29.

281 6 0
                                    

Renivel egyből a bár pultot tűztük ki célnak..
- Travis mikorra jön?
- Egy óra múlva itt lesz elméletben..mosolyogva közli velem Reni...
- Igyunk egymásra..Emeltem fel a poharamat és le is húztuk a tequila-t.
- Ügye nem fogtok sokat inni és betépni.. nézet rám dühösen Brick
- Nyugi már szőke herceg no para.. szólt rá a barátnőm..
- Ha tudni szeretnéd ha haza jutunk inenn akkor fogunk betépni.. fröcsögtem..
- Áhh a híres Brick..hallotunk egy női hangot.. Megfordultunk és egy rövid fekete hajú vékony csajszival találtam magam szembe..
- Ahh Roxy te itt? Gúnyosan kérdezett rá Brick..
- Én iszom még egyet.. fordultam az asztalhoz és Renivel egyszerre kérdeztük meg egymástól hogy ki ez a picsa?
- Ő Brick volt barátnője a producerével jött.. nézet rám Lara a sminkesünk.
- Nagyon szuper húztam fel a szemöldököm Reni pedig a szemét forgatta. Vissza fordultunk Roxyhoz és Brickhez..
- Figyelj én most kimegyek egy kicsit levegőzni.
- Várj szívem megyek veled.
- Szívem?!.. nézett rá Roxy fintorogva.. Közben megfogta Brick karját hogy ne jöjjön utánam.

Megálltam hogy vissza forduljak egy pillanatra hogy jön e utánam vagy sem. Láttam hogy Reni elkezdte roxyt lökdösni. Oda rohantam hogy ne legyen balhé mert a munkánkba kerülhet ez az egész.
- Fejezd be majd később le rendezzük sziszegtem reninek miközben a karját fogtam
- Roxy menj el innen..emelte fel a hangját Brick is..
- Rendben még úgy is találkozunk súgta oda Bricknek..

- És akkor szolitanám Veronikát és Jorget akik nélkül nem valósulhatna meg ez a film. Taps vihar kíséretében előre léptünk Jorge megfogta a derekam és úgy kísért a mikrofon mellé..
- Köszönjük hogy ennyien eljöttek és csak annyit szeretnék kérni hogy mindenki igyon es mulason jol...

Oda sétáltam a pulthoz és megint el kezdtem inni Brick lépett oda hozzám el kezdett nekem magyarázni hogy nem kéne ennyit inni blabalbal..
- BRICK azt csinálok amit akarok oké?! Néztem rá fagyos tekintettel..
- Miért csinálod ezt Vera?
- Azért mert én ilyen vagyok !
- Tudom és én így szeretlek te is tudod -Megszolalt Brick mobilja és ki ment telefonálni...

-Veronika ügye? Lépet hozzám egy idősebb korban lévő pasas kezét nyújtotta és bemutatkozott.
- Bob vagyok egy Los Angeles-i kiadótól irántad érdeklődtem a kiadódnál ! És szeretnénk veled egy megbeszélést tartani jövőhét hétfőn ha lehetséges. !?
- Persze megbeszéltük de elnézését kérem nekem most el kell mennem.. mosolyogtam és gyorsan a kijárat felé haladtam.
- Rendben jövőhéten indulok. -
Hallottam ahogy mondja valakinek a telefonba azután pedig kinyomja. -
Kivel beszéltél?!
- Haza kell majd utaznom pár napra.
- Ohh értem - húztam el a számat.(Hogy engem meg se kérdez lenne e kedvem vele menni pedig olyan jó lenne)
- És hát arra gondoltam jöhetnél velem bemutatnálak otthon.
- Közben megfogta a derekamat szemben ált velem és puszilgatta az arcomat utánna ment egy kicsit lejjebb a nyakamra is puszikat nyomott. - Rendben elmegyek veled ! - Rendben akkor menjünk vissza bulizni. - Kacsintott egyet és kézen fogva mentünk vissza a helyiségbe.

 - Kacsintott egyet és kézen fogva mentünk vissza a helyiségbe

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Illúzió🌹(Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang