Érkezés!! 22.

339 9 0
                                    

Megint eltelt egy hét arra ébredtem hogy csörög a telefonom. Uhh baszus Reni ma jön és 10perc és bent van a gépe azért hívott.

- Kicsim ébredj.. lökdösöm Bricket hogy kelljen fel ő pedig nyög és morog hogy nem akar fel kelni. - Kérlek Brick..

Már a reptéren álltunk mind a ketten álmosan és fáradtan hosszú volt a tegnapi nap éjfélig forgatunk. Megláttam renit a csini ruhájában a haja szépen be volt göndöritve fehér csipkés ruhát viselt gyönyörű!. Ő is észre vett és már rohant is oda hozzám a nyakamba ugrott én pedig szorosan öleltem.

Amikor vége lett a vidámságnak rá nézet Brickre és bemutatkozott neki.
- Nyugodtan add ide a bőröndöt Reni... És Brick be is tette a csomag tartoba. Haza értünk reninek nagyon tetszett minden a ház a kilátás a hely minden...

- Gyere baba! Megmutatom a szobádat .. Felkisértem a vendég szobába el volt ájulva hogy milyen szép és milyen nagy a szoba. Elkezdtük kipakolni Reni ruháit
- És kiez a Brick ?! Sose meséltél róla nekem?! Kérdezi vigyorogva.
- Ő játsza a testvéremet a filmben..
- És a bátyus dugja a húgát ott is? Mind ketten elkezdtünk nevetni.
- Igen együtt vagyunk ! - Akkor Jorge enyém lehet?!
- Van neki valaki és már ő is itt lakik.. húztam el a számat..
- Uhh hát lemaradtam róla.mosolygott - De ez a Brick Egy fő nyeremény ahogy látom..
- Igen az.!
- És az ágyban is?.. húzza széles mosolyra a száját.. - Kop kop...
- Gyere beljebb....kiáltottam

'Reni'
Amikor belépett az ajtón valami hang azt súgta bassza meg de jó pasi.. Izmos, magas, Zöld szeme elkábított, csoki barna haja kicsit kócos volt de így volt a legjobb...Teste ki volt rendesen dolgozva biztosan edz. Igaz nem rég vagyok túl egy szakításon de lehet hogy ő egy kicsit feldobná a hangulatomat..

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Illúzió🌹(Befejezett)Where stories live. Discover now