46.

175 6 0
                                    

Április 1.

7:50 van 8:00kor indulunk amikor kinyitottam a szemem Nika már rég fel volt öltözve már a haját kötötte fel. Aztán a kávéért nyúlt.

- Joreggelt Csipkerózsika! - közben a kezemben nyomta a reggeli kávémat.
- Köszönöm baby de én elfogok késni miért nem keltettél fel?
- Olyan édesen aludtál. - közben vetett még egy pillantást a külsejére.

Olyan szexi volt de egyben elegáns is. Bézs színű kabát alatta fehér pullover egy fekete szoknya amin virágok voltak.

- Nagyon szexi vagy - haraptam bele a számba. Én is feltápaszkodtam már nem sietek tuti elkések szóval már annyira mindegy.
- Nah de én megyek Charlie már lent vár.
- Jól van bent találkozunk. - csokoltam meg és már itt sem volt. Kinéztem az ablakon láttam ahogy Charlie-nak köszön és elindul.

°Vera°
Már vagy egy órája késik a producer. Ezért Brick se maradt le semmiről. Mike a producer most sétált be néztük rá hogy mi a fasz!?? Csak ilyen lazán besétál és semmi bocsánat vagy valami.

- Oké emberek mindenki a helyére ! - tapsolt Mike.
- Honann kezdünk Mike? - kérdezte Jorge.
- Amikor kiderül hogy megcsalod a feleséged.!

FILM
Szereplők  (Fő)
Veronika Benson: Cherry Bad
Jorge Fox : Harry Black
Brick Cross: Thomas Bad
Renáta Bell : Ariana Cooper

Film részlet.
Cherry szemszögéből
- Te tényleg megcsaltál engem Ariana-val a szomszédunkalPofoztam fel Harry-t Lefogta a kezemet és a falnak nyomott.
- Cherry ha nem tudod már megadni nekem azt amit eddig tudtál mire számitottál ?!
- Arra hogy megértesz! Ellöktem magamtól és kiszaladtam a lakásból. Pont a Battyám jött velem szemben Thomas próbált megállítani de nem sikerült neki. Egy csattanást hallottam és másnap a kórházban ébredtem. Thomas ott ült mellettem és a kezemet fogta. Meg akartam érinteni de nem tudtam mert csak egy illúzió volt!

Ez a jelenet került 4 óra hosszába amikor a kocsi elüt ott sokat hibáztunk ezért bele került egy kis időbe! Miután felvettük az előtte lévő részt már 17:00 körül volt az idő. A producer kimondta a végszot hogy mehetünk haza nagyon örültem már fáradt is voltam.

Szeretem a munkámat mert olyanokra is képes vagyok a jelenetben amire a valóságban nem történne meg.

- Szépségem! - kopogott be Mike a kocsi ablakon.
- Mike?! Mond ! - és a kezembe adott egy levelet.
- Olvassd el és dönts! - sétált el.

Reni beült mellém nézte a levelet a kezemben amit nem bontottam ki.
- Ez micsoda ? - Bögte meg a levelet.
- Nem tudom és nem is érdekel!
- Megnézhetem? - nem kellett válaszolni kikapta a kezemből és kinyitotta a levelet. Tátott szájjal olvasta hogy milyen ajánlatot kaptam.
- Amúgy baba nem csak te kaptál mindenki kapott !
- Tudom ilyenkor osszák szét a színészeket egy időre hogy máshová menjenek forgatni. - bolintottam a fejemmel.
- De nem muszáj elfogadni az ajánlatot. - jelezte hogy ne panikoljak.
- Mindegy majd otthon át olvasom.
- Én is otthon nézem meg - boldog volt hiszen ennek nagy súlya van mert ők is egypárt alkotnak Travisel. Trav kizárólag csak a Buenos Aires-i cégnek dolgozik mint edző. Ő itt marad de Reni-t elküldhetik máshová is dolgozni. És persze mi is így járhatunk így Brickel.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Illúzió🌹(Befejezett)Where stories live. Discover now