Boldogság!. 24.

298 10 0
                                    

°Vera°
Láttam ahogy Jorge közeledik Reni felé így hát elálltam az útját. Túl üvöltve a zenét elkezdtem beszélni Jorgenak

- Figyelj Jorge nem hozznál nekünk valami erős piát..?
- A hölgyeknek bármit...
Láttam ahogy Leon és Reni tök jól elvannak de én Reni mellé Travist tudnám elképzelni. Egyszer csak valaki mögém ált és megfogta a csípőmet.
- Nem táncol velem a drága barátnőm?!sziszegi Brick a fülembe.
- Küzdj meg érte szép fiú.. üvöltötte neki Reni és elmentünk táncolni
- Nah de tényleg baba jó az ágyban?!
- Ki ? Jah Brick?
- Nem baszki a jóisten..nevet
- Nem tudom neked elmondani hogy mennyire jó.. Így telt az este Táncolással piálással...

Amennyien voltunk mindenki nálunk aludt és persze mindenki full másnapos volt. Bricknek nyomtam egy puszit az arcára és kilépettem a folyosóra és mit láttak szemeim Travis lépet ki Reni szobájából. Ahogy meglátott elkerekedett szemmel várta hogy mit fogok mondani. Megfogtam a tetovált karját és lehúzztam a konyhába.

- Nyugi Vera nem volt semmi én a földön aludtam.!
- Héj miről van szó?! Lép oda hozzánk álmosan Reni.
- Együtt aludtatok?.
- Nem... válaszolták egyszerre.

Travis telefonja elkezdett csörögni a főnökünk hívta hogy ma nem kell bemenni pfuu szerencse mert amúgy sem bírtunk volna...
- Csajok nekem mennem kell.. nyomott egy puszit az arcomra és le is lépet..
- Ahhh olyan jó pasi..ájuldozik reni mellettem.
- Azért nehogy kómába ess.. mind a ketten elkezdtünk nevetni.. Brick és Jorge jöttek le a lépcsőn. Brick oda sétált a hűtőhöz kivett egy palack narancs levet és leült Reni mellé mellém pedig Jorge.

- Szét szakad a fejem baszkii..sziszegi Brick Jorgenak..
- Ne is mond nekem is jött a válasz jorgetól.
- Pudingok vagytok.. böktem oldalba Reni Bricket.
- Szívem ügye tudod hogy ma kell valakit keresni Szilvia helyére.! Morogja Brick miközben kiönti az italát egy pohárba.
- Ahjj baszki el is felejtettem..
- Ki az a Szilvia?! kérdezi Reni tőlünk miközben elő veszi a nutellát.
- Szilvia játsza Jorge szeretőjét a filmben és ma van a határ idő..
- Sok szerepe van ?! Mind a hárman rá nézünk Jorgera hogy válaszoljon
- Igazából van 4 mondatta és egy csók jelenete... morogja fáradtan
- De mivel lebetegedett kell valaki helyette.
- Hát 4 mondatért meg egy csók jelenetért kapott volna 450 ezret ha forintba számoljuk... nyögi ki Brick
- Nincs kedved eljatszi Ariánát a filmben Reni?!! Kérlek kérlek...!!
- Oké segítek nektek.. húzza mosolyra a száját.. Mindannyian megöleltük Renit és mindenki vissza ment pihenni.

 Mindannyian megöleltük Renit és mindenki vissza ment pihenni

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Illúzió🌹(Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant