Már haza értünk a nappaliban voltunk elmeséltük azt ami történt.
- Kajak leütötted őket? - nevetett Jorge a sztoryn
- Muszáj volt valamit tennem szóval óvakodjon tőlem mindenki! - már én is nevettem az egészen.Hiszen az volt hogy csak úgy oda sétáltam és puff csattant az üveg.Interjú napja
Szóval Brick Cross, Jorge Fox, és Veronika Benson? Kérdezte a biztonságis mielőtt beengedett minket a hatalmas épületbe.
Mindenhol kamerák voltak, tv minden szobában a falakon, mikrofonok, zöld vászonok , fotelek, kanapék díszelegtek mindenhol.
Egy szőke rövid hajú szemüveges 30 éves körüli nő jött oda hozzánk bevezetett minek egy szobában ahol két kamera volt egy kanapé és a kanapéval szemben egy fotel. Az asztalon volt 3 pohár és 3 kis üveg víz. Mind a hárman helyet foglaltunk én középen ültem a jobb oldalamon Brick a bal oldalamon Jorge ült.
- Bemutatkoznék Sophia Frey vagyok ! Általában a sztárok életéről írok cikkeket ami érdekli a népet - fogott velünk közben kezet.
- Kérdezni fogok ti pedig válaszoltok rendben? - igazította meg a szemüvegét.
- Mehet - vágtam rá minél hamarabb túl akartam esni ezen az egészen.- Szóval Nika te új vagy ebben a szakmában gondoltad volna hogy ide elfogsz jutni?
- Soha nem gondoltam volna hogy én színésznő leszek.
- Mi vett rá arra hogy ide gyere és kipróbáld magad ebben a szakmában.?
- Itt ül mellettem az illető aki rá vett erre az egészre. - mutattam Jorgera.
- Volt hogy 3 hónapra eltűntél mi történt ?
- Egy kisebb filmet mentem forgatni Los Angeles-be.
- Értem! Brick milyen Veronika-val együtt dolgozni.
- Imádok vele dolgozni vérbeli profi. - fogta meg a kezemet.
- Néhányan azt rebesgetik hogy ti együtt vagytok Veronika-val a való életben nem testvérként tekinteteket egymásra.!
- A magán életünk szerintem nem publikus! - válaszoltam határozottan.
- Sok helyen láttak már titeket együtt hogy egy csók vagy akár több is elcsattant köztetek. És mielőtt Nika Buenos Aires-be jött Magyarországon Jorgeval vonult el egy hotelba igaz ez? - nézet ránk nyugodtan az újságíró.És megmutatta a képeken a rólunk készült lesi fotókat. Kereszttüzébe kerültünk nem volt kiút. Nem válaszoltunk némán ültünk.
Megfogtam a palack vizet és öntöttem a poharamba.
- Jorge mennyire volt nehéz a válás és hogy bírtad túl tenni magad azon hogy a volt feleségedet eltiporták ebben a szakmában?
- Minden válás nehéz de legjobb békében elválni. Sajnáltam nagyon amikor kilépett ebből a szakmából hiszen nagyon jó színésznő volt. - mosolygott Jorge hogy ne látszódjon a fején hogy unja az egészet.Feltett még pár alap kérdést de én úgy érzem ez csak egy dologra ment ki hogy megtudják milyen viszonyba van velem a két fiú.
Igazából nem titkoltuk a kapcsolatunkat csak nem akartunk hogy a média ezen rágodjon.
- Akkor szeretnék pár képet készíteni ami majd az újságban fog megjelenni.
Rengeteg kép készült rólunk kíváncsi leszek melyik fog nagyban szerepelni mindenhol. És hogy mi lesz majd amit írni fog rólunk kezdek félni.
Bepattantam a kocsimba Brick is beült mellém Jorgenak intettem hogy én megyek elől. Bele tapostam a gázba pár percen belül már otthon voltunk.
YOU ARE READING
Illúzió🌹(Befejezett)
Random"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...