Kimentünk az erkélyre és elszivtuk azt a jó cigit. Közben írtam reninek hogy köszönöm az ajándékot és hogy szeretem. Levettem a cipőmet és lehuppantam az ágyra és kérdőn néztem Jorgera.
- Mikor utazunk?
- Egy hét múlva... válaszolta vigyorgva°Jorge°
Elszivtuk azt a jó cigit én is csináltam régen de azért ésszel csináltam.. Ott feküdt előttem tennem kellett valamit hogy a farkam ne keljen saját életre..
- Mit szólnál egy pizzához?! kérdeztem rá
- Ez egy jó ötlet drága férjem... viccelődött és közben nevetett. Rendeltem egy jó nagy pizzát bekapcsoltam a tvt hogy hátha lesz valami értelmes film. De semmit se találtunk de mindegy volt mert mindennen nevettünk..A mosolya számára nem volt tökéletes de nekem az volt.. Nem volt mű semmi se rajta mint a mai lányokon olyan ártatlannak tűnt.. Fel ajánlottam neki hogy fürödjön meg és aludjon nálam igent mondott még is lepett. Elment fürdeni elkezdett csörögni a telefonja valamilyen Reni nevű lány kereste egy kép is megjelent a hívás közben vörös hajú szép lány mosolygott a képen.
- Felvennéd légyszi.. kiabált ki Vera a fürdőből
- Persze..felvettem és bele kiabált a lány
- Remélem jó volt a cigi csajszi...megköszörültem a torkom és bele szóltam - Igen jó volt köszönjük szépen... - Uhh baszki Jorge ugye? Nem is baj hogy te vetted fel kérdezni akartam rá érsz e majd eljönni egy búcsú bulit tartani!?
- Gondolom verának lesz?! Persze hogy megyek ha neki lesz
- Ezt megbeszéltük jó szórakozást.. nevetett egyett és rám nyomta a telefont
Vera kijött a fürdőből oda adtam a telefonját neki ő pedig letette az asztalra.
- Ki volt az ?
- Reni volt az
- Gondolom ahogy fel vetted azthitte én vagyok.. nevetett
- Igen jól gondolod. Ott ált előttem egy szál köntösben nem tudtam mit tegyek.
- Köszönöm a vacsorát és igazából ezt a napot..oda jött hozzám és nyomott egy puszit a számra..
- Ohh baszus bocsi... én... én.. nem tudom mit hittem.. Nem érdekel miért tette vissza pusziltam ami át váltott csókolózásba.
ESTÁS LEYENDO
Illúzió🌹(Befejezett)
De Todo"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...