- Oda az asztalt tegyétek fiúk! - utasította Reni a fiúkat!
A bulimra készültek a 19. Születésnapomra nagy buli lesz! Nagyon sok ember itt lesz. Medencés buli nem lesz hiába hogy hogy nagyon enyhe itt a tél. Hála istennek Brick is helyre jött.- Mehet a buli !!! - Kiabálta Reni a pulton álva. A kedvenc zenéim dübörgött a hangfalakból az asztalokat sütemények, szendvicsek, és persze szeszes italok díszítették. Nagyon sok embert nem is ismertem akik oda jöttek hogy engem ünnepeljenek. A barataim buliztak és élvezték ezt a napot. Álarcos partyt szerettem volna a szülinapomra hogy legyen benne egy kis plusz meg is kaptam.
Én a szürke ötven árnyalatából vettem az ötletet szexi ruha persze ami takar is és az a szép álarc amit Anastasia viselt.
- Nagyon szexi vagy ! - lépet oda hozzám Leon közben hozott nekem egy italt is.
- Táncolunk? - kérdezte és a derekamra tette a kezét
- Persze miért ne?! - tettem a poharamat az asztalra .Miközben táncoltunk a válla felett megláttam egy lányt aki úgy öltözött mint én csak ő egy kicsit többet mutatott magából. Haja Ombre-re volt festve mellei nagyobbak voltak mint az enyémek és valamennyivel vékonyabb is volt és magasabb. Kicsit elkezdtem irigykedni a lányra.
10 perc múlva ki fulladva szalladtam vissza a lerakott poharamért.
- Szia ! - szólított meg az a lány aki úgy öltözött mint én
- Szia ! -néztem rá mosolyogva
Közben Leon jött oda hozzám aki lazán át karolta a vállamat. Nem szólt a csajhoz csak bámult minket
- Ő Emily vagyok és Brick Cross-ot keresem.! Ismeritek?!
- Persze ő Nika...... Leont oldalba könyököltem és össze húzott szemmel néztem rá.
- Persze ismerem ott táncol Jorge Fox-al. - a mutató ujamal mutattam a két fiúra.
- Nagyon szép pár vagytok. - Nézett ránk Emily.A lány el sétált Leon pedig kérdőn nézet rám hogy mit csinálok.
Elkezdtem Renit keresni sehol sem találtam Travis se volt sehol gondolom valamelyik szobába vannak. Végig jártam a szobákat és még is találtam .
- Ki az az Emily ?! Dühös voltam nagyon.
- Nincs ilyen név a listán!
- Ezt hogy érted ? Adta a kezembe a lapot amin a nevek szerepeltek.
- Bricket kereste gondolom megint valami ex. - Bassza meg !!! Elkezdtem leszaladni a lépcsőn hogy megkeresem Brick-et és Emily-t.Jorget láttam meg oda mentem hozzá nagyon be piált nevetett össze vissza mellette két csak táncikált. Ki rangadtam a két lány közül.
- Hol van Brick.!? Jorge alig bírta össze rakni a szavakat kicsit vicces is volt.
- Te itt van Nika !? Hát most vitt fel téged Brick a szobába hogy tudod hmmm. - közben a kezével mutogatott és dölöngélve folytatta.
- De ha te itt vagy ki az a lány a barátoddal? Brick nagyon részeg vera! Nyomkodta össze a két ujját és kancsalítva nézte azokat.
- Te vad barom ! Vettem le a cipőmet és úgy ütöttem Jorge vállát.
- De én fel ismertelek látod jó a szemem. Mutogatott a szemére.
- De akkor nem tudtál?!
- Csak a melleit néztem hmm de jó estéje lesz a haveromnak.
- bámészkodott és mosolygott magában. Még egyszer megütöttem hátha észhez tér.
- Ez már kezd egy kicsit fájni.
- Te tényleg nem vagy normális. - Turtam a hajamba
- Jó nah ne legyen harag azt mondom hogy a te cicid jobb - fonta össze a két kezét maga előtt.
- Nem ez a lényeg te kanos hülye!... Elindultam fel az emeletre.Hirtelen valaki elkapta a vállamat és behúzott a sarokba és megcsókolt. Ellöktem magamtól a fiút aki igazából nem is nézet ki rosszul. Le vettem az álarcomat és a szája elé kapott.
- Baszki nagyon sajnálom Emily-nek szántam ezt a csókot !
- Ő éppenséggel az én barátommal van valahol. - emeltem fel a hangomat.Mindegyik szobába benéztem nem találtam őket sehol. Ahogy sétáltam hátrébb a folyosón megláttam őket éppen csókolóztak Brick alig ált a lábán. Most véged te ribanc amikor Brick meglátott ellökte magától Emily-t.
- Te .... Édes. ... Mi a fasz?! Nézett rám és rá.
- Te mit keresel itt Brick mit akartál te itt csinálni ezzel a ribancal?
- Szerinted mit akartam meg akartalak dugni!
- Itt a folyosón részegen te hülye!?
- Azthittem te vagy az ! - dölöngélve jött utannam
Megfordultam és Emily-re néztem
- Jah a pasid megcsókolt engem mert össze tévesztett veled!
- Micsoda?! Chris itt van?
- Nem tudom hogy úgy hívják e nem jutottunk el odáig. - Tettem a kezem Brick tenyerébe!
- De te amúgy miért kerested Bricket? - Léptem közelebb hozzá.
- Mert ahogy beléptem ide egyből megtetszett!
- Ezt nem kellett volna kislány szólalt meg Reni a hátam mögül.Reni megfogot egy vízzel teli kancsót és leöntötte a barátomat hogy egy kicsit észhez térjen.
- Figyelj Emily remélem ezt el tudjuk intézni szépen ! Meg fogod magad és a baratodat és léptek inenn a francba! És békén hagyod a barátomat!
Emily gondolkozott egy darabig addig Brick is észhez tért
- Mi folyik itt szívem?! - nézett rám nagy szemmel.
- Nem szeretek várni türelmetlen típus vagyok! - mondtam gúnyosan és oda hajoltam hozzá.
- Vera ne csináld nem éri meg baba - könyörgött nekem a barátnőm...Megfogtam a nyakát a falnak támasztottam legörnyedt és úgy vittem ki a házból. Reni jött oda hozzám és mondta hogy Brick kezd egy kicsit kijózanodni mondjuk már 2 óra után illő volt..
- Mehet tovább a buli emberek semmi probléma. Ahogy Travisel táncoltam valaki a hátam mögé lépett
- Le kérhetem ? Travis pedig bólintott
Megfordultam és Chris-el találtam magam szembe.
- Sajnálom amit Emily csinált! Ő ilyen mindenkire rámászik! - húzott magához közelebb.
- Tudta hogy itt leszel és hogy minek fogsz öltözni. - súgta a fülembe.
- Hová valósi a lány ráncoltam össze a homlokomat.
- Madrid!
YOU ARE READING
Illúzió🌹(Befejezett)
Random"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...