Szemtől szembe! 9.

380 11 0
                                    

Bementem az étterembe és megláttam őt elegáns volt öltönyben feszített az asztalunknál. Szépen oda sétáltam már messziről látszott hogy kidolgozott teste van hogyan nézhet ki meztelenül. Úristen ne már Vera hagyd abba. Jorge felállt az asztaltól kihúzta nekem a széket mint egy igazi úri ember.

          °Jorge°
Már egy órája vártam rá de kárpótolt a látványa. Igen elegáns úri embernek tűnök de ez a lány megmozgatta a fantáziámat de nagyon . Ahogy megláttam abba a testre simuló ruhában még a farkam is tisztelgett neki. A barna göndör haja elegánsan meg volt csinálva.Valahogy másra kellett gondolnom hogy a farkam lecsillapodjon. Gyorsan fel is pattantam hogy segítsek neki kihúzni a széket hogy leülhessen. Leült velem szembe a gyönyörű szép zöld szemei rabul ejtettek. Letette a táskáját és az asztalra tette a telefonját és kezet nyújtott felém.
- Veronika de gondolom már azt is tudod hogy hányas melltartót hordok. Az ilyen emberek mindig kideritik mindent arról akivel éppen találkoznak..
Nem tudom szívem mekkora melltartót hordasz de szívesen kideriteném!!
- Milyen ilyen ember? Förmedtem rá
- Az ilyen elegáns egoista alakok válaszolta.. Tüzes lány ez tetszik olyan laza és gyönyörű. De ne felejtem el hogy miért is jöttem ide.

°Vera°
Éreztem ahogy végig mérte a testemet ahogy besétáltam. És amikor a tenger kék szemeivel bele nézet az én szememben azthittem elolvadok de nem felejtem el miért is jöttem ide. Ezért is váltottam egy kicsit keményebb stílusra. Hogy tudja kivel is lesz dolga.

°Jorge°
- Térjünk a témára. javasoltam
- Rendben halljuk.. válaszolta feldúltan
- Eljössz velem Buenos Aires-be. Megcsináljuk az illúzió című filmet keresel egy rakás pénzt és sztár is leszel. És megcsinálod az álmodat. Megtanitalak spanyolul tudsz majd velünk kommunikálni . Csak egy évről lenne szó.. csorsan ledaráltam neki az infót hogy másról is tudjunk beszélgetni
- Hmm egy év az még nem is olyan vészes..felelte mosolyogva és bele kortyolt a borba amit kihozott idő közben a pincér.
- És a filmben az én feleségemet fogod játszani.. tettem hozzá gyors lendülettel
- Le is kell feküdnöm veled a filmben? kérdezett rá nyíltan
- A filmben csak eljátszuk de csók lesz ha nincs ellenedre válaszoltam neki
- A csók az nem vészes válaszolt egy kicsit elhúzott szájjal. Egyszerűen nem bírtam levenni a szájról a szememet. De a kérdése félbe szakította a bámulásom
- Hány éves vagy?!.. közben nézegette az étlapot
- 23 válaszoltam neki
- Akkor nem sokat tévedtem.
- Miért mennyit tippeltél?!
- 25 válaszolta közben intett a pincérnek hogy rendelnénk
- Te pedig 18 vagy.
- Úgy ahogy mondod.. és közben lehúzta a bort ami a poharában volt. Ő rendelt fokhagymás tejbe áztatott csirkemellet és steak burgonyát hozzá. Én rendeltem egy jó nagy steaket krumpli pürével.

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
Illúzió🌹(Befejezett)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ