°Vera°
Megvallva az őszintétt eléggé jol telt az este és még az étel is finom volt.. Sok mindenről beszéltünk és bele mentem hogy elmegyek vele már csak otthon kell ezt valahogy közölni. Végeztünk a vacsorával éppen sétáltam a pulthoz hogy kifizetem az ételt de Jorge elém lépett és fizetett helyettem. Nagyon édes volt ez tőle.
- Haza vigyelek? Szólalt meg Jorge
- Szerintem haza találok egyedül is de kösz
- Drága feleségem.. viccelődött Jorge és folytatta a mondatot.. Haza foglak vinni és nem nyitok vitát ..
És megragadta a derekamat hogy elinduljak vele. Kiértünk az utcára megcsapott a hűvös szellő ami simogatta a bőrömet. Elővettem a cigimet és rá gyújtottam. Jorge elhúzta a száját láttán rajta hogy nem tetszik ezért tetőztem a dolgot. Találtam egy cetlit a táskámban még az étteremben ez ált rajta " Szeretlek baba legyen jó napod ezt az ajándékot itt hagyom neked tekertem szeretettel puszi Reni" Elszivtam a cigimet és amíg gyalagoltunk meggyújtottam a jó kis "mese cigitmet"! Jorge rám nézett és kikapta a kezemből a cigit és elnyomta... És berángatott a fehér autóba.
- Hejj te normális vagy?! Förmedtem rá
- Kikapcsolódás kell Vera?! Kérdezte csúnyán nézve rám aztán nem bírta sokáig és vigyorgot
- Miaz mit vigyorogsz mint valami idióta?! Kérdeztem tőle.. ő pedig válaszolt..
- Segítek eltüntetni ezt a cigit. Bele taposott a gázba és elvitt engem egy hotelbe ahol ő szállt meg. Nem számítottam erre a válaszra.
- Azthittem te nem vagy benne az ilyenekbe.
- Azért mert egy elegáns egoista vagyok?!
- Is.
- Miért vagy ilyen?
- Mert megtanultam hogy ti férfiak mind ugyan olyanok vagytok..
- Érdekes az elmélet.mosolygot
Egy gyönyörű hotelban szált meg. Felmentünk a szobájába rendeltünk egy pezsgőt a szobába hogy jobb legyen a hangulat.. Nem is volt olyan rossz fej ez a Jorge..Lehet a végén meg kedvelem. Mielőtt elszivtuk volna a cigit felhívtam anyát hogy ma nem megyek haza és hogy jól vagyok.PERSZE TUDOM ALIG ISMEREM ÉS MÉGIS ITT VAGYOK VELE!!
YOU ARE READING
Illúzió🌹(Befejezett)
Random"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...