°Vera°
Hazafelé tartottam az üres utcákat látva és a sötétséget ami körül vett. Ugyan ez voltam én belül talán kint jobb lesz.. Haza értem ledobtam magam az ágyra és már aludtam is.. Csütörtök délután volt már amikor felébredtem ... Lassan itt van a péntek reggel és Jorgeval elutazom egy ismeretlen helyre.. de várjunk hol fogok lakni addig?!!!(Kicsit se későn jutott eszembe) Egyből tárcsáztam Jorge számát első csörgésre fel is vette..
- Mondjad szépségem mit szeretnél?szólt bele rekedt hangon
- Hol fogok lakni abban az egy évben azt nem közölted velem.. vontam kérdőre
- Lehet hogy ezt inkább személyes szeretném közölni 5 perc és ott vagyok nálad.. és letette a telefont°Jorge°
Megálltam Veráék háza előtt dudáltam és Vera anyukája jött ki. Oda sétált hozzám és meglepő volt de tudta ki vagyok és behívott egy kávéra.. Kiszálltam az autóból és bementem a házba Vera anyukájával együtt.. Egyből egy kis kutya fogadott aki ugrálni kezdett hogy vegyem fel
- Nagyon édes vagy ! kedveskedtem a kiskutyusnak
- Hercegnő a neve szólt oda Tünde (Vera anyja)
- Nagyon szép neved van ki adta a nevét?! Néztem Tündére
- Verus adta neki a nevet szinte minden állatnak ő adja a nevét .. mosolygott felém°Vera°
Ki jöttem a szobából és a legkedvesebb látvány fogadott. Jorge hercegnőt ölelgette és közben kavézot anyával. Hercegnő egyből kiugrott az öléből ahogy meglátott engem. Oda mentem Jorgehoz és leültem mellé.. Rá néztem és nem vártam a csodára megkérdeztem. - Hol fogok lakni?!
- A házamban és velem . Nyelt egyet és bele ivott a kávéjába.
- Micsoda ?! Kezdtem egy kicsit dühös hangnemben váltani.
- Sajnálom de én szerettem volna hogy velem legyél hogy tudjak rád vigyázni.
Csöndben ültem és bámultam magam elé. Jorge törte meg a csendet - De ügye így is eljössz velem?!
- Már elvállaltam szóval muszáj.. húztam mosolyra a számat. Jorge itt maradt velünk nagyon jó vizsonyba lett anyával ennek örültem de ami ránk várt holnap nem szerettem volna bele gondolni mennyit kell utaznunk és mennyit kell majd tanuljak..
YOU ARE READING
Illúzió🌹(Befejezett)
Random"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...