56.

157 4 0
                                    

Utazás napja

Már a reptéren voltunk Jorge hozott ki minket hogy egyikünk kocsija se álljon itt hetekig. Otthon már elbúcsúztunk a többiektől. Nem szeretek búcsúzni mindig sírok. Elvileg apa fog kijönni értünk a reptérre és úgy visz minek anyához.
Egész repülő utat végig aludtam Brick fimet nézett zenét hallgatott stb. A gépünk leszállt megfogtam a csomagokat elindultam a parkoló felé ahol megláttam apát. Oda sétáltunk hozzá megöleltem kicsit elérzékenyült.

- Végre itthon vagy - szorított magához miután eltolt magától láttam hogy egy könnycsepp gördült le az arcán. Brick-el pedig kezet fogott bemutatkoztak egymásnak és már mentünk is. Bricket ültettem előre hogy próbáljon apával kommunikálni.
- Roni - nézett bele a tükörbe -holnap lesz egy kis bográcsolás otthon nagyon örülnék ha ott lennétek mind ketten.
- Sokan lesznek? - néztem szembe vele a tükrön keresztül.
- Leszünk egy páran!. - nézet vissza az útra utánna rám. Spanyolra váltottam és úgy kezdtem el beszélni a barátomhoz.
- Nem akarlak ennyi embernek kitenni egyből!
- Nyugi életem nem lesz semmi baj kibírom - mosolygott rám utánna apámra.
- Rendben..
- Nah mit válaszolsz? - nézet a tükörbe apa.
- Ott leszünk. - forgattam a szemem
- Akkor majd értetek jövök.

Apa kirakott minket a házunk előtt elköszöntünk tőle. Nagy levegőt vettem és beléptem a házba Brick pedig utánnam. Megfogtam a kezét egy kicsit megszorítam hogy érezze itt vagyok mellette.

- Szia anya - ugrott a nyakamba
- Hát ő kicsoda - anya nézet nagy kerek szemmel a barátomra.
- Tudod ő az akit meséltem.
- Üdv Brick Cross ! - adott két puszit anyának. Anya is bemutatkozott anya egyedül él ezért is volt nehéz itt hagynom persze itt van neki hercegnő a kiskutyám.

Hercegnő meghallotta a hangomat és kifutott a szobából már adta sorba a puszikat. A cuccainkat lepakoltuk a szobámba és vissza mentünk anyához
- De aranyos vagy hát szia - emelte fel hercegnőt Brick. A kis kutyám pedig csak puszilgatta őt is.
- Gyertek a konyhába a kedvencedet csináltam.

Illúzió🌹(Befejezett)Kde žijí příběhy. Začni objevovat