Lent ültünk a nappaliban amikor Reni házért a vacsoráról. Fülig érő mosollyal kezdene el mesélni amikor megszólal a telefonom.. Kimentem a levegőre hogy telefonáljak.. Vissza mentem és mondtam a többieknek hogy Noah hívott. Be kell holnap mennünk Jorgeval a fotózásra de ez a többieket nem érinti.
- De holnap nálam leszünk ügye tudod ?!..
- Persze Brick tudom és adtam egy puszit az arcára..
- Na szóval az volt ettünk azután elmentünk sétálni beszélgettünk egy csomó közös van bennünk mesélte reni..
- És lesz folytatása?!
- Lesz holnap megyünk moziba nekem holnap úgyse kell bemenni a stúdióba.. mondta és felment a szobájába
- Csak nehogy sírás legyen a vége.. jelenti ki Jorge
- Apropó hol van a te kis szerelmed.?sziszegi Brick
- Valami ügye volt és be kellett mennie szóval magányosan fekszem le nem tartasz velem Nika?kacsint egyet és nevet
- Te idióta vagy..mondta nevetve Brick hiszen értett a "viccet"meg fogtam a karját és felmentünk a szobámba.- Tudod nekem ez a 3 hónap amióta itt vagyok annyi minden történt velem.. és imádok itt lenni
- És lassan itt a születésnapod is..
- Addig még van kettő hónap ..közben a vállára tettem a két kezemet
- És mit szeretnél majd ?!
- Téged Brick egy szál boxerben masnival a fejeden..mondom neki nevetve.. és letepert az ágyra - Annyira szeretlek Brick!! - Én is SZERETLEK Vera!Veronika fordulj egy kicsit balra Jorge irányába és most Jorge karold át a derekát nagyon szupi.. Halatszodott a gépek kattogása a vaku ami majdnem megvakitott minket de jó móka is volt egyben.. -Rendben szünet!!! Mondta a fotós.. - Nagyon jó képek lettek.. hallottam ahogy Jorge mondja a fotósnak..
Oda sétált hozzám Jorge és ki mentünk az erkélyre hogy igyunk egy colát.. És mehetett tovább a fotózás rengeteg kép készült ami megy az újságokba internetre mindenhová..
ESTÁS LEYENDO
Illúzió🌹(Befejezett)
De Todo"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...