°Vera°
- Ohh szia Travis.?
- Jöttem szólni hogy egy óra múlva várlak edzeni!
- Ohh persze el is felejtettem.
- És nem mutatsz be minket..szegezi a kérdést nekem Travis
- Ohh persze el is felejtettem...Reni nem nagyon értette miről beszélünk mert tudott spanyolul de nem annyira.
- Reni ő itt Travis a személyi edzőm. Reni felállt és kezet fogott Travisel látni lehetett hogy izzott közöttük a levegő.
- Nincs kedved ma velem edzeni?!. kérdezem renitől.
- Hát nem tudom... hezitált egy darabig...Nah jo megyek veled..
- Akkor lassan át is öltözhetsz .nyomtam egy puszit az arcára és ki is jöttem a szobából. A folyosón pont Jorgeval futottam össze - Hejj Vera?! -szolt utannam én pedig megfordultam
- Igen?!
- Reni itt van már ?!
- Igen a szobájában van lassan megyünk edzeni aztán azt terveztem elmehetnénk bulizni Got me starba!
- Ez egy jó ötlet.kacsint egyet.. Mindenkit rendesen meg mozgatott Travis.. Imádok vele mozogni jó társaság és jó edző is egyben..Haza értünk mindenki gyorsan lezuhanyozott.. Már én is a sminkemet csináltam de nem találtam a ruzsomat.. Ahogy bele pillantottam a tükörbe láttam hogy Brick ál és azt várja hogy észre vegyem hogy nála van. Oda mentem hozzá fentebb emelte a kezét nehogy véletlenül elérjem..
- Egy finom csókért cserébe oda adom..
- Jól van kapsz egy csókot..Megcsókoltam és már csak a rúzs maradt hátra és indultunk is.. Brick nagyon jól nézet ki büszke voltam arra hogy ki mondhatom hogy igen ő az én szerelmem!!!.
Már a bulizó helyen voltunk mindenki nagyon jól érezte magát Én, Reni, Travis, Leon, Brick, Jorge, és Trina. - Pszt böktem oldalba Renit..
- Mond... üvöltötte a fülembe
- Nem megyünk ki egy cigire?
- De menjünk üvöltött vissza... Elővettem egy jó kis "mese cigit"
- Nem úgy van hogy te már nem cigizel?
- De hiszen ez nem sima cigi...
- Rossz vagy vera.. kivette a kezemből és meg gyújtotta.. Elszivtuk és vissza táncoltunk a parketre Renit mindegyik fiú körbe rajongta nem csoda hiszen gyönyörű volt.. mint mindig..
CZYTASZ
Illúzió🌹(Befejezett)
Losowe"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...