°Jorge°
Vera arcán látva hogy tetszik neki a stúdió felviditott engem is.. Az már kevésbé hogy minden szempár megbámulta pedig tény hogy nem tökéletes vannak hibái de ami belül van itt sokan azt is értékelik.. Próbáltam vissza fogni magam.. - Ohh Travis várj! Kiáltok a munkatársunk után...
- Mondjad Jorge!? Nézz rám komor tekintettel°Vera°
Láttam hogy Jorge beszélget travisel mivel az előbb mutatkozott be nehéz lett volna elfeledni a nevét.. Folyamatosan felém néztek nem tudtam miről van szó...
Már két hét eltelt spanyol tanárhoz járok és mint kiderült edzésekre is kell járnom és Travis az edzőm. Jorgeval tök jó élni de mintha megváltozott volna egy kicsit. Az utóbbi időben sok mindenkit elhanyagoltam.Mindenkivel Instagramon vagy Facebookon tartottam a kapcsolatot. Renivel többször is telefonáltam kiderült szakított a barátjával de tök jól van és hogy jövő héten kiutazik hozzám úgy örülök neki..A forgatások villám gyorsan haladnak egy héten 3 szabad napom van azt általában Jorgeval töltöm vagy amikor éppen lelép akkor Brick jön át szórakoztatni hogy ne legyek egyedül egésznap mivel itt csak ők vannak nekem nincs más választásom.
Brick amikor jön mindig hozz valami apróságot vagy elmegyünk koktelozni vagy a partra lenézzünk. Csak nehogy bele szeressek ebbe a fiúba túl tökéletes hozzám képest. Mutat felém érdeklődést de még nem bírom komolyan venni.
Éppen a párton sétáltunk és beszélgettünk. Persze szemet szúrt neki a nyaklánc amit kaptam még Jorgetól..
- Szép a nyakláncod..
- Ohh köszönöm szépen még Jorgetól kaptam a búcsú partymon
- Kedves gesztus.. És volt köztetek valami ? Nézett és éreztem hogy most fogok elsüllyedni..
- Figyelj Brick nem tudom itt hogy mennek az ilyen sztoryk igen lefeküdtem vele egyszer de semmi több sincs közöttünk de Úristen miért is magyarázkodom.Össze zavarodva két kezembe temetem az arcomat. Brick megállt velem szemben megfogta az arcomat és azt mondta - Engem nem érdekel kivel voltál az érdekel hogy mondj nekem igent a randira.. Micsoda milyen randi!? - Te most randira hívsz engem?! - Igen Vera tetszel úgy ahogy vagy nekem kellesz. Szorosan magához ölelt a vállába fúrtam az arcom és igent mondtam neki. Felkapott örömében de nem sietünk el semmit se nem fogok még egyszer futó lépésben haladni..
ESTÁS LEYENDO
Illúzió🌹(Befejezett)
De Todo"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...