Jorge kérdőn nézet rám és megszólalt: - Hogy hagyta itt a pólóját.?kérdi felvont szemöldökkel.!
- Strandon voltunk Jorge!
-Rendben nyugi értem..tette fel a kezét védekezést szimulálva.
- És Nika vagy Veronika te leszel Jorge felesége a filmben.kérdezz rá Trina nyiltan.. - Igen eddig úgy tűnik válaszoltam.Miközben sétáltam fel a lépcsőn láttam Leon arcán hogy már nem érzi jól magát de én inkább felmentem Brick után.
Benyitottam és elém tárult egy izmos test ami éppen a cuccaim közt kutat a pólója után megálltam az ajtóban hogy csodálhassam még egy kicsit. Hátra se nézet és megszólalt - Ez a test a tiéd lesz bármikor bámulhatod majd ha szeretnéd baby..bökte oda nekem hívogató hangnemben..
- Már most az enyém.válaszoltam. -Apropó te tényleg nem látod hogy a pólót amit már egy fél órája keresel ott van a válfán felakasztva?! Mondom neki nevetve..
Brick megfordult oda lépet hozzám megfogot az ágyra dobott és felém tornyosult. - Figyelj csak édes ma elmegyünk vacsorázni, kajálunk egy jót, haza hozlak, levetkőztetlek és... közbe vágok - És aludni fogunk. Nevet egyet és folytatja - Meg foglak dugni szívem! Oda hajoltam meg csókoltam.
Az asztalon pihenő telefonom elkezdett csörögni felkeltem és láttam hogy Reni hív. Vajon mit akarhat ilyenkor hiszen itt most 17:00van ott pedig 21:00 igaz nincsen késő ott se de nem értettem remélem nem az hogy nem tud jönni ..
- Szia baba mondjad..?
- Szia azért hívtalak hogy a gépem egy órával előbb fog majd beérni..
- Rendben úgy is hívsz mielőtt beérsz.
- Persze csak a járatok meg változtak a sztrájk miatt ami a reptéren folyik ezért előbb indítják a gépeket.
- Így már érthető a dolog.
- De én megyek aludni mert hosszú volt ez a nap szia baba puszi..
- Szia puszi... És bontotta is a vonalat.Egy óra tehetett csak el hogy felmentünk a szobámba.. De ahogy lesétaltunk egy olyan látvány tárult elénk hogy Trina és Jorge iszogattak (unicumot) nem a legjobb de ha az jó nekik.. Trina folyamatosan Bricket bámulta kikisertem a kocsiáig megcsókoltam és vissza mentem a házba készülődni a vacsorára.
YOU ARE READING
Illúzió🌹(Befejezett)
Random"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...