda most! - viharzott be a szobába Noel. Követtem az irodába és láttam a két fiú is ott ült és minket vártak.
Leültem egy szabad székre ami Jorge mellett volt.
- Ez mi baszus? - dobta le elénk az újságot.
- Mi is láttunk Noel. - hajoltam előre és a térdemre támaszkodtam.
- Mi nem nyilatkoztunk semmi ilyet!
- Engem csak szimplán nem érdekelt és untam is hisz a válásról kérdezett. - forgatta a szemét Jorge.
- Nem mondtunk semmit amikor megmutatta a képeket!
- Hülye újság utálom!
Egyszer beszéltünk mind a hárman.
- ELÉG !!!! - kiabált túl minket Noel.
Mindenki csöndben maradt e bámult Noah-ra.
- Nincsen szerelmi háromszög köztetek ügye azért ezt szögezzük le! - ült a székebe Noel és a halántékát masszírozta.
- Nincsen
- Nem
- Fúj. - nézett rám egyszerre a két fiú. - Mivan ti se szerettek osztozkodni. - vontam meg a vállamat.Noel homlokon csapata magát és folytatta.
- Vera mivel te körülötted forog most a média megadjuk nekik amit ők akarnak. Elmondod hogy igen egy párt alkottok Crossal de Jorgeval nem volt köztetek semmi! Így oké!?- Héj miért nem Bricket tagadja le?
- Mert ő a párom te idióta. - csaptam tarkón.
- És mikor tudja ezt Vera nyilvánosságra hozni? - kérdezte Brick hogy mindenkinek világos legyen a terv.- Holnap itt lesz egy interjú amire bezsufolom a kis asszonyt hogy ellapátolja a szart amit össze hordtak rolatok.
- Értettem de kit kérdeznek még rajtam kívül?
- Engem ! - mutatott magára a főnököm.
- És most tűnjetek a szemem elől.!
Kisétáltunk az irodából és a smink szóba felé vettem az irányt és folytatódott a forgatás.Este 10 körül volt amikor bepattantam a kocsimba Reni pattant be mellém mi ketten egy kocsival jöttünk a két fiú pedig külön kocsival jöttek mert ők menők.
Rátapostam a gázra és indultunk is. Egy ideig csendben ültünk én az ujjamal doboltam a kormányon miközben az előttünk álló sor nem fogyott.
- Mi a baj? - törte meg a csendet a barátnőm.
- Láttad az újságot gondolom!
- Igen nagyon jól néztek ki rajta. De a szöveg ami mellette van az eléggé aggasztó.
- Nekem mondod. - sóhajtottam és folytattam.
- Az nem igaz ez mi tudjuk de most körülöttem forog az egész média és le kell csillapítani a felkavart vizet. Ezért holnap megint interjút adók ami a tvben fog megjelenni nem újságban és izgulok.- Nyugi jó leszel jól fogod csinálni - szorította meg a váltón pihenő kezemet.
Haza értünk lefürödtünk ettünk és aludtunk is hosszú nap volt a mai és az enyém még milyen rossz lesz holnap.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Illúzió🌹(Befejezett)
Diversos"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...