31. Bölüm

39 2 2
                                    

2 HAFTA (2 YIL ÖNCE)

 - EDİTH'İN ANLATIMIYLA

Gözlerimi açmıştım, artık acı gitmişti. Yerimden kalktım, hala aynı odadaydım. Michael ayakta duruyor, Jason ve Balthazar kapana sıkışmış halde duruyorlardı. Anlamsızca onları izledim. Sanki beni görmüyorlarmış gibi davranıyorlardı. Onlara doğru ilerledim.

 "Seni öldüreceğim Michael," diye bağırdı Jason.

 Michael gülerek, "Sabırsızlanıyorum," dedi.

Jason çok öfkeli gözüküyordu. "Jason, ölmedim," diye bağırdım ona yaklaşarak. Ama o benden tarafa bile bakmıyordu. Gözleri sadece Michael'ı görüyor gibiydi.

"Nereye gidersen git, seni bulacağım," dedi Jason öfkeli gözlerle.

Michael'a baktığımda gülümsemesini sürdürüyordu. Sonra aniden kayboldu. Tanrım bu da nesi böyle? Michael gittiği an, Jason ve Balthazar kapandan kurtulmuşlar. Balthazar hala acı içinde bağırıyordu. Bedeni sanki çürüyordu. Aman tanrım. Kapandan kurtulduklarında Balthazar yere yığıldı. Jason onu kolundan tuttu ayağa kaldırıp yatağa götürdü.

Arkamı döndüğümde bedenimi gördüm. Yerde yatıyordu. Bedenim hala oradaydı. Ama ben ölmemiştim. Bu anlamsızdı şu an nefes alıyordum. Lanet olsun. "Jason," diye bağırdım tekrar ama beni duymuyordu.

Ona doğru yürüyüp kollarından tutmaya çalıştım ama elim Jason'ın bedeninin içinden geçti. Tanrım, neler oluyor?

Balthazar, "Geliyorlar Gabriel, gitmeliyiz," diye inledi acıyla.

Ama Jason onu duymazdan gelip bedenimin yanına yürüdü. "Onu kurtarmalıyım."

"Ben ölmedim," diye fısıldadım.

Balthazar, "Buna izin vermeyecekler," dedi. Jason onu duymazdan gelerek bedenimi kollarının arasına aldı ve yatağa taşıdı. Alnımdan öptü. 

"Jason," dedim tekrar yatağın kenarına oturarak. "Ben buradayım." Ama beni duymuyordu. Lanet olsun, ne yapacağımı bilmiyordum. Hayalet mi olmuştum? Hiçbir şeye anlam veremiyordum. Lanet olsun.

Birinin, "Uzaklaş oradan Gabriel," demesiyle, sesin geldiği yöne döndüm.

İki tane adam odanın ortasında duruyordu. Büyük ihtimalle melek olmalıydılar.

Jason, "Hayır," dedi iki adama bakarak. "Onu kurtarmama izin vermelisiniz."

Adamlar Jason'a biraz daha yaklaştı. "Eğer karşı gelirsen kovulacaksın Gabriel. Bunu yapma."

Meleklerden biri artık Jason'ın yanında duruyordu. "Geri çekil kardeşim, o artık bir melek."

"Jason, beni onlara verme," diye fısıldadım beni duyamayacağını bildiğim halde.

Jason, "Lanet olsun," diye bağırdı. "Beni durduracağınıza lanet Michael'ı durdurmalısınız."

"Ona gereken ceza verilecek," diye yanıtladı Jason'ın yanında duran melek.

Jason yanında duran meleğin gözlerine bakarak, "Eğer ben olmazsam ona bir ceza veremezsiniz," dedi. Daha sonra gözlerini Balthazar'a çevirdi. Sanki yardım ister gibi bir hali vardı. Lanet olsun bir şeyler yapmalıydım.

Ben düşünürken, Jason çoktan o garip kılıcını çıkarmıştı. "Geri çekil Uriel," dedi yanındaki meleğe.

Uriel, "Bir ölümlü için beni öldürecek misin kardeşim?" diye sordu. 

Diğer melek Balthazar'ın yanına ulaşmıştı. Hala kıvranan Balthazar'ın alnına parmağını değdirdiği gibi Balthazar yok oldu. Lanet olsun, onu öldürmüş müydü? Daha sonra Jason'a dönerek, "Bırak kılıcını Gabriel, o güvende olacak," dedi.

THE DEVIL INSIDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin