AKARLAK!! 21.

439 10 0
                                    

- Mit parancsolnak!? Kérdezte a pincér az arcunkat fürkészve..
- Mind a ketten kérnénk egy fantát mondta Brick és a pincér már hozta is. Megemeltem a poharam és ittam egy kortyot de majdnem félre is nyeltem ahogy Brick megszólalt.
- Milyen volt az előző barátod?! Kérdezi az arcomat vizslatva
- Komolyan erről szeretnél beszélni.?. kínosan felnevetek
- Nem dehogy is...elneveti magát..

Huh megkönnyebbültem nem akartam se márkot se alexot felhozni.. Sokat nevettünk azon hogy Brick a filmben az én testvéremet fogja alakítani miközben a való életben pedig randizunk és együtt is vagyunk vagy leszünk ezt magam se tudom..

Már este 9 magasságában járt az idő. Megvacsiztunk és haza mentünk. Felsétáltunk a szobámba bekapcsoltam a tévét. Brick levette a pólóját Úristen miért van ilyen jó teste valakinek és utánna a nadrágja következett.

És nyeltem egyett
- Te most komolyan nyeltél egyett? - Micsoda Brick én neee.... Belém folytatta a szót egy finom csókkal.
- Arra gondoltam Édes hogy elmehetnénk megfürdeni ...mondta lihegve. Bementünk a fürdőbe hátulról átölelt levette a polómat és így tovább.
Éreztem ahogyan a meleg víz mossa a bőrömet.

Brick és a falnak nyomott éreztem a hideg csempét ahogy a hátam a falnak nyomodott.
- Végre itt van az a pillanat amire már rég vártam.. súgta a fülembe össze kulcsoltam a derekán a lábamat rá tapasztottam a számat a nyakára ő pedig felnyögöt.
- Tedd meg Brick !! Én is erre vágyom..nyögtem a fülébe. Leszálltam Brick derekáról megfordultam és előre hajoltam. Brick pedig tette a dolgát amikor már a csúcs közelében voltam hangosabban kezdtem konkrétan sikitani ami ő neki tetszett és egyszerre értünk a csúcsra..

 Brick pedig tette a dolgát amikor már a csúcs közelében voltam hangosabban kezdtem konkrétan sikitani ami ő neki tetszett és egyszerre értünk a csúcsra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Illúzió🌹(Befejezett)Where stories live. Discover now