Oda sétáltam az egyik asztalhoz le tettem oda a táskám a többiek pedig jöttek utánnam és leültek. Mentem is a barpult felé. Már jól ismer minket Victoria a barpultos csaj.
- Szia Tori - köszöntem neki és egyből felém fordult.
- Szia Nika - fordult oda és megölelt a bárpulton keresztül.
- Hogy vagy elég sokan vannak most ahogy látom!
- Csak tudod hétvége van! - sóhajtott egyet.
- Nekem már ez kiment a fejemből! - fogtam a fejemet .
- Szokásos lesz ? - kérdezte és már vette is élő a hét poharat.
- Ahh most legyen 7 tequila. Meg 4 sör és 3 koktél mindegy milyen.
- Már is csinálom szívem.
- Danek baby. - küldtem neki egy puszit.
Vissza sétáltam a többiekhez és leültem.- Mit iszunk?
- Tequila!
- Oh istenem nagyon be fogunk rúgni érzem!
- Ezaz én szeretem !
- Remélem te fizeted!
Mindenki egyszerre kezdett el beszélni közben hallottam Vicki hangját hogy kész vannak az italok.Oda mentünk érte Brickel és hoztuk is a többieknek.
Ahogy vittük az italokat Emma és Leon is megérkezett.
- Hát akkor egészség! - tartotta fel Brick a poharát.
- Huzora skacok. - kiáltotta el magát Leon.
- Pont te mondod ? - nézet rá Brick
- Miért?
- Mert mindig rajtunk élősködsz - mondtam neki nevetve.
- Tényleg te sose fizetsz - nevetett velem együtt Jorge.
Ezután a mondat után mindenki megittam a pohár tartalmát. Charlie nem ivott velünk mert az szabály megszegés lett volna.Másnap reggel.
Brick ágyában ébredtem. Csak egy bökkenő volt nem ketten feküdtünk az ágyban. Nem mertem a takaró alá nézni hogy meztelenek vagyunk e.!
Elkezdtem bögdösni Brick-et de csak morgott egyett és elfordult.Akkor Travist is bögdösni kezdtem hátha de csak annyit értem el vele hogy megfordult és átkarolta a mellemet . Ohh te jó ég de legalább egyik se halott ez már jó jel.
De semmire sem emlékszem a tegnapból egyáltalán hol vannak a többiek vagy Charlie?! Ugye nem voltam benne egy édes hármasban. Ahogy becsukom a szemem néhány kép felvillan de csak annyi hogy ittunk Reni és Travis össze vesztek Reni felpofoztam Travist és ennyi.
Várjunk megnézem a telefonom hátha van valami bizonyíték.
Üzenetek
Reni: Merre vagy ? 21:37
Szerelmem 🌹: Siess vissza!! 22:45
Travis: Akkor Bricknél alszunk? 22:59
Jorge: Vettünk még piát 23:10 kép is volt
az üzenethez.De várjunk akkor Jorgenak is itt kéne lennie. Körbe néztem mindenhol de ő nem volt sehol se nem értem.
Mivan merre voltam ?Benéztem a takaró alá ahhh nem voltam meztelen. Szóval nem csináltunk semmit vagy már én se tudom. Ki sétáltam a konyhába füves cigit csikkek is díszelegtek a sörös üvegek mellett. Kinek volt egyáltalán füve? És gyűrű az ujjamon? Nah jó felébresztem a két idiótát. Megfogtam egy serpenyőt és egy fakanalat elkezdtem ütni és kiabálni. Sikerült felébreszteni őket.
KAMU SEDANG MEMBACA
Illúzió🌹(Befejezett)
Acak"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...