Ahogy beléptünk a lakásba Trina jött oda hozzánk.. már nem annyira utálom a csajt.
- Nah milyen volt az interjú? - ült Trina Jorge ölébe.
- Csak nézz ránk! - mutatott ránk.
- Egy szóval szar és úgy érzem nem az igazság fog megjelenni holnap az újságban. - jelenti ki BrickDélután 1 óra magasságában jártunk Brickel filmet néztünk vagyis csak én mert ő bealudt. Kikapcsoltam a gépemet fel vettem a cipőmet lementem a partra sétálni. Ma talán sokkal hidegebb volt mint az elmúlt napokban szóval felvettem egy vastagabb kabátot.
Leültem egy padra néztem a futó embereket és hallgadtam ahogy a hullámok össze csapnak.
- Elnézést leülhetek? - kérdezte egy nő Olyan 45 év körüli lehetett.
- Persze nyugodtan. - mosolyodtam el.
Leült mellém egy idegi együtt néztük az embereket és a vizet.
- Miért vagy ennyire szomorú? - kérdezte a nő és egy tincset tett a füle mögé.
- Csak éppen válságában vagyok saját magammal.
- Értem ! Pedig az élet gyorsan halad nem szabad szomorúnak lenni...leány koromban én is sokat sírtam , szomorkodtam. Aztán csak arra lettem figyelmes hogy el telt sok év - nyelt egyet.- Miért volt szomorú?! - vizslattam az arcát de nem nézet rám a vizet nézte és úgy mesélt.
- Akkoriban az élet sok gúnyt űzött velem! Térdre kényszerített az anyám halála még fiatal voltam 16 éves az apám nem fogadott be magához. Ezért elmentem dolgozni. 23 évesen férjhez mentem aki nem bánt jól velem de vele maradtam mert babát vártam. Született egy gyönyörű szép kislányom hasonlított rád ugyan úgy zöld szem, göndör barna haj, ugyan ilyen arc. Egy nap amikor mentem érte az óvodába nem találták sehol. Valaki elvitte és soha többet nem láttam keresték mindenhol. - könnyek szöktek a szemébe.
- Még Magyarországon is ? - próbáltam segíteni a helyzeten.
- Oda már sajnos nem ért el a kezem. - szipogott
- Hogy hívták?
- Violetta - mosolygott és az arcát felém fordította.
- És mit csinált hogy ne legyen szomorú?
- Nem vagyok boldog csak megpróbáltam túl lépni ezen a dolgon. De igazából mai napig keresem. Elváltam, lett egy férfi az életemben aki a tenyerén hordott szültem neki egy kisfiút aki most 17 éves . Nyitottam egy kis kávézot, és azóta Violetta öccsével élek és az apjával.
- Tudna mutatni a kislányáról képet.?
- Persze hogyne tudnék - vette elő a kabatjából a kis képet.Egy kis kalapban ült a kislány homok várat épített. Göndör haja szépen omlott a vállára. Mintha magamat láttam volna a képen mintha az ikrem lett volna. Nyújtottam vissza a képet - Miért bízik ennyire bennem?
- Megérzés. Ne legyél szomorú próbálj boldog lenni az élet túl rövid - hajtotta le a fejét és el sétált.Vissza sétáltam a házba a többiek lent ültek a nappaliban Unoztak. Trina, Jorge, Brick és Reni. Travis nem volt most nálunk nem tudom hogy miért.
- Sziasztok léptem be az ajtón és a fogasra tettem a kabátom.
- Próbáltalak hívni de itthon volt a telefonod. - nyomott egy puszit a számra
- Csak sétáltam egyet.
- Gyere játsz velünk - hívott oda a barátnőm.
- Jól van de vigyázzatok mindenkit leverek.
- Csak ne sörös üveggel. - mondta Jorge és mindenki elkezdett nevetni.
- Téged valami téglával foglak. - vágtam ördögi arcot.
- Tényleg kezdek félni. - húzódott arrébb Jorge.
- Nah jó kezdjük már! - szólt közbe Reni
- Brick te ezt hogy bírod nem félsz? - csipkelődött Jorge.
- Néha már én is félek nyugi. - nevetett és közelebb húzott magához.
- De Vera ne csalj ismerlek - húzta össze a szemét Reni.
- Nyugalom no para !. - mosolyogtam és kiosztottam a kártyákat.Sajnos nem én nyertem pedig nagyon akartam a győzelmet Trina nyert .Már olyan 4 körül járt az idő.
- Mit akartok enni? - kérdeztem a többieket.
- Szerintem vegyünk mekit!
- Vagy rendeljünk pizzát.!
- Menjünk el gyrosozni.!
- Vagy inkább főzzünk valamit - jött a javaslat Trinátol.
- Benne vagyok Trina ötletére szavazok.
- Akkor menjünk is vásárolni - néztem Trinára. Aki már ment is felvenni a cipőjét és a kabátját. A kulcs tartót nézegettem rengeteg kocsi kulcs lógott rajta2 BMW kulcs = Trina, Jorge.
1 Bentley = Brick
3 Audi = Enyém, Renié, és Jorge másik kocsia. Még jó hogy nagy a garázs.- Menjünk az enyémmel mondta Trina . - jogos hiszen az enyémbe nem sok minden fér bele. Felöltöztem sétáltam a kocsihoz Trina a kezembe nyomta a kocsi kulcsát hogy vezessek én.
- Mi legyen a menü. - kérdeztem ahogy álltunk a piros lámpánál.
- Valami könnyű étel szerintem estére jó lesz.
- Akkor a lányoknak lesz Roston sült lazac rizsel vagy párolt zöldségekkel. A fiúknak pedig csinálunk valami mást azt majd ott kitaláljuk.Igazábol nem is olyan rossz társaság ez a lány tényleg a bevásárlásnál is egyett értettünk beszélgettünk a múltról a jelenről.
Félre ismertük az elején. A fiúknak nem tudtuk mit csináljunk ezért felhívtam Bricket és ők azt mondták hogy ők gyrost akarnak enni és hogy hozzunk nekik a gyors bárból.
STAI LEGGENDO
Illúzió🌹(Befejezett)
Casuale"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...