- Úristen - kapta a szája elé a telefont és felém mutatta. Ismételten számról jött az üzenet. Egy kép rólam és Emily- ről ahogy csókolózunk.
A másik pedig most készült amikor az öltöző előtt voltunk Verával és az arcomat simogatta.- Ez olyan mintha.....
- Ez olyan mintha nem a bulimon készült volna ez a kép rólad és arról a ribancrolFejezte be helyettem a mondatot.
- De ki akarna minket szét szedni?
- Nem tudom Brick fogalmam sincs. - közben letette a telefonját vissza az asztalra.
- Jött még egy ! - suttogta.
- Ennyit a hűséges szerelmedről.!! A szavak úgy csaptak pofon ahogy illik.°Vera°
December van enyhe telünk van szóval felvettem a vékony kabátomat és a cipőmet. Lesétáltam a konyhába mivel ott hagytam a kocsi kettő volt ott az Audi és a BMW kulcs.
- Akkor melyiket vihetem - pillantottam Jorgéra.
- Audit tudod csak. - nézet rám közben bele túrt a hajába és folytatta
- Ma hozom el a BMW-t.
- Rendben köszi! Neked tényleg nincs kedved jönni?
- Trinával leszek rég nem láttuk már egymást.Közben Reni és Travis is lejöttek a konyhába. Tudni illik hogy ők már egy párt alkotnak. Igazából csak bevásárolni indultunk ruhákat venni a hűtőbe bevásárolni.
- Nah merre elsőnek? - kérdeztem hátra fordulva a gerle párt
- Szerintem pláza.. - válaszolta Reni Travis kezét fogva
- Akkor indulás!!Már vagy 20. Ruhát próbáltuk fel amíg Reni vissza öltözött abba a ruhába amib jött én addig meg álltam a Gucci bolt előtt amivel szemben a Starbucks van megláttam Christiant azzal a Bob nevű pasassal.
Nem is értem honann ismerik egymást hiszen Chris nem színész vagy még is?- Talán ideges vagy sétált oda hozzám Travis a sok szatyoral.
- Miért kérdezzed?
- Mert talán jár a lábad mint valami őrültnek.
- Nincsen semmi csak menjünk igyekezzünk!A kocsiban ülve vártam Renit és Travist amíg bevásárolnak nem volt kedvem most járkálni a boltban így ők mentek be . Haza felé menet Reni is észre vette rajtam hogy valami nincs rendben.
- Valami baj van baba?
- Láttam! - meredten bámultam magam előtt az alattunk futó utat.
- Kit?
- Christ azt a fiút aki megcsókolt engem Bob-al volt!
- Az a pasas akinek kellesz a filmjébe?
- Igen, igen pontosan. - hunytam le a szemem ahogy vártuk hogy a piros lámpa át váltson zöldre.
- Utánna nézhettek ha akarod. - hajolt előre Travis
- Majd én megoldom de köszönöm. - próbáltam magamra erőltetni egy mosolyt hogy ne tűnjek bunkonak.A szobámban feküdtem amikor valaki elkezdett kopogni az ajtón.
- Gyere !
- Brick van itt ! - jött fel hozzám Jorge közölni
- Nem vagyok itthon - húztam fejemre a párnát.
- Hát elég szarul venné ki magát a dolog Nika mert mondtam neki hogy itthon vagy !
Neki vágtam a párnát és Jorge el is tűnt Brick pedig besétált és leült az ágyamra. Fehér pulcsit viselt ami jól ki emelte az izmos testét fekete farmert vett fel hozza. A szőke haja egy kicsit kócos volt nagyon jól ált neki.- Mit akarsz?!
- Mondják a többiek hogy furcsán viselkedsz mostanában.
- Láttam Brick láttam Chris-et Bob-al a Starbucks-ban.Brick keze ökölbe szorult ahogy kimondtam a neveket.
- Az a csávó aki magának akar a filmbe?
- Igen és szerintem össze játszanak azért hogy az ő malmára hajtsam a vízet. És Emily is velük van én érzem hogy egy játék részévé váltunk a kapcsolatunk volt a bomba.
Úgy érzem kezdek megőrülni!- Gyere utána járunk ennek! Fogta meg a kezem és elindultunk a stúdióba irányába..
BẠN ĐANG ĐỌC
Illúzió🌹(Befejezett)
Ngẫu nhiên"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...