Exek egy helyen! 5.

473 10 0
                                    

Vettünk Renivel vodkát megittuk még a buli előtt az egészet. Belépve a helyiségbe az a sok pia a zene fergeteges volt. Egy baj van az ilyen bulikal hogy mindig olyanok jelennek meg ott akiket az ember a hátukra sem kívánnak az egyik Reni exe volt fújj utáltam a csávot mit keresett alapjáraton ezen a bulin nah meg Márk miért van itt?!

Meg hogy teljes legyen a kör a barátom volt k*urvája is ott volt de próbáltam figyelmen kívül hagyni. Alex is észre vette az exét. Oda lépet hozzám megfogta a derekamat és magához húzott..

- Elmenjünk inkább?
-. Nem kell kibirjuk ezt a pár órát válaszoltam idegesen. Mehetett tovább a buli táncoltam jól éreztem magam amíg ami persze várható volt a barátnőmtől hogy telibe le locsolta sörrel a volt barátját. Alex elsimitotta az ügyet hogy ne dobjanak ki minket a buliból.

°Alex°
Elővettem a telefonomat és rá is nyomtam a hivás gombra nem vette fel. Hívtam az unoka húgomat ő se vette fel. Ezt nem hiszem el hol vannak?!

°VERA°
Már nem éreztük jól magunkat ezért le léptünk alexnak írtam egy sms-t "Fogtunk egy taxit és haza jöttünk majd találkozunk" Nem jött válasz biztosan haragszik.. De nem nagyon érdekelt igazából már a kapcsolatunk se volt a régi mint az elején. De nem szeretnék mindig csak én küzdeni érte. Majd ellesz a volt kis K*urvájával . Biztosan ő hozzá fog menekülni azért mert én léptem nem tudtam egy légtérben lenni azzal a nővel. Már másnap reggel volt Alex hajnali 3 kor esett be az ajtón pia szagot árasztva magából.

Felkeltem felöltöztem ittam egy kávét csináltam magamnak reggelit és elkezdtem olvasni a könyvet amit kölcsön kaptam. Aztán elkezdtem sorozatot nézni. Egyszer csak kinyílt a szoba ajtóm és kisétált rajta karikás szemei elárulták hogy nem volt elég ez a pár óra alvás. Láttam rajta hogy valami nincsen rendben amikor rám nézett.

- Beszélhetnénk kérdezte halk hangon felém hajolva.
Nem egyszer volt már balhé az exei miatt ha most is az lesz én szakítani fogok.

 Nem egyszer volt már balhé az exei miatt ha most is az lesz én szakítani fogok

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Illúzió🌹(Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora