Már lefürödtem hajat is mostam.
- Bejöhetek? - Halatszodott az ajtó túlsó oldaláról. Reni volt az mintha gond terhelt lett volna.
- Gyere mi a baj?
- Van amit nem mondtam el a tegnap estéről. - vett egy nagy levegőt elő vette a telefonját meg nyitotta a galériát.
- Mi lenne az?
- Amikor Roxy megjelent akkor te pont itthon voltál de ne legyél ideges jó?! Amikor te eltűntél akkor Brick is eltűnt ezzel a nővel.
Brick volt a képen és Roxy. Háttal van a képen a csaj de pontosan látszik hogy hogy Brick bele markol a fenekébe és megcsókolta. A testem elkezdett remegni már ismerős ez az érzés.
Megöleltem a barátnőmet elkezdtem felöltözzni hajat száritottam kisminkelem magam. Felkötöttem a hajam elindultam lefelé a lépcsőn.
- Hová mész?!
- Jobb ha kevesebbet tudsz!°Reni°
Amikor meglátta a képeket láttam a gyűlöletet a szemébe. Csak annyit láttam el kezd készülődni valahová!
- Hová mész - kérdeztem tőle remegő hangon.
- Jobb ha kevesebbet tudsz. - válaszolta és lement a lépcsőn.Utánna futottam tudom milyen most valami hülyeségre készül. Felkapta a ház kulcsokat az összeset. Brick és Jorge lent tévéztek ők is értetlenül néztek hol rám hol Verára.
Oda ment az üveg szekrényhez és elő vette Jorge pisztolyát van rá engedély Jorge még régebben vette magának régi sztory az most nem is fontos. Akkor már a két fiú is felpattant.
- Nika mit akarsz a pisztolyomal?
Földbe gyökerezett a lábam nem tudtam mit csináljak hátra tette a pisztolyt a derekához. Elindult az ajtó felé rám nézett könnyes szemmel szavakat tátogva mondta " Szeretlek baba"..
A fiúk elkezdtek utánna fútni de hiába gyorsabb volt bezárt minket. A könyveim potyogtak úgy ütöttem az ajtót. Hallottam ahogy beindítja az autót és rá tapos a gázra rossz volt hallani az autó gumi hangját.- Ez a te hibád miattad a vesztébe rohan mert te neked roxy kellett részegen. - mentem neki Bricknek Jorge fogott le hátulról.
- Jó nyugodjunk le hívjuk Charli-t Hová megy Reni? - fogta meg a vállam Jorge.
- Gondolom Roxyhoz.
- De nem tudja hol lakik vagy igen?!
- Elvitte a telefonom - nézett ránk Brick kétségbe esve.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Illúzió🌹(Befejezett)
Diversos"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...