°Brick°
Vera anyukája nagyon kedves finom Brassóit csinált el is kérem majd a receptet hogy tudjak majd én is csinálni a lányának.
- És hány éves vagy Brick ?
- Tegnap lettem 23 éves.
- Hát akkor boldog születésnapot így utólag.
- Anya ! Holnap megyünk apához mert valami bográcsolás lesz vagy mi. - mondta neki Vera és kivitte a mosatlant.
- Gondolom várod hogy az apjával legyél egy napig.
- Őt is megakarom ismerni. - molyodtam el és mentem vera után.
- Ez természetes.
- Azt akarom hogy maga is jöjjön holnap.
- De miért? És nyugodtan tegezz nem vagyok még vén öreg asszony.
- Van egy meglepetésem és szeretném ha maga is látná.
- Rendben fiam ott leszek.Reggel arra keltünk hogy Vera telefonja csörög. Az apja hívta hogy már itt áll előttük.
- Szuper szívem gyere már apa itt van vedd fel a ruhádat.Még jó hogy tegnap este már kikészítettem a ruhákat nekem is meg a szerelmemnek is. Én egy térdig érő farmer nadrágot és egy fekete pólót vettem fel . Vera pedig egy szép tengerkék egybe ruhát. Haja szépen hullámos volt egy kevés smink volt rajta és már mehettünk is.
- Gyönyörű vagy - húztam oda magamhoz hogy adjak neki egy csókot.
- Köszönöm - elpirult és elindult kifelé.
- Anya te is jössz? - nézet az anyjára.
- Igen a barátod hívott engem.
- Oké nah menjünkMár úton voltunk megint én ültem elől igazából nem bánom már most hiányzik a vezetés hogy vezessek.
- Hogy aludtatok - kérdezte az apja rám nézve.
- Jól aludtunk csak ez az idő eltolódás elég fura.
- Mennyivel is csúszik az idő?
- Kb 4 óra hosszát.
- Gyönyörű vagy Kincsem - nézet Verára az anyja.
- Igen tényleg nagyon szép vagy - helyeselte a mellettem ülő apuka is.Egy hatalmas ház előtt parkoltunk le rengeteg kocsi sorakozott a ház előtt.
- Hát akkor jöhet a halál órája - húzta el Vera a száját.
- Nyugi szívem erre a napra majd szívesen fogsz vissza emlékezni - fogtam meg a kezét.°Vera°
Az udvaron nagyon sokan voltunk Brick mindnekinek bemutatkozott egyesével. Szegény már sajnáltam öntöttem neki egy kis colát.
Szép napos időnk van imádom a nyarat az én évszakom. Már több mint két órája haza akarok menni elég volt az itteni jopofizásból haza akarok menni anyához és pihenni.
Brick el volt apámmal nagyon jól kijöttek ennek tényleg örülök. Apának úgy ahogy meséltem Brickről de nem sokat.
- Elnézést egy kis figyelmet szeretnék kérni. - ütötte Brick a poharát kiskanálal.
Mindenki elhallgatott és rá figyelt.
- Ha nem mutatkoztam volna be mindnekinek Brick Cross vagyok Veronika barátja már több mint egy éve. Mindennél jobban szeretem őt és szerintem itt az idő hogy megtegyem azt a lépést amit már azóta tervezek mióta először megláttam őt . Nem is találhattam volna erre az alkalomra jobb helyet és időt.
Oda ment hozzá az apukám oda adott neki egy kis dobozt. Mélyen a szemembe nézett és letérdelt elém.
- Veronika hozzám jössz feleségül?
A lélegzetelállító volt a jelenet hogy az akit a legjobban szeretek most letérdelt elém és a válaszomra várt.
- Igen igen igen !!!! - ugrottam a nyakába és megcsókoltam.
- Szeretlek! - felhúzta a gyönyörű szép gyűrűt az ujjamra anya és apa sírva jöttek oda hozzám hogy gratuláljanak. Utánna persze mindenki oda jött hozzám gartulálni.2 év múlva
Buenos Aires-ben tartottuk meg az esküvőt fenomenális volt. Nagy bulit csaptunk mindenki ott volt aki számít.. A nász út pedig Ciprus-on volt. Most már Mrs Cross vagyok amikor rá nézzek az ujjamra és vissza mosolyog rám a gyűrű akkor jövök rá hogy életem legjobb döntés volt hogy ide jöttem. Feleség vagyok, szerepeltem 3 filmben és most fogok majd a 4. , Elköltöztünk egy külön házába, Brick át vette az apja céget én pedig hát az anya szerepre váltottam. Van egy gyönyörű szép kislányunk. Soha nem cserélnék senkivel sem.
Jessicá-t sikerült egy kicsit korábban elaltatni szóval kaptam az alkalmon.
Az ágyon feküdtem egy szexi fehérneműben vártam a drága férjemet. Már nyílt is a szóba ajtónk.
- Olala anyuci nagyon szexi ma ez új fehér nemű ez most valós amit én látok?. - lépet be a szobába a férjem. És felém mászott beleturtam a hajába. Mélyen a szemébe néztem.
- Nem szerelmem ez csak ILLÚZIÓ! - és nevetve megcsókoltam.Vége....
A másik könyvem címe Szeress belém! Ugyan úgy az oldalamon megtalálod ha érdekel !
Itt a második sztorym ha tetszett az első akkor garantálom ez is tetszeni fog.. 🌹
ESTÁS LEYENDO
Illúzió🌹(Befejezett)
De Todo"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...