Vizes Póló!! 19.

324 9 0
                                    

Brickel vagy egy 2 órát biztosan sétáltunk megfogta a kezemet és úgy mentünk be a lakásba nem tudjuk hogy most mi van még köztünk de majd kialakul.

Már most úgy viselkedünk mint egy pár lehet nem fog menni ez a lassított tempo. Ahogy beléptünk látom Leont a kanapén ülni .Sokat lóg nálunk Leon, Jorge legjobb haverja igazi családias kis övezet vagyunk.

- Mi a helyzet Leon?! kérdezem tőle.
- Nincs semmi újdonság..mosolyogva válaszol Imádok itt lenni vagyis imádtam de ezt nem tudtam akkor még előre.. Ültünk a nappaliban én Leon (aki jorget várta) Brick, már nyílt is a bejárati ajtó és Jorge lépett be rajta egy platina szőkére festett hajú csaj kíséretében..

Be tipeget a magassarkújában és a jól mindent megmutató ruhájában illeget a fiúk előtt. Mind a hárman felpatantunk a kanapéról. A két fiú annyira bámulták a csaj mellét hogy muszáj voltam hátba vágni őket.
-Hejjj Nika!!! Mordult rám Leon, Brick pedig nem szólt semmit se
- Később majd megköszönitek életem értelmei.. gúnyolódtam egy picit rajtuk.

A lányt Trinának hívják és valami irodában dolgozik nem is értem hogy keveredett össze Jorgeval aki az én férjemet alakítja a filmben és ott csókolózunk is ez a trampli nem tudom hogy fogja majd tűrni..

Kisétáltam a konyhában hogy igyak egy kis vizet inkább azt iszom mint ennek a csajnak a szavait. Felületem a konyha pultra és úgy ittam a jól lehűtött vizemet. Brick sétált oda szét nyitotta a combomat és beféközött a lábam közé a kezét szépen rá tette a csípőmre..

A fülemhez hajolt : Itt helyben meg dugnálak a konyha pulton.. súgta a fülembe és elmosolyodtam
- Persze még is a csaj melleit bámultad Brick..mormogtam
- Nekem nem kell egy ilyen pláza cica mint ő.
- Jövőhéten jön hozzám barátnőm kimegyünk majd elé?! Néztem rá kiskutya szemekkel ( Muszáj voltam Trina előtt azt tenni mintha Brickel már tényleg együtt lennénk és ahogy észre vettem Brick is bele ment a játékba)..

- Persze kimegyünk.közben nyomot egy puszit az arcomra és megölelt meglökte a kezemet és ráboritottam a palack hideg vizemet Brick reflexből le kapta a pólóját..

Láttam hogy Trinának egyből oda vándorolt a tekintette Brick testére még talán nekem is kifolyt a nyál a számból vonzodtam jorgehoz de ez elmúlt amikor megjelent Brick..

- Nagyon sajnálom baby..mondtam hangosan hogy a nőstény is hallja a szoba másik felében..
- Semmi baj szívem felveszem a kék polomat amit múltkor a szobádban hagytam.. és felszaladt a lépcsőn.

 és felszaladt a lépcsőn

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Illúzió🌹(Befejezett)Where stories live. Discover now